Huomasin eilen että vasemmassa kivespussissani tuntuu olevan normaalia paksumpi alue kiinni kiveksessäni ylhäältä alas asti. En osaa sanoa onko kyhmy mutta tuntuu enemmän joiltakin rakkuloilta tai vastaavalta.
Kun makaan niitä ei tunnu mutta seisoessani kyllä.
Maanantaina kyllä varaan ajan lääkärille mutta olisi kiva tietää jotain etukäteen jos mahdollista.
Kivessyöpäkö(?)
5
1049
Vastaukset
- Poika -91
Minullakin taitaa olla tuo sama vaiva. Eli tuntuuko se epämääräinen kyhmy sellaiselta pehmeältä verisuonipussilta? Kyseessä kuullemma saatta olla varikoseele. Eli ei kuullemma mikään syöpä...
- Huolestunuttt
Olen hieman lukenut mitä nyt on löytänyt ja vastaa aika pitkälle varikoseele:n kuvausta.
Tuollahan lukee että yleensä vasemmalle puolelle ilmestyvä ja on sillä puolella.
Ja tuntuu että olisi verisuonipussi kyseessä tai vastaava.
Lääkäriin taidan kuitenkin mennä. - kyllä
Huolestunuttt kirjoitti:
Olen hieman lukenut mitä nyt on löytänyt ja vastaa aika pitkälle varikoseele:n kuvausta.
Tuollahan lukee että yleensä vasemmalle puolelle ilmestyvä ja on sillä puolella.
Ja tuntuu että olisi verisuonipussi kyseessä tai vastaava.
Lääkäriin taidan kuitenkin mennä.se on kivestyrä mulla on kans se makuulla ei ole mut kun tekee raskasta työtä niin tulee alas
- Huolestunuttt
kyllä kirjoitti:
se on kivestyrä mulla on kans se makuulla ei ole mut kun tekee raskasta työtä niin tulee alas
Mitä haittaa kivestyrästä siis on? Ja estääkö se miten fyysisen työn tekemisen? voitko ähän kertoa kivestyrästä kun googlella nyt ei löydy mitään suomenkielistä sivustoa.
- tyrävyö
Huolestunuttt kirjoitti:
Mitä haittaa kivestyrästä siis on? Ja estääkö se miten fyysisen työn tekemisen? voitko ähän kertoa kivestyrästä kun googlella nyt ei löydy mitään suomenkielistä sivustoa.
laskeutuu alavatsan peitteiden läpi kivespussiin kun vaikka päivän tekee seisomatyötä joskus mulla on kipeä se mut ei aina joskus isompi joskus pienempi ei kai siinä mitään muuta haittaa ole kuin ne kivut joskus olen jo kolme vuotta pärjännyt sen kans pitäs harkita leikkausta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437