Vasemmistoliitto, eli entiset komunistit

rehellisyyttä????

häpeättekö rikoksia, joita te ja kumppaninne kautta maailman olette tehneet?
Verta ja kuolemaa. Neuvostoliitossakin lähes 100.000.000 ihmista tapettiin ja hirtettiin, teloitettiin, katosi!
Tämä on faktaa.
Kiinassa, Vietnamissa, P-Koreassa, Cuubassa ja n. 60:ssa muussa valtiossa sama tahti.
Ja te kehtaatte puhua
- rauhasta
- tasa-arvosta
- demokratiasta
- työläisten oikeuksista!

Hävetää murhaata.

Yksi hyvä juttu kuitenkin:
Johtajilla on hyvät olot, loistoelämä ja suvuillaan, jos ovat nöyriä.
Nyt he jopa kaappasivat Wenäjällä koko valtio-omaisuuden itselleen, vähän niinkuin meilläkin on käynyt.
Täällä tosin on mukana myös muita! H

4

454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k.o.m Mari

      Vaan kunniasta ettäkö me olemme vastuussa 100000000 ihmisen kuolemasta?
      En koe olevani,pikemminkin tässä maassa me olimme uhreja kuin teurastajia.
      Kehtaamme puhua rauhasta,tasa-arvosta,demokratiasta ja kaikkien oikeudesta elää.Suomalainen kommunismi/vasemmistolaisuus ei ole koskaan ollut muuta kuin oikeuksien vaatimista niille joilla sitä ei vielä ole ollut.
      Häpeätkös sinä kristiuskon nimissä tehtyjä rikoksia kuinka kehtaa puhua laupeudesta,anteeksiannosta..
      kapitalismin nimissä tehtyjä mm.orjakauppa.
      Suomalaisen porvariston nimissä,punaisten joukkomurhat ja vankileirit.
      Suo siellä vetelä täällä.

      • kauppasivat

        Orjuus ei ole niin yksinkertainen asia kuin yleisesti väitetään. Orjakauppa oli myös heimopääliköiden harrastus. He myivät heimonsa jäseniä orjiksi länteen pikkukorvausta vastaan. Eli ei kaikki mustatkaan moraalisesti puhtaita, vaikka asia halutaan näin nähdä. Pahuus ja sortaminen ilmenee usein yllättävissä tilanteissa ja tahoilla.


      • kommarin kanssa

        k.o.m Marin hyvän tekstin lisäksi huomauttaisin, että joka vuosi kehitysmaissa kuolee miljoonia lapsia pelkän puhtaan veden puutteeseen. Tämä on vain pieni esimerkki ja murto-osa niistä uhreista, jotka syntyvät sen vuoksi, että tulonjako ja maapallon resurssit ovat vinoutuneet erään tietyn talousjärjestelmän vuoksi.

        Ilman eri maiden vasemmistoa (myös niiden, jotka ovat nousseet aseellisesti vastustamaan kurjistumista ja joita syyllistetään väkivallista) meno olisi luultavasti huomattavasti rajumpaa. Kumma kyllä tämä kommunismista pauhaaminen pitääkin huomion näistä epäkohdista toisaalla, että eipä se omatunto taida puhdas olla siellä toisellakaan puolella.

        Tietyssä mielessä meistä jokainen on myös osallinen noiden lasten kuolemaan kehitysmaissa, mutta toisin kuin keskusjohtoisessa kommunismissa, vastuu on hajautettu kapitalismissa, joten syyllisten osoittaminen on mahdotonta, mutta ketään se ei siitä huolimatta vapauta vastuusta.


    • huolella:))?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe