Jopas .

korpi6

on kuhinaa tällä pastalla. Näyttää siltä että Audi on laulettu suohon.
Ei hätää täällä on joku joka on ajanut Audilla jo 19 vuotta,kaksi 100:sta tisseliä,nyt -88 TD Automatic.
Ja pelaa se on varma kun tauti.
Lukekee niitä testejänne,maantiellä mitatataan millä mennään.Ei ole enää mitään premuimia,mutta kotiin tuo oli päivä tai yö.
Laittakaa nyt kiukutteliat mittariin 800,000km niin ajellaan taas pitkin poikin Suomea.

5

411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A3 -06

"on kuhinaa tällä pastalla. Näyttää siltä että Audi on laulettu suohon.
      Ei hätää täällä on joku joka on ajanut Audilla jo 19 vuotta,kaksi 100:sta tisseliä,nyt -88 TD Automatic.
      Ja pelaa se on varma kun tauti.
      Lukekee niitä testejänne,maantiellä mitatataan millä mennään.Ei ole enää mitään premuimia,mutta kotiin tuo oli päivä tai yö.
      Laittakaa nyt kiukutteliat mittariin 800,000km niin ajellaan taas pitkin poikin Suomea."

Hieno merkki saa aina kuhinaa aikaa. Itse en ajaisi mainitsemillasi vanhoilla kiisseleillä sun muilla vaan auton pitää olla mieluummin 2000-luvulta eikä haista tupakalle ja paskalle. Eikä myös kiinnosta saada mittariin 800 000 km, kun en saa edes 80 000km, kun auto menee jo vaihtoon 3-4 vuoden välein.

Pidän uusista autoista, ja kyllä, olen keskivertoa varakkaampi ja asun uudessa asunnossa, josta lainat maksettu.

En valitsisi sinun elämäntyyliäsi, korpi6. Mut jokainen taaplaa ja kihnuttaa tyylillään.

• korpi6

Poju mun auto ei haise tupakalle eikä paskalle,mutta jos luulet jotta auto täytyy olla aina uusi niin anna palaa,minulle ei ole auto ego,se on työmatkoja varten

• joops.
        korpi6 kirjoitti:

Poju mun auto ei haise tupakalle eikä paskalle,mutta jos luulet jotta auto täytyy olla aina uusi niin anna palaa,minulle ei ole auto ego,se on työmatkoja varten

Työmatka ajoon tarvitset luotettavan auton, tollanen vanha rojuläjä ei ole sellanen.

• työmatkalle
        joops. kirjoitti:

Työmatka ajoon tarvitset luotettavan auton, tollanen vanha rojuläjä ei ole sellanen.

auto matkustamiseen,uusiko???.Näkihän tuon jo talven pakkasilla,oli premirumit tienvarressa tai hinurin kyydissä,sähkövika tai öljyt pihalla,merkki kuin merkki.

• cherrykuski

Ihmettelet varmaan ,miksi sinua ohitellaan niin usein.
      No ,minä voin kertoa.

Tuommoisen vanhan dieselauton perässä ajaminen on todella sietämätöntä.

Sitä alkaa ihmetellä ,kun tiellä ajelee ,että mikä katku nenään kantautuu ,ja ei aikaakaan ,kun eteen tulee vanha diesel auto.
      Siitä tuleva katku, on jopa sietämättömämpää ,kuin öljyä syövästä autosta.
      Hetken päästä alkaakin silmiäsi jo kirveltää ,ja on joko ohitettava edellä oleva tupruttelija ,tai sitten on pysähdyttävä ,jotta voi hetken päästä jatkaa matkaa.

Tee siis muille teillä liikkujille palvelus.
      Vaihda ajoneuvosi uudempaan ,tai edes bensakoneiseen. Kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      339
      6336
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3786
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      943
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      810
    6. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      806
    7. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    8. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      67
      779
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      130
      763
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      691
    Aihe