Tietoa Gran/Voikkari 2.5 td:stä ?????

Suuriperhe

ajokokemuksia, käyttökokemuksia,huoltokokemuksia,keskustelua moottorin voiman riittävyydestä, kulutuksesta , kiihtyvyydestä...jne... kaikesta mahdollisesta tiedosta kiitollinen......

11

1788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BIGMAN

älä osta, vikoaja riittää!

• KYLLÄ

Itsellä ollut käytössä vastaava auto (-03) muutaman kuukauden. Auto on tosi vakaa ja hyvä ajettava, varsinkin maantie ajossa. Kaupungissa meinaa jotkut parkkipaikat olla vähän ahtaita, autolla kun on pituutta yli 5m ja leveyttäkin 2m. Turbon avustuksella auto kiihtyy enemmän kuin tarpeeksi, onhan massaakin toki reilusti yli 2000kg.
      Maantie ajossa kulutus on itselläni ollut 6.6-7.2 l/100km ja kaupungissakin kulkee alle 10l/100km.
      Tavaratila on kiitettävän kokoinen, tuplien rattaatkin mahtuu vaivatta kyytiin.
      Penkki järjestely 2 2 3 on mielestäni parempi kuin 2 3 2 "keskikäytävän" ansiosta.
      Ovien automaattinen lukkiutuminen liikkeelle lähdettäessä on myös mielestäni hyvä keksintö (sen saa kyllä kytkettyä pois päältäkin).

• suuriperhe

missä tosiaan voimaa riittää. Minun on tyytyminen vanhempaan malliin elikkä 2.5 TD:hen . Mitenkä mahtaa olla sen kulkemisen laita kun on vaan 116 diisselihevosta ja sentään pari tonnia painoa...

• kulkee
        suuriperhe kirjoitti:

missä tosiaan voimaa riittää. Minun on tyytyminen vanhempaan malliin elikkä 2.5 TD:hen . Mitenkä mahtaa olla sen kulkemisen laita kun on vaan 116 diisselihevosta ja sentään pari tonnia painoa...

Ei jää -00 mallin 2,5td:llä jalkoihin. 1200 kg asuntovaunukin tulee peräässä tosi mallikkaasti.
        Moottori ehkä hieman äänekäs, muutoin olen todella tyytyväinen. Edellinen autoni oli myös 2.5td voyager.

• vain kuudelle.

Juuri tuon onnettoman tilajärjestelyn vuoksi. Taaimmaisella penkillä jo teinellä tekee ahdasta, onhan tilaa vain 40 cm per istuja...., mahtuu kyllä, mutta ei ole mukava. Kolme keskipenkkiä olisi kuitenkin parempi oikeaan tila-autoon.

• Mähönen

eikä tunnu paljoa käyttökokemuksia heruvan mistään. Crd tiisseli kiinnostaisi kovasti mutta rahakukkaro ei oikeen anna myöden , elikkä täytynee tyytyä lussumpaan 2.5td:hen. Kilometrejä tulee sentään vuodessa noin 30000 km ja ylikin , joten bensamallit karsiutuu pois. Sen verran olen liikeissä käynyt tutustumassa vojakkereiden mahtaviin sisätiloihin ,että tilavampaa saa etsiä (6 henk koira muut kamat sopii varmasti kyytiin)

• kolmas yksilö menossa

Itselläni on jo kolmas tuota korimallia oleva auto menossa. Yhteensä on neljän vuoden aikana tullut kilometrejä mittariin noin 200.000. Ensimäinen oli vuosimallia 1998 ja nyt kaksi seuraavaa ovat olleet vm 2000. Jos tuollainen auto kiinnostaa niin ota yhteyttä minuun vaikka sähköpostitse niin jutellaan lisää. osoitteeni on [email protected]

• valinta mut

katoppa toi 3.3 vaihtoehtona.

• _mukava

3,3 automaatilla on kyllä hyvä ja mukava. Mutta jos ajaa paljon ja välittää kustannuksista on diesel oikea moottori näin isoon autoon.

• suuriperhe

kilometrejä edessä...käsittääkseni aika paljon ??

• 3 auto menossa

Jos olet kiinnostunut niin ota yhteyttä vaikka meilitse minuun. osoite on [email protected] Nyt itsellä tosiaan menossa jo kolmas auto ja niihin tullut neljän vuoden aikana kilometrejä noin 200.000. Autot ovat olleet vuosimallia 98 ja nyt kaksi viimeistä vm 2000.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3495
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      394
      3269
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      79
      3084
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2899
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2388
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2105
    7. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      94
      2014
    8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1929
    9. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      43
      1914
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1909
    Aihe