Ostimme kodin...hieno, mutta keittiö on kamala, ja hyvä niin koska haluamme tehdä mieleisen. en jaksaisi juosta vaan haluaisin aika vähällä vaivalla löytää hyvän toimittajan. Jaksan ajaa alle 100 km hyvään myymälään, jossa palvelu on hyvää. Laadusta olen valmis maksamaan, mutta en halua minua ryöstettävän. Olen kuullut aika hillittömiä hintaeroja, ja itse en halua sortua innoissani maksamaan liikaa. Olemme varanneet budjettiin kunnolla rahaa, mutta haluan vastinetta. Ymmärrän että hyvästä palvelusta tarvitsee myös maksaa, mutta täällä on paikallinen myymälä jonka maine on hurja... tuote varmaankin hyvä ja tunnettu, mutta kauppias kuuluisa että tekee niinkuin yrittäjän pitääkin, eli ottaa hurjan kovan katteen. Itse haluan maksaa muustakin, enkä vain lupauksista. Eli minne asti mielestänne ajan? Kurjaa etten voi edes harkita uuden kotipaikkani myymälää maineen takia. En halua itse kasata mitään levynpaloja, koska en todella osaa ja siksi on pakko ostaa valmista ja olla myös valmis siitä vähän enemmän maksamaan.Eli hyvät ihmiset, sadan kilometrin sätellä Orimattilasta, minne kannattaisi ihan oikeasti mennä?
Orimattilasta kalusteet
7
1134
Vastaukset
- Kalusteita ostanut...
...
- Jukka
Lahden Villa-myymälä, loistava ja asiantunteva palvelu ja kaunis toimiva lopputulos.
- sinnepä painelen
Jukka kirjoitti:
Lahden Villa-myymälä, loistava ja asiantunteva palvelu ja kaunis toimiva lopputulos.
Kuulostipa hyvältä, lähden ottamaan selvää pitääkö paikkansa
- Domus..
Jukka kirjoitti:
Lahden Villa-myymälä, loistava ja asiantunteva palvelu ja kaunis toimiva lopputulos.
Hyvä tavara, mutta aika kallis.
Olisko sama tavara K-raudasta (Domus) ostettuna halvempi? - mieltä
Jukka kirjoitti:
Lahden Villa-myymälä, loistava ja asiantunteva palvelu ja kaunis toimiva lopputulos.
Yhdyn edelliseen. Remppa lähes valmis, kaikki mennyt niinkuin pitääkin. Voin suositella.
Hintavertailua tehtiin, kilpailutettiin about 5 Lahtelaista (mm. K-rauta), Villa voitti.
- utelias
Mikä mahtaa olla yrityksen nimi?
- Orimattilasta!
Kyllä nyt on niin ettei aina kannata uskoa kaikkea kuulemaansa. Itse hankimme uuden keittiömme Orimattilan myymälästä, ja ei voida kun kehua! Saamamme palvelu on ollut erinomaista ja mielestäni laadusta kannattaa maksaa. Itse en koe lainkaan tulleeni ryöstetyksi kyseisessä liikkeessä, pikemminkin päinvastoin, saimme nimittäin niin hyvät kylkiäiset kauppaan että kyllä kannatti, mm. AEG:n erillisuuni ja taso. Ja sitäpaitsi ainahan tarjous kannattaa ottaa, ethän siinä mitään häviä koska eihän se sido mihinkään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683