Jääkö muilla "tinnittamaan" korviin esim. baari-illan jälkeen? Mulla on aina se juttu, kun tulen musapubista, korvat soivat koko yön, mutta sen jälkeen hieman helpottaa, seuraavana päivänä korvissa ei enää soi niin pahasti.
Pelottaa, että tinnitus jää loppuelämäksi vielä joku kerta kun jossain konsertissa/baarissa käyn. :(
Olen miettinyt myös, onko mulla jotenkin yliherkät korvat? Kaverilla ei koskaan korvissa soi esim. livekeikkojenkaan jälkeen, kun asiasta puhuttiin.
Soiko muilla korvat?
3
2508
Vastaukset
- osku..
Kuulovaurio saat tuostakin, en suosittele että käyt enään vastaavissa paikoissa, tai sitten ainakin kannattaa käyttää korvatulppia.
- Mariluu
Kyllä voit saada kuulovaurion pelkästä baarireissusta, niin surullista kuin se onkin! Itselläni kuulonalenema yhden reissun jälkeen ja elinikäinen vamma siis jäi. Käytä korvatulppia ihmeessä, jos menet baariin!!
- E.L.
Mariluu kirjoitti:
Kyllä voit saada kuulovaurion pelkästä baarireissusta, niin surullista kuin se onkin! Itselläni kuulonalenema yhden reissun jälkeen ja elinikäinen vamma siis jäi. Käytä korvatulppia ihmeessä, jos menet baariin!!
Toisilla ihmisillä on huomattavasti herkemmät korvat kuin taas toisilla. Voi olla, että kavereillasi ei ole ihan niin herkät korvat kuin sinulla. Jos siis heillä eivät korvat soi ja sinulla soi, vaikka olette olleet ihan samassa paikassa.
Jos korvat soivat esim. baari-illan tai keikan jälkeen, on se kyllä selvä varoitusmerkki. Soiminen monesti ei jää kerrasta eikä useammastakaan pysyväksi. Mutta jossain vaiheessa voi käydä, että soiminen ei enää häviäkään. Joka tapauksessa melualtistuksen jälkeinen korvien soiminen kannattaa ottaa vakavasti ja jatkossa käyttää äänekkäissä paikoissa ja tapahtumissa korvatulppia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293