Big Show häviää Extreme Elimination Chamberin tänä sunnutaina kun miehen sopimuskin loppuu tälle vuodelle, ja ei tiedetä että sopiiko tämä uutta sopimusta. Ei kovin hyvä asia WWE.n kannalta jos erottavat Show'n tai eivät palkkaa uutta jatkosopimusta. Chamberin sais voittaa CM.Punk tai Test.
Vastaukset 5
- WorldLife
Big Show kuulemma pitää vain lomaa ja sanoi osallistuvansa Royal Rumble ja WrestleMania 23 tapahtumiin.
- Markiisi5
senhän voitti Lashley. Mut eikö Big Show sit tee uutta sopimusta WWE:n (tai Paul Heymanin) kans?
Lopettaaks se kokonaan vai meneekö esim TNA:han niinku Kurt Angle? Onks tietoo?- Badass.
Jotkut tosin väittävät, että BS olisi todellakin menossa TNA'han. Ehkä kuitenkin sopimuksen päätyttyä pitää lomaa parannellen loukkaantumisia jne. Sen jälkeen sitten nähdään, mihin BS päätyy.
- Markiisi5
Badass. kirjoitti:
Jotkut tosin väittävät, että BS olisi todellakin menossa TNA'han. Ehkä kuitenkin sopimuksen päätyttyä pitää lomaa parannellen loukkaantumisia jne. Sen jälkeen sitten nähdään, mihin BS päätyy.
...en tiedä ketään joka ois yhtä usein saanu potkua munille tai tuolia päähän ku vastustaja ei oo muutakaan keksiny tehdä :D
Toivottavasti äijää vielä jossain näkyy, on se viihdyttävä tyyppi vaikka heelinä onki ollu... :D
RESPECT Mr.Paul Wight, the Big Show :D - Badass.
Markiisi5 kirjoitti:
...en tiedä ketään joka ois yhtä usein saanu potkua munille tai tuolia päähän ku vastustaja ei oo muutakaan keksiny tehdä :D
Toivottavasti äijää vielä jossain näkyy, on se viihdyttävä tyyppi vaikka heelinä onki ollu... :D
RESPECT Mr.Paul Wight, the Big Show :DVaikkei BS olekaan mikään teknisesti loistava painija, niin hitto vieköön kyllä se loistavan heel-roolin ainakin tekee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459