Tänä illalla se taas tapahtui. Uskaltauduin menemään pitkästä aikaa ihmisten pariin ja jo ennen kuin
edes lähdin pikkujoulu juhliin vatsani rupesi varoittelemaan minua rupsujen merkeissä.
Jännitin ihan älyttömästi kaikkia ihmisiä siellä, sekä se että jouduin yllättäen juhlien keskipisteeksi teki sen mitä olen aina pelännyt;
Tuli kirjaimellisesti paskat housuihin.
Onneksi olin varautunut tähän ja laittanut vaipat
päälle, eli ainoa mitä muut vieraat ehkä huomasivat oli haju mikä hameeni alta tuli. Onko täällä muita tosi-jännittäjiä kuin minä?
"Ei naurata"
Jännitys ja vatsan ylireagointi
5
1285
Vastaukset
- naurattaa
Mulla tulee paskat housuihin vähän väliä. That's life. Aina ei vaan oo vessaa lähettyvillä :(
- stressivatsaan
Tannoponia varmuuden vuoksi, jos on odotettavissa tilanne, että maha saattaisi reagoida. Toisinaan joudun käyttämään sitä useitakin päiviä, mutta aina se on minua auttanut.
- -------------
Sama täällä vatsa varoittaa ja on mentävä.. tosi kiusallista. Tulee käytyä monta kertaa päivässä ihan varuilta ja ei siinä vielä kaikki olen kehittänyt yliaktiivisen rakon vaivakseni. KAIKKEA sitä on kestettävä. Muuten kahvin jättäminen ruokavaliosta helpottanut vähän. Ja joskus juomattomuus/ syömättömyyskin lyhyt aikaisesti, kun tietää menoja olevan tulossa.aika karua on.
- palidromi
miten heikko sulkijalihas voi ihmisillä olla.
Teijän kannattais varmaan alkaa treenauttaan sitä jollain laitteella. - niuu
palidromi kirjoitti:
miten heikko sulkijalihas voi ihmisillä olla.
Teijän kannattais varmaan alkaa treenauttaan sitä jollain laitteella.Ei se ole sulkijalihaksesta kiinni jos tavaraa tulee ihan vetenä.
Itse olen myös hyvin suuri vatsalla jännittäjä ollut aina. Kuitenkin ainainen vessassa ravaaminen rupesi käymään hermoille, joten menin lääkäriin ja muutaman vuoden lääkärissä ramppaamisen tuloksena sain diagnoosiksi Crohnin taudin. Se on osittain toiminnallinen eli jännitys ja stressi pahentaa suoliston ärtyisyyttä mutta on kuitenkin helpotettavissa lääkkeillä. Jos vaiva alkaa käydä elämää haittaavaksi suosittelen tutkimuksiin menoa, turha oireiden kanssa on kärsiä, tiedän nimittäin tuntemuksenne. Tsemppiä :)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944