Niin paljon lieveilmiöitä niistä seuraa joka vuosi.Luulen että siihen puututaan jollain lailla lähiaikoina. Vaikkapa niin että 5 papattia sallittaisiin 18 täyttäneelle ja nuoremmille sädetikku.
Raketit yms. paukut kiellettävä
27
4008
Vastaukset
- kiellettäisiin
Myös papatit ja sädetikutkin (kyllä niiläkin haittaa saa tehtyä).Jospa hallitus tekisi edes jotain tämän jokavuotisen ongelman ratkaisemiseksi.
- llllllllllllllllllll
nyhveröt, älkää pilatko ihmisten yksiä harvoja iloa elämässä. uusivuosi ilman raketteja? HUHUH.
- ruutiraipe
llllllllllllllllllll kirjoitti:
nyhveröt, älkää pilatko ihmisten yksiä harvoja iloa elämässä. uusivuosi ilman raketteja? HUHUH.
Jos joku ei halua ampua ilotulitteita niin niitä ei sitten varmaan tarvitse itse ostaa!
En mäkään tykkää sit vaikka hevosista, ni siten mä haluun et kaikki hevoset kielletään suomesta...
Jos kaikki mistä jokainen ihminen ei tykkää kiellettäisiin niin jäljelle ei jäisi mitään...perkele, yhtään mitään!!
Jos lailliset ilotulitteet kielletään ostan dynamiittia! Sytyttäminen ja räjäyttäminen kuuluu uuteenvuoteen!
raketit=uusivuosi=raketit - LOLLLL
llllllllllllllllllll kirjoitti:
Oma syynsä jos tappaa itsensä kun käyttää väärin... elkää puhuko tollasii ettei tule pipi...
- cartman666
ruutiraipe kirjoitti:
Jos joku ei halua ampua ilotulitteita niin niitä ei sitten varmaan tarvitse itse ostaa!
En mäkään tykkää sit vaikka hevosista, ni siten mä haluun et kaikki hevoset kielletään suomesta...
Jos kaikki mistä jokainen ihminen ei tykkää kiellettäisiin niin jäljelle ei jäisi mitään...perkele, yhtään mitään!!
Jos lailliset ilotulitteet kielletään ostan dynamiittia! Sytyttäminen ja räjäyttäminen kuuluu uuteenvuoteen!
raketit=uusivuosi=raketitOn se nyt jumalauta että jonkun perhanan kurttusen mummon takia pitäs ainut elämänilo ottaa pois!
- MA$a
ruutiraipe kirjoitti:
raketit=uusivuosi=raketitoot oikees!!jos joku ei haluu ilotulittei nii kannattaa mennä peiton alle ja olla siel koko uusivuosi!! RAKETIT rulettaa!!
- Pomminvarma
ruutiraipe kirjoitti:
raketit=uusivuosi=raketitJos kiellettäisiin raketit ym. paukut, niin sitten niitä vammoja & vahinkoja vasta tulisikin, kun porukka alkaisi väsätä omia paukkuja ties mistä aineista... Ja tuosta kieltämisestä vielä.. minä taas en voi todellakaan sietää vihannesta nimeltä selleri, mutten silti vaadi sen kieltämistä -joku muu saattaa tykätä siitä :D
- kyllä
Mun mielestä kaikki ilotulitteet vois kieltää. Annettais vaikkapa yhdistyksille jmv lupa, ja ne ammuttais kaiken kansan nähtäville. Yksityisiltä kaikki ilotulitteet pois. En ole ilonpilaaja, vaan yleisen turvallisuuden vuoksi näin. Ei ne ikärajat kuitenkaan pidä paikkaansa, aina ala-ikäiset saa raketteja.
- *maailmanvihaaja*
Samoin pois alkoholi, aiheuttaa uutena vuotena(muista juhlapäivistä puhumattakaan) enemmän vahinkoja kuin ilotulitteet.
Pois myös tupakka, tappaa monia ihmisiä joka viikko.
Pääsiäisenä suklaa lihavoittaa kansaa.
Vappuna alkoholi ja roskat tuhoavat luontoa ja ihmisiä.
Juhannuksena alkoholin vaikutuksen alaisena kuolee usea ihminen joka vuosi.
Haluatteko kuulla lisää?
Eläkäämme siis askeettisesti. - joku
EI TOD JA KAIKKI JOTKA ON SAMAA MIELTA KIELTÄMISESTÄ NIIN HAISTAKAA PITKÄ PASKA!!!! :(
- Ketjun aloittaja on vammainen
Kun autot kielletään, niin kukaan ei enää kuole kolareissa. Myös kaikki sähköllä toimiva pitää tuhota, että sähköiskun vaaraa ei ole kellään missään tilanteessa.
- Raketeista pitävä
Niinpä. Ketjun aloittaja selvästi vain vihaa jostain syystä ilotulitteita. Kielletäänpä samalla talot, koska maanjäristys voi tulla ja katto sortua päälle. Vesi myös, siinä voi olla tappava viirus!
- asdasdasdasdasddsa
Älkää ny vittu viittikö että raketit kiellätäs.
Uusivuosi on kerran vuodessa jos ne äidit on nyt huolissaan nii sitte saa alkaa jätkät käyttää suojalaseja.Antaa vaan ampua kunhan hauskaa on mutta pitää se turvallisuuskin muistaa itsekkin pidän raketeista paljon mutta kyllähän minä joskus pikkasen pelkäänkin. : / - adadadasdasdada
asdasdasdasdasddsa kirjoitti:
Uusivuosi on kerran vuodessa jos ne äidit on nyt huolissaan nii sitte saa alkaa jätkät käyttää suojalaseja.Antaa vaan ampua kunhan hauskaa on mutta pitää se turvallisuuskin muistaa itsekkin pidän raketeista paljon mutta kyllähän minä joskus pikkasen pelkäänkin. : /''Eat my shorts!'' ''fuck da free world'' ,\../
Tämä voisi suoraa painu roskiin tälläinen shitti. - asdasdasd
asdasdasdasdasddsa kirjoitti:
Uusivuosi on kerran vuodessa jos ne äidit on nyt huolissaan nii sitte saa alkaa jätkät käyttää suojalaseja.Antaa vaan ampua kunhan hauskaa on mutta pitää se turvallisuuskin muistaa itsekkin pidän raketeista paljon mutta kyllähän minä joskus pikkasen pelkäänkin. : /Olen sitä mieltä että: ''Eat my shorts!'' Tämmöinen shitti voisi painua roskakoriin.
Tälläisen oisi voinut pitää ihan omana tietona vaan on tästä ennenkin jauhettu ja onhan se jo monet kerrat ymmärretty että jotku tykkää,jotku ei.
- Sepi
Raketit ja paukut eivät ole ongelma, vaan huolimattomat paukuttelijat. Omapahan on vikansa jos joltakin vaikka vaurioituu silmä. Mitäs eivät käytä suojalaseja.
Raketit ovat hyvin olennainen osa uutta vuotta ja sanoisin, että enemmän ongelmia syntyisi jos ne kiellettäisiin!- hanzzu85
Jokaisella aikuisella on vastuu itsestään ja tekemisistään ja vanhempien vastuu on myös valvoa lapsiaan.(joka kuitenkin voi olla teinien kanssa hieman hankalaa) Ja jos ei kerta kaikki ihmiset osaa niitä käsitellä niin miksi meidän jotka osaavat pitäisi siitä kärsiä???
- mikkkio
ai raketit kiellettävä ostan joka uusivuosi raketteja 30llä eurolla
- tälläiset
Kielletään mielummin tälläiset älyvapaat raketinkielto vaatimukset!!!!
- kjhkjgjr
lol ilman rakettejahan uusivuosi olis pelkää vitun nynnyilyä meidän luokalla on yks nynny joka ei uskalla laukoo raketteja ku mää kysyin et mikset niin se vastas'niistä lähtee liian kova ääni'ja siinä on liikaa nynnyilyä mun makuun ainakin ja se on oma ongelma jos raketti osu silmään!!
- MA$a
lol jos joku pelkää ilotulittei!saakoot mennä helvettii!!!meiän ki luokal tytöt on vastaa ilotulittei vähä on ärsyttävaa!uusivuosi ja raketit JYRÄÄ!!
- MA$a
ei varmaa saa kiltää ilotulitteit ne on parhai!! bauhausista parhaat!joka pojan ruuti tynnyri kin on hyvä..
- MA$a
Raketit on parhai !niit ei kielletä koska me ollaa kieltämist vastaa!! ottakaa kantaa!!!
- fuck off
MA$a kirjoitti:
Raketit on parhai !niit ei kielletä koska me ollaa kieltämist vastaa!! ottakaa kantaa!!!
perkeleen hintit ei varmana kui ees puhutto tommast saatanan sontaa...
Haistakaa VITTU !!!!!!! - ÄSSÄL
fuck off kirjoitti:
perkeleen hintit ei varmana kui ees puhutto tommast saatanan sontaa...
Haistakaa VITTU !!!!!!!Voi jumalauta, jos joku yksittäinen, tai vaikka useampikin mummeli ei pidä ilotulitteista, niin se ei tarkoita että ne pitäisi kieltää. Kielletään samantien niiden elämää helpottavat asiat, vain koska joku ei pidä niistä, sitten vingutaan kuin on vaikeaa, eikä kukaan auta. Miettikää nyt vähän, paljon mieluummin ihmisetkin auttaisivat, jos tuommoinen turha kätiseminen loppuisi. Kuka helvetti hyvin mielin auttaa ihmistä, joka ei tee muuta kuin valittaa maailman menosta, ja yrittää kieltää mahdollisesti tämän ihmisenkin pienet ilot?
- jooko
ole sinä hiljaa
- jooko
saatana oo hiljaa ehdottomasti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1244018Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3152063Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481811- 1061740
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21740IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391671Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4431526Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441276MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531272Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4431229