Keskustalaista se aina päähän ottaa, varsinki kun ei saa tätä maailman parasta vasuri-muijaa käännytettyä keskustalaiseksi. Kyllä nyt kepun patit punottaa.
Lopeta jo leuhkiminen KEPU
8
449
Vastaukset
- on Suomen
suurin puolue ,kasvaa ja kasvaa, kannatus lisääntyy ja lisäntyy.
- Keskusta-Nuori-2006
Kiitos muoriseni, että antauduit! Onhan meidän täytynyt tällä palstalla teidän (tai muiden) älyttömyyksiä oikaista. Tosin täällä on paljon irvileukaisia, joista ei kyllä tiedä mitä puoluetta edistävät. Ehkä ei mitään. Eiköhän ruveta rakentamaan Haapavettä ihan yhdessä!
- vasuri muija
mä melkein arvaan sut .Seuraavaksi mainitsen nimesi,jos jatkat.
- Sakkeus..
Kuka sää oot, en mää olleskaa muista miss myö tavattii? Miksi oot nii vihaanee mulle ja vissii muilekki... rakkautella siun... Saddukeeus
- Ex-Vasuri..
Ei hyvä immeene tokkiisa ei me sinnuu kiannytetä, tuu vuan uskollas autuvaaksi raahassa. Kokkoomushan se myöskii oo keskusttaan pyrkimäs...
Ja sitit ja vapit on kyllästyny ruikutus-valitus kiärteesseen ko ei nää mittään saa aikaseks... että sillee.. - vasuri-muija
Määhä se oon oikee vasuri-muija ja olen jo ajat sitte siirtyny järje ohjaamana keskustan rivveihi... älä siekkään ennöö rimpuile tai mara-peikko syö siut. olihaa mää enne vähä sittiki mut se ol höpöä...
- vasuri-nuija
ottaa kaikki asiat kumpaankin päähän!
- vasuri-muija
Ja puhu pukille, äläkä valehtele!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110935- 408207
- 1255245
- 1433646
- 693558
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353514- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352011- 281786