Oletko eläin rakas?

Koira ja ihminen

Laittakaa eteenpäin! ja nimi vetoomukseen Kiitos!

Toivon, että jokainen vastaanottaja laittaa tämän edelleen kaikille tutuilleen ja allekirjoittaa vetoomuksen näiden eläimien lohduttoman kohtalon puolesta. Kuvassa yksi henkilö pitää turkkia, joka on nyljetty neljältä kultaiselta noutajalta.

Ohessa suora linkki vetoomuksen allekirjoitukseen:
http://www.heathermillsmccartney.com/petition.php

Varoituksen sananen, ennen kuin katsotte videon:Kuvassa oleva video on äärimmäisen raaka ja siitä tulee järkyttynyt olo pitkäksi aikaa, joten jos haluat välttyä tältä, jätä video väliin:
http://www.petatv.com/tvpopup/Prefs.asp?video=fur_farm


Ei heikkohermoisille!!!
Tietoa suomeksi
http://www.animalia.fi/Default.aspx?tabid=2300

Listassa on jo yli 200 000 nimeä, lisää kaivataan. Laita
viesti eteenpäin!

14

899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säännöt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

      Keskusteluissa ei saa:


      # Linkittää tiedostoihin tai sivuille, jotka sisältävät ihmisiin tai eläimiin kohdistuvaa väkivaltaa.

      • Tähti

        Miten muuten saataisiin tietoa miten joitakin eläimiä käsitellään?
        Vai onko sinulla itselläsi ehkä omalla tunnollasi jotain??
        Vaikuttaa siltä.
        Jätä väliin ja voi hyvin!


      • suomi24:n
        Tähti kirjoitti:

        Miten muuten saataisiin tietoa miten joitakin eläimiä käsitellään?
        Vai onko sinulla itselläsi ehkä omalla tunnollasi jotain??
        Vaikuttaa siltä.
        Jätä väliin ja voi hyvin!

        säännöt ja tule vasta sen jälkeen tänne urputtamaan, minä nyt satun olemaan oikeassa kun olen ne säännöt lukenut, mutta sinä et näköjään osaa edes sieltä säännöistä kopioimaani tekstiä lukea.


      • tähti
        suomi24:n kirjoitti:

        säännöt ja tule vasta sen jälkeen tänne urputtamaan, minä nyt satun olemaan oikeassa kun olen ne säännöt lukenut, mutta sinä et näköjään osaa edes sieltä säännöistä kopioimaani tekstiä lukea.

        Että palstan sheriffi julkaisi alkuperäisen viestin,eikö?


      • FAU
        tähti kirjoitti:

        Että palstan sheriffi julkaisi alkuperäisen viestin,eikö?

        sheriffi? Eihän tällä palstalla edes ole semmoista...
        Ja kiellettyä on sääntöjen mukaan tuollaiset linkitykset.


      • Tähti
        FAU kirjoitti:

        sheriffi? Eihän tällä palstalla edes ole semmoista...
        Ja kiellettyä on sääntöjen mukaan tuollaiset linkitykset.

        Sinä voisit ryhtyä moiseen hommaan!!!
        Eikö?
        Voit vapaasti kieltää kaikki eläinrääkkäys jutut.
        Mahtavaa!!!!!


      • FAU
        Tähti kirjoitti:

        Sinä voisit ryhtyä moiseen hommaan!!!
        Eikö?
        Voit vapaasti kieltää kaikki eläinrääkkäys jutut.
        Mahtavaa!!!!!

        kun ovat kiellettyjä jo, olleet vaikka kuinka kauan.
        Kun vielä kaikki oppisivat lukemaan ja sisäistämään lukemansa...


      • säännöt !!!!!!
        Tähti kirjoitti:

        Miten muuten saataisiin tietoa miten joitakin eläimiä käsitellään?
        Vai onko sinulla itselläsi ehkä omalla tunnollasi jotain??
        Vaikuttaa siltä.
        Jätä väliin ja voi hyvin!

        "Miten muuten saataisiin tietoa miten joitakin eläimiä käsitellään?
        Vai onko sinulla itselläsi ehkä omalla tunnollasi jotain??
        Vaikuttaa siltä.
        Jätä väliin ja voi hyvin!"
        --------------------------
        Tällaista törkyä täällä aletaan kirjoittelemaan kun asiallisesti mainitsee säännöistä, en minä niitä sääntöjä ole tänne foorumille laatinut, mutta olen tosiaankin sitä mieltä että niitä pitää noudattaa, itse niitä noudatan täällä kuin myös ihan jokapäiväisessä elämässä.

        Voin sinulle myös kertoa että olen ollut aktiivinen ihminen vuosikymmeniä paikallisessa eläinsuojeluyhdistyksessä ja itselläni on aina ollut eläimiä, tällä hetkelläkin aivan mahtava koiranpentu.
        "Omalla tunnollani" on mahtavia muistoja edesmenneistä eläimistäni ja niiden kanssa viettämistäni muuistorikkaista vuosista.

        En jätä väliin sellaista asiaa jos huomaan jonkun rikkovan sääntöjä, mutta voin kyllä todella hyvin ja pieni koirulini myös :)


    • Tähti

      Mutta totta totisesti laitan eteenpäin ja nimiä tulee olemaan muutama kymmenen.

    • pienpedostaja

      Ihan hyvä aihe, mutta miten tämä liittyy koiranpentuihin?

    • wenus

      Olen nähnyt tuon videon, enkä mitenkään voinut katsoa sitä kokonaan, joten en voi katsoa nytkään. Olen myös allekirjoittanut vetoomuksen. :)

    • syödään koiria

      niin kiinassahan syödään koiria. Mihinköhän näitten turkit tulisi käyttää, ei kai niitä poiskaan heitetetä??

    • en jaksanu kattoo kokonaan.
      kauheen näköstä kun nyljetään elävänä ja sitten kun se vielä eli!!!!
      liittyks toi vetoomus tohon videoon?

    • ,.,.,

      miten ihmiset on nuin sairaita..minua rupesi itkettää toi video!tollaset ihmiset pitä ampua!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe