piiri pieni pyörii

niin eihän sinne pakko ole ...

..mutta silti ihmetyttää, kun sisäpiiri kaiket illat jauhavat samat nainti- ja pornojutut tuolla sätissään, eikä muilla ole asiaa sekaan, vaikka mitä yrittäis. Ja parikymmentä vierasta idlaavat toivoen, että joku huomiois heidät. No, ei niitä kukaan huomioi, ja jos ite yrittää keskustelua jonkun kanssa alottaa, niin märkää rättiä naamaan.

Koko kansan kyräilypaikka koko kakkosnelosen sättihuoneisto, oliskohan suomenkielistä vastaavaa olemassa, kun tekis mieli vastoinkäymisistä huolimatta tutustua tähän kulttuuriin?

9

1349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysäisen

      että nelikymppiset ovat niin epätoivoista porukkaa? Ihan kuin täältä löytyis jotain kestävää?

      • *yrittänyttälaitetaan*

        ...siellä 30 huoneessa. Vaikka miten yrittää sekaan ja saada keskustelua käyntiin niin ei onnistu. Samat vuodesta toiseen ja aamusta iltaan roikkujat siellä vääntää samaa tyhjää asiaa keskenään! Niin inside juttua että muut ei sekaan pääse ja sitä juttua ei saa käännettyä muille teemoille.


    • Huhhahhei

      95 % ajasta keskitytään navanalusasioihin, loput nakellaan hymiöitä samoille naamoille, jotka istuvat samassa huoneessa ties kuinka monetta vuottaan. Turha siihen on yrittääkään tunkea väliin yrittämään minkäänlaista keskustelua yhtään mistään. Ja pätee mihin tahansa huoneeseen.

      • vanha sättäri

        sisäpiirit ovat osa sättiä,huoneesta riippumatta


      • joka huoneessa...
        vanha sättäri kirjoitti:

        sisäpiirit ovat osa sättiä,huoneesta riippumatta

        ..olen kokeillut ihan huvikseni ja todennut samaa.. sisäpiiripienipyörii ja sormet sanoo soosoo,penskat siinä hyöriii....


      • humppappaa

        noin 80 nikkiä millään pysty juttelemaan kaikki samasta aiheesta, ei siitä mitään tulisi.
        Ja toisekseen aina voi itse laittaa kehiin omat juttunsa, kyllä niihin aina joku tarttuu, tai jos ei tartu, ei kukaan ilmeisesti ole kiinnostunut asiasta. On sättihuoneissa muitakin kuin vakkareita...tosin onhan niitä vakkareita rekkaamattomissakin ;)
        Toisaalta metkaa että aina vaan huomataan ne navanalusjutut...hmmm kyllä mä oon nähnyt paljon muitakin juttuja olevan. Mutta tosiasiahan sekin lienee, että kun on molempia sukupuolia paikalla, niin flirttaillaan puolin ja toisin...vai eikö sekään käy laatuun?
        Sättihän on lörpöttelypaikka.... mikähän sitten lienee se juttu joka ei olisi ns. turhanpäiväistä?
        Monissa säteissä olen itse käynyt katselemassa, kaikissa samantapaiset jutut mielestäni olleet. Mutta jos ei suomi24 chattiin ole tyytyväinen kannattaa vaihtaa huonetta(kirkkocafee?) tai peräti chatpaikkaa, niitähän riittää pilvin pimein suomessa...googlesta löytyy sanalla chat :)
        Mukavaa päviää kaikille!!


    • huviksenne

      toisia huoneita. ja alkakaa itse juttelemaan jostain aiheesta älkääkä marmattako. Kyllä siellä kommentteja löytyy muihinkin aiheisiin....

    • Alma Naakka
    • olen sinun

      kanssa ihan samaa mieltä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe