paljonkohan kone remontti maksaisi,ja voishan sen tehdä itsekin mutta mitähän osat maksaa?
volvo td61 remontti
15
6537
Vastaukset
- kaivuri....................
kone rempan hinta noin 800-1000 euroa osat kannattaa hommata koivuselta eli (koivunen oy ) sieltä olen löytänyt moottorin osat .mikä sulla moottoriin tuli ??
- uuslänkkäri
kone huohottaa niin altavasti.
- kaivuri....................
uuslänkkäri kirjoitti:
kone huohottaa niin altavasti.
joo ei muutako kone auki ja rengastaa uusiksi vaihda samalla kk.laakerit ja runkolaakerit runko laakerit pystyy vaihtamaan vaikka kone on paikallaan ei tarvi purkaa koko konetta .ja kannattaa vaihtaa sylinteri putken tiivisteet samalla .nätti homma oletko ennen vaihtanut putken tiivisteitä ??
- kaivuri
uuslänkkäri kirjoitti:
kone huohottaa niin altavasti.
joo ei muutako kone auki ja rengastaa uusiksi vaihda samalla kk.laakerit ja runkolaakerit runko laakerit pystyy vaihtamaan vaikka kone on paikallaan ei tarvi purkaa koko konetta .ja kannattaa vaihtaa sylinteri putken tiivisteet samalla .nätti homma oletko ennen vaihtanut putken tiivisteitä ??
- uuslänkkäri
kaivuri kirjoitti:
joo ei muutako kone auki ja rengastaa uusiksi vaihda samalla kk.laakerit ja runkolaakerit runko laakerit pystyy vaihtamaan vaikka kone on paikallaan ei tarvi purkaa koko konetta .ja kannattaa vaihtaa sylinteri putken tiivisteet samalla .nätti homma oletko ennen vaihtanut putken tiivisteitä ??
ei ole ollut tarvetta sellaisiin ,paremminkin vain näitä autojen pikkukoneita
- kaivuri....................
uuslänkkäri kirjoitti:
ei ole ollut tarvetta sellaisiin ,paremminkin vain näitä autojen pikkukoneita
juu no eihän ne paljoa muutu muutako osat isompia .muuten moottorit saman laisia purkaa ja kasata .ota yhteyttä jos tarvit neuvoa
- Lasities
Kannattaa ostaa moottoripaketti jossa putket männät kk rk laakerit ja kaikki tiivisteet mitä tarttee. Eli kansiin ja muut. Kannen venttiilien kunto kannattaa tarkistaa. Silinteriputkien korkeudet lokin pinnasta kannaat laitaa kunnolla. Kannattaa tarkistaa myös venttiilinostajan kuppien pinnat että on hyvät. Öljypumpun kunto myös kannattaa myös katsoa. Korjaussarja muuten halvin ollut ainakon Rolacilla n. 70 € alvilla. Moottorpaketti Rolacilla n. 2000 €. Lassa on varmaan halvenpi. En varma löytyykä Koivuselta td61ace mallin pakettia joka moottori todennäköisesti on. Vaihdossa kuorma-auton perusmoottori käy, mutta oheslaitteet ei. Pumppu erilainen ainkin säätimen osalta(ns. vakiokierrosäätimellä). Todennäköisesti sulla Länkkärissä imusarja cooleri jota kurma-autossa esiinny td61:ssä. Kannattaa korjata. Voi tehdä paikallaan. Helppo juttu.
- kaivuri
Lasities kirjoitti:
Kannattaa ostaa moottoripaketti jossa putket männät kk rk laakerit ja kaikki tiivisteet mitä tarttee. Eli kansiin ja muut. Kannen venttiilien kunto kannattaa tarkistaa. Silinteriputkien korkeudet lokin pinnasta kannaat laitaa kunnolla. Kannattaa tarkistaa myös venttiilinostajan kuppien pinnat että on hyvät. Öljypumpun kunto myös kannattaa myös katsoa. Korjaussarja muuten halvin ollut ainakon Rolacilla n. 70 € alvilla. Moottorpaketti Rolacilla n. 2000 €. Lassa on varmaan halvenpi. En varma löytyykä Koivuselta td61ace mallin pakettia joka moottori todennäköisesti on. Vaihdossa kuorma-auton perusmoottori käy, mutta oheslaitteet ei. Pumppu erilainen ainkin säätimen osalta(ns. vakiokierrosäätimellä). Todennäköisesti sulla Länkkärissä imusarja cooleri jota kurma-autossa esiinny td61:ssä. Kannattaa korjata. Voi tehdä paikallaan. Helppo juttu.
kyllä se moottorin korjaus paketti on yksi vaihto ehto mutta 2000e se on kallis 7 ookerin putki mäntä renkaat tiivisteet siis yksi pönttö .maksaa närpiössä lassaksella 140e ei paha hinta kannen tiiviste on tarkka kasata että kaikki nippelit on paikallaan pari kourallista hylsyjä . mutta niin se on että minkä itse purkaa sen osaa kyllä kasatakkin ja kiirettä kone remontissa ei kannata pitää .hyvin tehty työ kestää .mutta huonosti tehty työ niin tynnyri romua ja roinaa . tsemppiä vain ja numeroni sulla onkin jo joten jos ongelma soita ja varmista jos jokin asia vaivaa ei kannata kokeilla osia jos ei ole varma asiasta kannattaa varmistaa asia (( t: 34 koneen omistaja ))
- Toni112
Kuorma-auton moottori vai mitä niissä yleensä eroa?
- kaivuri
moottorin vaihtaminen ei sinänsä iso ongelma mutta iso töinen .koneen korvat erinlaiset ja kiinnitys laipat ei sovi yhteen kaikkea mahdollista ja mahdotonta tulee vastaan
- uuslänkkäri
kaivuri kirjoitti:
moottorin vaihtaminen ei sinänsä iso ongelma mutta iso töinen .koneen korvat erinlaiset ja kiinnitys laipat ei sovi yhteen kaikkea mahdollista ja mahdotonta tulee vastaan
oliko sulla,"kaivuri "sitä kirjallisuutta noista lännen koneista?
- kaivuri
uuslänkkäri kirjoitti:
oliko sulla,"kaivuri "sitä kirjallisuutta noista lännen koneista?
moro . kirjallisuutta en löytäny mutta jossain mulla on ohje kirja kun vain löytäs . mutta käyttö kokemusta kyseisestä koneesta kyllä on laitoin sulle textiviestin jokunen päivä sitte kyseisestä asiasta
- uusläkkäri
kaivuri kirjoitti:
moro . kirjallisuutta en löytäny mutta jossain mulla on ohje kirja kun vain löytäs . mutta käyttö kokemusta kyseisestä koneesta kyllä on laitoin sulle textiviestin jokunen päivä sitte kyseisestä asiasta
kiitti sulle "kaivuri".
en muuten ole saanut sitä tekstiviestiä?
olisikohan numero ollut väärin 0505416993.
koitahan etsiä sitä kirjaa,olis mulle tosi tarpeellinen.
hinnastakin varmaan sovitaan. - kaivuri
uusläkkäri kirjoitti:
kiitti sulle "kaivuri".
en muuten ole saanut sitä tekstiviestiä?
olisikohan numero ollut väärin 0505416993.
koitahan etsiä sitä kirjaa,olis mulle tosi tarpeellinen.
hinnastakin varmaan sovitaan.juu sun eka numero oli väärä .jos haluat numeron voin laittaa textarina sulle numeroni...jos löydän kirjallisuutta niin sen kyllä saat ilmaiseksi kun itse en tee sillä mitään .
- uuslänkkäri
kaivuri kirjoitti:
juu sun eka numero oli väärä .jos haluat numeron voin laittaa textarina sulle numeroni...jos löydän kirjallisuutta niin sen kyllä saat ilmaiseksi kun itse en tee sillä mitään .
olishan se numero hyvä,olis mistä kyselis kun oikein hätä tuloo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391412
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402