Kertokaa nyt mistä saan oikean ajurin? Minun näytönohjain on nvidia geforce2 mx100/200 ja en löydä siihen oikeaa edes nvidian sivuilta. Siellä vaan tulee sellanen lista josta ei ymmärrä yhtään mikä pitäis valita, siis ei lue mitään nvidia geforce2 mx100/200 tms, auttakaa...
mistä oikea ajuri?
9
499
Vastaukset
- Miessss
Windows 2000/XP:lle ajurit loytyy osoitteesta: http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_93.71.html
ja Windows 9x:lle: http://www.nvidia.com/object/win9x_81.98.html - kelpaa..
mitä tyrkyttävät. No toisaalta liekkö tuohon wanhaan p**aan kannattaa uusimpia ajureita laittaa.
Esim. tuosta http://www.filehippo.com/download_nvidia_forceware/ valkkaa oikeasta reunasta joku wanhempi ajuri. Luulisi toimivan silläkin. - ilmainen everest
ohjelma, asenna se. Sieltä etsit näytönohjaimen niin lopulta löytyy ajurin latausosoite. Eli ohjaa suoraan lataussivulle.
MX100/200:n ohjaintuki lopetettiin ajat sitten. Imuroi antamastani linkistä viimeisin 7-sarjan ohjain, pitäisi toimia.
http://downloads.guru3d.com/download.php?cat=10&sort=&page=2
Katso Laitehallinnasta mikä ohjainversio sinulla on nyt ja vaihda uusimpaan, mikä vielä tukee näytönohjaintasi. Ei ole vaaraa vaikka hiukan seikkailisit etsiessäsi sitä viimeisintä versiota, toimimaton ei vaan suostu asentumaan, joten testaa sitten pykälää vanhempaa, kunnes olet määrittänyt sen uusimman ja (toivottavasti) parhaan version.- jeppe*
inksa kirjoitti:
http://www.mbnet.fi/ajuriapaja/info.asp?AID=9247&TID=9844&OS=4
eiköhän noista joku jo toimisi...
- jeppe*
en mä saa tv-korttiani edelleenkään toimimaan. missä se vika sitten on jos ei ajureissa. se kortti ei ala skannaamaan kanavia ollenkaan. antenni pitäs olla ok, ainaki tähän asti on toiminut tuolla. mikä tässä nyt kiikastaa??
- ajuri_
Näytönohjaimen ajuriahan tässä on etitty? Mistä vetäsit tv-kortin?
- jeppe*
ajuri_ kirjoitti:
Näytönohjaimen ajuriahan tässä on etitty? Mistä vetäsit tv-kortin?
olen luullut että vika on siinä näytönohjaimen ajurissa. koska olen 99% varma että tv-kortin ajuri on oikea! ei vaan siltikään toimi. eli se vaan ei ala skannaamaan niitä kanavia. antenni on ihan normaalisti paikallaan. keksikää nyt joku mikä tässä on pielessä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497