Kivessyöpäkö(?)

Huolestunuttt

Huomasin eilen että vasemmassa kivespussissani tuntuu olevan normaalia paksumpi alue kiinni kiveksessäni ylhäältä alas asti. En osaa sanoa onko kyhmy mutta tuntuu enemmän joiltakin rakkuloilta tai vastaavalta.

Kun makaan niitä ei tunnu mutta seisoessani kyllä.

Maanantaina kyllä varaan ajan lääkärille mutta olisi kiva tietää jotain etukäteen jos mahdollista.

5

1049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poika -91

      Minullakin taitaa olla tuo sama vaiva. Eli tuntuuko se epämääräinen kyhmy sellaiselta pehmeältä verisuonipussilta? Kyseessä kuullemma saatta olla varikoseele. Eli ei kuullemma mikään syöpä...

      • Huolestunuttt

        Olen hieman lukenut mitä nyt on löytänyt ja vastaa aika pitkälle varikoseele:n kuvausta.
        Tuollahan lukee että yleensä vasemmalle puolelle ilmestyvä ja on sillä puolella.

        Ja tuntuu että olisi verisuonipussi kyseessä tai vastaava.

        Lääkäriin taidan kuitenkin mennä.


      • kyllä
        Huolestunuttt kirjoitti:

        Olen hieman lukenut mitä nyt on löytänyt ja vastaa aika pitkälle varikoseele:n kuvausta.
        Tuollahan lukee että yleensä vasemmalle puolelle ilmestyvä ja on sillä puolella.

        Ja tuntuu että olisi verisuonipussi kyseessä tai vastaava.

        Lääkäriin taidan kuitenkin mennä.

        se on kivestyrä mulla on kans se makuulla ei ole mut kun tekee raskasta työtä niin tulee alas


      • Huolestunuttt
        kyllä kirjoitti:

        se on kivestyrä mulla on kans se makuulla ei ole mut kun tekee raskasta työtä niin tulee alas

        Mitä haittaa kivestyrästä siis on? Ja estääkö se miten fyysisen työn tekemisen? voitko ähän kertoa kivestyrästä kun googlella nyt ei löydy mitään suomenkielistä sivustoa.


      • tyrävyö
        Huolestunuttt kirjoitti:

        Mitä haittaa kivestyrästä siis on? Ja estääkö se miten fyysisen työn tekemisen? voitko ähän kertoa kivestyrästä kun googlella nyt ei löydy mitään suomenkielistä sivustoa.

        laskeutuu alavatsan peitteiden läpi kivespussiin kun vaikka päivän tekee seisomatyötä joskus mulla on kipeä se mut ei aina joskus isompi joskus pienempi ei kai siinä mitään muuta haittaa ole kuin ne kivut joskus olen jo kolme vuotta pärjännyt sen kans pitäs harkita leikkausta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe