3cm auki, alle 1cm kaulaa..

kohta kolmen äiti

Jeps, pakko avautua tänne... Eli siis eilen oli laskettu aika ja eilen kävin sairaalassa tutkimuksissa... Kohdun kaulaa alle 1cm jäljellä ja 3cm auki... 2 päivää aikasemmin tuli kirkasta limatulppaa ja tutkimuksen jälkeen veristä... Nyt koko päivän supistellut enemmän tai vähemmän, suurin osa tosi kipeitä... Kahteen viikkoon en ole kunnolla nukkunut ja nyt alkaa olemaan puhti pois.. Ja vielä pitäisi sitten jossakin vaiheessa jaksaa synnyttääkkin... =/ Voi että ku voi olla "ihanaa"...
Anteeksi valitukseni, ei vain pysty sisälläänkään pitämään...

3

677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinulle ja vauvalle

Paljon hyviä enkeleitä, että kaikki menisi teille molemmille onnekkaasti!
      Voimia nyt ja tulevaan! =)

• siltä että.. miumau rv 39+6

Lähtö laitokselle taitaa olla aika lähellä :) Onnea kovasti matkaan!!!

Meillä on huomenna LA. Viieset 6 viikkoa olen nukkunut TODELLA huonosti ja sitä ennen huonosti. rv 15 muistan nukkuneeni hyvät yöunet, heräsin vaan kaksi kertaa. Olin tuolloin mökillä yötä ja aamulla oli aivan ihana fiilis herätä.. että ymmärrän hyvin että sullakin on puhti pois!!

Täällä sama juttu.. puhti pois. Ihmiset ympärillä voivottelee että kumpa vauva syntyis jo niin ei tartteis kytätä puhelinta koko ajan.. Voi kun niillä on vaikeeta!!!!! Vaihtaisin tän loppuraskausen puhelimen kyttäykseen vaikka heti!!!

Masusta nautin ja masuvauvan touhuista mutta en siitä että koko ajan kolottaa ja ei saa nukuttua ja väsyttää jatkuvasti. Joinain päivinä oikein huokasee helpotuksesta että onneks ei tullu lähtö synnyttää että siitä ei olis tullu mitään!!! Mutta samalla toivoo että synnytys käynnistyis oli sitten miten väsyny hyvänsä, ois aineskin tää homma ohi!

Itse oon meinannu antaa vauvan vauvalaan että saan edes yhden yön nukuttua kunnolla. Varmaan sitä tulee hipsittyä pikkuista katsomaan mutta kun sais ees jonkin verran nukuttua!

Tsemiä

miumau rv 39 6

(nii täällä vauvan painoarvio rv 39 2 oli 3,3kg. kohdunkaulaa 1,5cm ja sisäsuu sormelle auki. Eli tilanne kypsä, nyt vaan ootellaan käynnistymistä)

• alkup.
        siltä että.. miumau rv 39+6 kirjoitti:

Lähtö laitokselle taitaa olla aika lähellä :) Onnea kovasti matkaan!!!

Meillä on huomenna LA. Viieset 6 viikkoa olen nukkunut TODELLA huonosti ja sitä ennen huonosti. rv 15 muistan nukkuneeni hyvät yöunet, heräsin vaan kaksi kertaa. Olin tuolloin mökillä yötä ja aamulla oli aivan ihana fiilis herätä.. että ymmärrän hyvin että sullakin on puhti pois!!

Täällä sama juttu.. puhti pois. Ihmiset ympärillä voivottelee että kumpa vauva syntyis jo niin ei tartteis kytätä puhelinta koko ajan.. Voi kun niillä on vaikeeta!!!!! Vaihtaisin tän loppuraskausen puhelimen kyttäykseen vaikka heti!!!

Masusta nautin ja masuvauvan touhuista mutta en siitä että koko ajan kolottaa ja ei saa nukuttua ja väsyttää jatkuvasti. Joinain päivinä oikein huokasee helpotuksesta että onneks ei tullu lähtö synnyttää että siitä ei olis tullu mitään!!! Mutta samalla toivoo että synnytys käynnistyis oli sitten miten väsyny hyvänsä, ois aineskin tää homma ohi!

Itse oon meinannu antaa vauvan vauvalaan että saan edes yhden yön nukuttua kunnolla. Varmaan sitä tulee hipsittyä pikkuista katsomaan mutta kun sais ees jonkin verran nukuttua!

Tsemiä

miumau rv 39 6

(nii täällä vauvan painoarvio rv 39 2 oli 3,3kg. kohdunkaulaa 1,5cm ja sisäsuu sormelle auki. Eli tilanne kypsä, nyt vaan ootellaan käynnistymistä)

Juuh, eli poika syntyi 3.12 klo.07.20. =) Synnytys kesti vain 3h20min ja kivunlievityksiä ei ehditty ottaa. Mutta nyt ollaan pojan kanssa kotona ja ihana olla!!! =D Onnea teille vastanneille, toivottavasti kaikki menee hyvin. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      154
      2505
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      764
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe