näin siis kerran tälläst unta:
olin pappani luona maalla, ja oli kirkas päivä.
päätin lähteä kävelylle.
tapasin siinä tuntemattoman tytön, minä kuljin hänen kanssaan samaa matkaa, ja minusta ja siitä tytöstä tuli hyvät ystävät.
sitten kuljimme kapeaa hiekkaista sivutietä pitkin metsän läpi, ja yhtäkkiä huomasin, että olikin keskiyö.
ystäväni oli hävinnyt johonkin, ja olin aivan yksin. samassa kuulin omituista hyräilyä, ja aivan kuin joku olisi huutanut: äiitiii.... ....äiitiii....
katsoin vaistomaisesti metsään päin, ja näin pienen tytön sammalmättään päällä.
tytöllä oli lyhyet vaaleat hiukset, ja valkoinen harsomainen yöpaita, joka ulottui polviin asti.
siinä samassa järkytyin kauhusta, sillä huomasin ettei tytöllä ollut silmiä lainkaan, vain aukot silmien paikalla.
pelkäsin niin, etten voinut liikkua ollenkaan.
kävin polvilleni hiekkatielle, ja sitten heräsin.
kertokaa pliis, että mitä tää uni vois tarkottaa.
tulkitkaa tää kamala uni!
tyttö94:
1
177
Vastaukset
- sinä = pieni tyttö
Silmäsi tulevat aukenemaan ja tulet ymmärtämään jotain, jota et ole ymmärtänyt aikaisemmin. Pieni tyttö olet sinä itse, siis olet olllut aikaisemmin ymmärätämätön jollekin seikalle, joka koskettaaa sinua. (Olet aikuinen/ymmärtäväinen ja tapaaat itsesi pienenä/vähemmän ymmärtävänä.)
Että näkee unta siitä, että on lapsenlapsi, siis näit pappasi unessasi, on aina hyvän enne.
Tulet ymmärtämään tai huomaamaan jotain, joka aikaisemmin on ollut sinulle tietämätöntä, ja tämä "löytö"on hyvä. Silmäsi tulevat avautumaan jollekin positiiviselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011621
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581031Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85912
- 61906
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11790Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t267782Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75727Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61722Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342721