Onko tiettoo tai kokemuksia ? Miten hävittää kodista nuo inhottavat luikertelijat. Mikä myrkky toimii tms....
Sokeritoukista
8
1987
Vastaukset
- vilistäjiä
esim. vessassa....baiticon myrkyllä minä hävitin, puolen vuoden välein uusin käsittelyn. Seinänvierustat ja lattiakaivot suihkutan eikä ole näkynyt vaikka kerrostalossa asun.;) Joskus lorautan kloritea lattiakaivoon.
- Raid tappaa ja haisee
Olen monta jo luullut päässeeni niistä eroon mutta jostain vaan niitä putkahtaa jopa puolen vuoden tauon jälkeen vilistämään. Ostin lomareissulla Espanjasta oikein pirun kamalanhajuista Raid-torakkamyrkkyä ison purkin ja sitä kun roiskautta edes sinnepäin niin heti kellahtaa selälleen ja jää siihen. Nykyisin on harvemmin näkynyt. Surullista vaan että Bushin terrorisminvastaisen kampanjan takia ei sitäkään enää saa tuotua. Kaiken ne maailmanpoliisit pilaavat.
- Länsi-pori
Kiitos tiedosta pitää kokeilla. Meillä on vanhempi omakotitalo ja niitä vilistäjiä on välillä muissakin kuin wc-tiloissa, voikohan sitä myrkkyä käyttää esim. keittiönlattiaan ?
- Homejuttu
Länsi-pori kirjoitti:
Kiitos tiedosta pitää kokeilla. Meillä on vanhempi omakotitalo ja niitä vilistäjiä on välillä muissakin kuin wc-tiloissa, voikohan sitä myrkkyä käyttää esim. keittiönlattiaan ?
Oletko tehnyt kosteuskartoituksen talossasi?
Yleensä ne näkyvät kosteusvaurioisessa talossa...??? Kokemusta on!!!!!! Toivottavasti ei teillä ole silti... - porilainen2
Länsi-pori kirjoitti:
Vanhempieni luona kerrostalossa niitä ilmeistyi keittiöön. Syyksi lopulta selvisi se, että astianpesukone oli hiljalleen valuttanut vettä parketin alle. Eli tärkeintä on selvittää, kuten tuossa joku jo sanoikin, mahdolliset kosteusvauriot.
- tuohon
Homejuttu kirjoitti:
Oletko tehnyt kosteuskartoituksen talossasi?
Yleensä ne näkyvät kosteusvaurioisessa talossa...??? Kokemusta on!!!!!! Toivottavasti ei teillä ole silti...kyllä niitä oleilee "terveissäkin" taloissa. Jos niitä on todella runsaasti, niin silloin on todennäköistä tuo kosteusvaurio.
- on käydä läpi
Länsi-pori kirjoitti:
kaikki nurkat! Itse kerrostaloasukkina tiedän että tulevat nopeasti takaisin, mutta olen saanut pysymään kurissa kun suihkutan Baiticonilla kaikki seinänvierustat ja wc:ssä hyvänä lisänä klorite lattiakaivoon.
- puolivuosittain
on käydä läpi kirjoitti:
kaikki nurkat! Itse kerrostaloasukkina tiedän että tulevat nopeasti takaisin, mutta olen saanut pysymään kurissa kun suihkutan Baiticonilla kaikki seinänvierustat ja wc:ssä hyvänä lisänä klorite lattiakaivoon.
uusintakäsittely...sais kyllä isännöitsijä myrkyt maksaa kun kerran koko talossa "vilisee"..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016299
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814859Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1013122Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302952Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262175Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191566Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371131Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921130Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311046- 48824