Huomasin eilen että vasemmassa kivespussissani tuntuu olevan normaalia paksumpi alue kiinni kiveksessäni ylhäältä alas asti. En osaa sanoa onko kyhmy mutta tuntuu enemmän joiltakin rakkuloilta tai vastaavalta.
Kun makaan niitä ei tunnu mutta seisoessani kyllä.
Maanantaina kyllä varaan ajan lääkärille mutta olisi kiva tietää jotain etukäteen jos mahdollista.
Kivessyöpäkö(?)
5
1037
Vastaukset
- Poika -91
Minullakin taitaa olla tuo sama vaiva. Eli tuntuuko se epämääräinen kyhmy sellaiselta pehmeältä verisuonipussilta? Kyseessä kuullemma saatta olla varikoseele. Eli ei kuullemma mikään syöpä...
- Huolestunuttt
Olen hieman lukenut mitä nyt on löytänyt ja vastaa aika pitkälle varikoseele:n kuvausta.
Tuollahan lukee että yleensä vasemmalle puolelle ilmestyvä ja on sillä puolella.
Ja tuntuu että olisi verisuonipussi kyseessä tai vastaava.
Lääkäriin taidan kuitenkin mennä. - kyllä
Huolestunuttt kirjoitti:
Olen hieman lukenut mitä nyt on löytänyt ja vastaa aika pitkälle varikoseele:n kuvausta.
Tuollahan lukee että yleensä vasemmalle puolelle ilmestyvä ja on sillä puolella.
Ja tuntuu että olisi verisuonipussi kyseessä tai vastaava.
Lääkäriin taidan kuitenkin mennä.se on kivestyrä mulla on kans se makuulla ei ole mut kun tekee raskasta työtä niin tulee alas
- Huolestunuttt
kyllä kirjoitti:
se on kivestyrä mulla on kans se makuulla ei ole mut kun tekee raskasta työtä niin tulee alas
Mitä haittaa kivestyrästä siis on? Ja estääkö se miten fyysisen työn tekemisen? voitko ähän kertoa kivestyrästä kun googlella nyt ei löydy mitään suomenkielistä sivustoa.
- tyrävyö
Huolestunuttt kirjoitti:
Mitä haittaa kivestyrästä siis on? Ja estääkö se miten fyysisen työn tekemisen? voitko ähän kertoa kivestyrästä kun googlella nyt ei löydy mitään suomenkielistä sivustoa.
laskeutuu alavatsan peitteiden läpi kivespussiin kun vaikka päivän tekee seisomatyötä joskus mulla on kipeä se mut ei aina joskus isompi joskus pienempi ei kai siinä mitään muuta haittaa ole kuin ne kivut joskus olen jo kolme vuotta pärjännyt sen kans pitäs harkita leikkausta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989