Laittakaa eteenpäin! ja nimi vetoomukseen Kiitos!
Toivon, että jokainen vastaanottaja laittaa tämän edelleen kaikille tutuilleen ja allekirjoittaa vetoomuksen näiden eläimien lohduttoman kohtalon puolesta. Kuvassa yksi henkilö pitää turkkia, joka on nyljetty neljältä kultaiselta noutajalta.
Ohessa suora linkki vetoomuksen allekirjoitukseen:
http://www.heathermillsmccartney.com/petition.php
Varoituksen sananen, ennen kuin katsotte videon:Kuvassa oleva video on äärimmäisen raaka ja siitä tulee järkyttynyt olo pitkäksi aikaa, joten jos haluat välttyä tältä, jätä video väliin:
http://www.petatv.com/tvpopup/Prefs.asp?video=fur_farm
Ei heikkohermoisille!!!
Tietoa suomeksi
http://www.animalia.fi/Default.aspx?tabid=2300
Listassa on jo yli 200 000 nimeä, lisää kaivataan. Laita
viesti eteenpäin!
Oletko eläin rakas?
14
892
Vastaukset
- säännöt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Keskusteluissa ei saa:
# Linkittää tiedostoihin tai sivuille, jotka sisältävät ihmisiin tai eläimiin kohdistuvaa väkivaltaa.- Tähti
Miten muuten saataisiin tietoa miten joitakin eläimiä käsitellään?
Vai onko sinulla itselläsi ehkä omalla tunnollasi jotain??
Vaikuttaa siltä.
Jätä väliin ja voi hyvin! - suomi24:n
Tähti kirjoitti:
Vaikuttaa siltä.
Jätä väliin ja voi hyvin!säännöt ja tule vasta sen jälkeen tänne urputtamaan, minä nyt satun olemaan oikeassa kun olen ne säännöt lukenut, mutta sinä et näköjään osaa edes sieltä säännöistä kopioimaani tekstiä lukea.
- tähti
suomi24:n kirjoitti:
säännöt ja tule vasta sen jälkeen tänne urputtamaan, minä nyt satun olemaan oikeassa kun olen ne säännöt lukenut, mutta sinä et näköjään osaa edes sieltä säännöistä kopioimaani tekstiä lukea.
Että palstan sheriffi julkaisi alkuperäisen viestin,eikö?
- FAU
tähti kirjoitti:
Että palstan sheriffi julkaisi alkuperäisen viestin,eikö?
sheriffi? Eihän tällä palstalla edes ole semmoista...
Ja kiellettyä on sääntöjen mukaan tuollaiset linkitykset. - Tähti
FAU kirjoitti:
sheriffi? Eihän tällä palstalla edes ole semmoista...
Ja kiellettyä on sääntöjen mukaan tuollaiset linkitykset.Sinä voisit ryhtyä moiseen hommaan!!!
Eikö?
Voit vapaasti kieltää kaikki eläinrääkkäys jutut.
Mahtavaa!!!!! - FAU
Tähti kirjoitti:
Sinä voisit ryhtyä moiseen hommaan!!!
Eikö?
Voit vapaasti kieltää kaikki eläinrääkkäys jutut.
Mahtavaa!!!!!kun ovat kiellettyjä jo, olleet vaikka kuinka kauan.
Kun vielä kaikki oppisivat lukemaan ja sisäistämään lukemansa... - säännöt !!!!!!
Tähti kirjoitti:
Vaikuttaa siltä.
Jätä väliin ja voi hyvin!"Miten muuten saataisiin tietoa miten joitakin eläimiä käsitellään?
Vaikuttaa siltä.
Jätä väliin ja voi hyvin!"
--------------------------
Tällaista törkyä täällä aletaan kirjoittelemaan kun asiallisesti mainitsee säännöistä, en minä niitä sääntöjä ole tänne foorumille laatinut, mutta olen tosiaankin sitä mieltä että niitä pitää noudattaa, itse niitä noudatan täällä kuin myös ihan jokapäiväisessä elämässä.
Voin sinulle myös kertoa että olen ollut aktiivinen ihminen vuosikymmeniä paikallisessa eläinsuojeluyhdistyksessä ja itselläni on aina ollut eläimiä, tällä hetkelläkin aivan mahtava koiranpentu.
"Omalla tunnollani" on mahtavia muistoja edesmenneistä eläimistäni ja niiden kanssa viettämistäni muuistorikkaista vuosista.
En jätä väliin sellaista asiaa jos huomaan jonkun rikkovan sääntöjä, mutta voin kyllä todella hyvin ja pieni koirulini myös :)
- Tähti
Mutta totta totisesti laitan eteenpäin ja nimiä tulee olemaan muutama kymmenen.
- pienpedostaja
Ihan hyvä aihe, mutta miten tämä liittyy koiranpentuihin?
- wenus
Olen nähnyt tuon videon, enkä mitenkään voinut katsoa sitä kokonaan, joten en voi katsoa nytkään. Olen myös allekirjoittanut vetoomuksen. :)
- syödään koiria
niin kiinassahan syödään koiria. Mihinköhän näitten turkit tulisi käyttää, ei kai niitä poiskaan heitetetä??
en jaksanu kattoo kokonaan.
kauheen näköstä kun nyljetään elävänä ja sitten kun se vielä eli!!!!
liittyks toi vetoomus tohon videoon?- ,.,.,
miten ihmiset on nuin sairaita..minua rupesi itkettää toi video!tollaset ihmiset pitä ampua!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475475Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612356Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181880Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451771- 171595
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol331543Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5138881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171117Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2231021