1. Onko mitään erikoisia vinkkejä tanskandogin saamiseen?
2. Joku sanoi ettei nintendogsissa voi saada pentuja, mutta tuossa japanilaisessa voi ja se on todistettu. Mutta mulla on labbispakkaus, ja olen The general kohta, on kaksi samanrotuista koiraa jne.. Eli voiko ne saada pentuja? Hiukan epäilyttää kun tuossa ohjekirjassa on niin paljon puutteita.
3. Kun on Mario kart, ja Peach kart, niin onko niitä vielä lisää? Mitä?
4. Milloin The genaralin jälkeen tulee uusi taitomerkki? Muistaakseni Dog Master, monta pistettä siihen pitää olla?
Kiitos jo etukäteen.
Nintendogsistra pari kysymystä kiitos..
7
601
Vastaukset
se tulee kun sulla on tarpeeksi pisteitä.
muihin en pysty vastaamaan.
(mullakin on nintendogs)
ootko käyny täällä
http://www.nintendogs.com- beibe=
1. ei oo vinkkejä..koirat tulee kun tulee...
2. eihän ne voi tuossa pelissä saada pentuja, kun ne itse pysyvät aina pentuina. (mulla ollu peli siitä asti ku tuli suomeen)
3. ei tietoa :(
4. mulla on nyt 38683 pointtia ja oon Charismatic tamer...
juu ja tiedätkö sä miten tuossa pelissä koulutetaan koiria niin, että ne pysyy käytöskilpailuissa kauemmin esim. istuultaan?- Kysyn..
beibe= hei, mulla on kaikki rodut, mitä pisteiden myötä voi saada, chihuahua oli viimenen, tanskandoggi on salarotu, jonka saa kun kuulee (?) äänen ulkoa, ja laittaa (?) kaulapannan, ja löytää lenkiltä (?) Se on siis salarotu, kuten dalmis ja jackrusseli... En vaan tiedä miten just tanskandoggin saa. Joku sano, että kun on The General (olen) niin koirat voi saada pentuja.
- angel-princess
Eli minä tiedän karteiksi:
Peach, Mario ja Bowser.. muista en sitten tiijä.. ; ( - tiedän tämän
1. Tanskandoggia ei valitettavasti saa. Boxerin kyllä saa. Ne menee joillakin sekasin ulkonäön takia. Että jos meni sekasin :p
2. Pennut ei voi saada pentuja. Saattaa japanilaisessa versiossa olla mahdollista. Suomenkielisessä ohjekirjassa sanotaan että pennut eivät voi lisääntyä.
3. En ihan tiedä
4. En muista tälläistä kun olen jo Vetenar tamer ;) - Newforestin poni
1. Tanskandogin voi kyllä saada, mutta sen saaminen ei ole helppoa. Parhaiten se onnistuu jos on Shiba Inu and Frieds-peli. Pitää vain löytää lenkiltä pullo, jossa on koiran kuva ja sitten saa Tanskandogin.
2. Olen juuri kokeilemassa tuota pentujen saanti asiaa. Jotkut ainakin väittävät että nintendogs koirat voivat saada pentuja.
3. Autot ovat Bowser Kart, Mario Kart ja Peach Kart. Enempää ei ole.
4. Seuraava koulutusmerkki ei ole Dog Master vaan joku Charmastic Trainer tai joku semmonen. En tiedä milloin sen saa, koska olen vasta itse The General.- Dogi<3
Siis koittakaa jo hyvät ihmiset ymmärtää et pentuja EI VOI saada näis meidän versioissa!! Pentuja VOI SAADA VAAN JA AINOASTAAN SHIBA & FRIENDS VERSIOS!!!! joko tajusitte?!?! ja pitää olla se oliks se dog master tai the general(?) Ja toi tanskandogi nii sitä ei kai saa myöskään näis meidän versiois.
Mulla on muuten labbis ja dalmantialais versiot ^^ Tos labbikses mul on 60021 pistettä ja oon The General...en tiiä dalmiksest xD Saan ensviikol sen Shiba version!! =DDD en jaksa oottaa!!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872