Tänä illalla se taas tapahtui. Uskaltauduin menemään pitkästä aikaa ihmisten pariin ja jo ennen kuin
edes lähdin pikkujoulu juhliin vatsani rupesi varoittelemaan minua rupsujen merkeissä.
Jännitin ihan älyttömästi kaikkia ihmisiä siellä, sekä se että jouduin yllättäen juhlien keskipisteeksi teki sen mitä olen aina pelännyt;
Tuli kirjaimellisesti paskat housuihin.
Onneksi olin varautunut tähän ja laittanut vaipat
päälle, eli ainoa mitä muut vieraat ehkä huomasivat oli haju mikä hameeni alta tuli. Onko täällä muita tosi-jännittäjiä kuin minä?
"Ei naurata"
Jännitys ja vatsan ylireagointi
5
1287
Vastaukset
- naurattaa
Mulla tulee paskat housuihin vähän väliä. That's life. Aina ei vaan oo vessaa lähettyvillä :(
- stressivatsaan
Tannoponia varmuuden vuoksi, jos on odotettavissa tilanne, että maha saattaisi reagoida. Toisinaan joudun käyttämään sitä useitakin päiviä, mutta aina se on minua auttanut.
- -------------
Sama täällä vatsa varoittaa ja on mentävä.. tosi kiusallista. Tulee käytyä monta kertaa päivässä ihan varuilta ja ei siinä vielä kaikki olen kehittänyt yliaktiivisen rakon vaivakseni. KAIKKEA sitä on kestettävä. Muuten kahvin jättäminen ruokavaliosta helpottanut vähän. Ja joskus juomattomuus/ syömättömyyskin lyhyt aikaisesti, kun tietää menoja olevan tulossa.aika karua on.
- palidromi
miten heikko sulkijalihas voi ihmisillä olla.
Teijän kannattais varmaan alkaa treenauttaan sitä jollain laitteella. - niuu
palidromi kirjoitti:
miten heikko sulkijalihas voi ihmisillä olla.
Teijän kannattais varmaan alkaa treenauttaan sitä jollain laitteella.Ei se ole sulkijalihaksesta kiinni jos tavaraa tulee ihan vetenä.
Itse olen myös hyvin suuri vatsalla jännittäjä ollut aina. Kuitenkin ainainen vessassa ravaaminen rupesi käymään hermoille, joten menin lääkäriin ja muutaman vuoden lääkärissä ramppaamisen tuloksena sain diagnoosiksi Crohnin taudin. Se on osittain toiminnallinen eli jännitys ja stressi pahentaa suoliston ärtyisyyttä mutta on kuitenkin helpotettavissa lääkkeillä. Jos vaiva alkaa käydä elämää haittaavaksi suosittelen tutkimuksiin menoa, turha oireiden kanssa on kärsiä, tiedän nimittäin tuntemuksenne. Tsemppiä :)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021062- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658