Joku kirjoitti täällä että kyseisestä aineesta olisi ollut hyötyä ja että tuloksia olisi näkynyt...
Sinä joka niin kirjoitit niin kerropa lisää ja jos joku muukin on käyttänyt niin kertokaa onko hyötyä... Kävin tänään katsomassa ja se oli 14 euroa, vähän hintava...
Body Shopin
2
308
Vastaukset
- Outi
Sopii mielestäni erityisesti käytettäväksi vaikka parikin kertaa päivässä. Itse tykkään kun ei ole ns. liimamainen (kuten jotkut puhdistusnaamiot, jotka kiskotaan lopuksi irti naamasta yhtenä kalvona, olen kokeillut ja tuntuvat joskus hyviltä mutta eivät silloin kun on monta ärtynyttä näppylää)
Ei myöskään kuivu niinkuin savinaamiot. Pikemminkin tuntuu hiukan kihelmöivän iholla ja virkistää ihoa niin että se on heleän (ei ärtyneen) punakka kun pesee poies. Basilika muutenkin tunnetaan antibakteerisista ja parantavista vaikutuksista.
Tuntuu kun avittaisi pintaverenkiertoa, mikä on itselläni todella heikossa hapessa. Ja tosiaan voi käyttää huoletta myös silloin kun on ärtyneitä näppylöitä. Itse pidän ainakin 20 min kasvoilla. Saatan laittaa naamion kasvojen pesun jälkeen vaikuttamaan ja menen suihkuun, jolloin tulee samalla kasvoihin kosteutta höyrystä. Ja saunan omistajat, tietty naamion kanssa hetkeksi saunaan, mutta muistakaa pestä kasvot hyvin ennen naamiota, ja muutenkin ennen saunomista.- -.-.-.-.-.-.-.
Ehdin jo käydä ostamassa sen vaalenapunaisessa purkissa olevan naamion. Myyjän mukaan kosteuttaa enemmän kuin se basilika, meikäläisellä kun on niin (pinta)kuiva iho.
Mutta saatanpa kokeilla sitä basilikaa seuraavaksi. Mun akne ei vaan ole niin paha, ja olen lukenut että juuri ihon kuivuus ärsyttää ihoa ja aiheuttaa enemmän finnejä. Koitan nyt siis tällaista lähestymistapaa asiaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552537Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71640Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81508Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251198Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241041Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78954