mahan laskeutuminen

jouluäiti

kuuluuko mahan laskeutua ennen synnytystä?

8

1009

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meppe

kai normaalisti pitäisi mutta oli tässä tapaus joka tosin käynnistettiin sitten loppujen lopuksi ja vielä ponnistamis vaiheeseen tultuakaan vauva ei ollut laskeutunut mutta 5ponnistuksella vauva oli ulkona.

Itsekkin laskeutumista odotellen... LA 20.12.
      Jos vaikka ei närästäisi niin kamalasti... alan olemaan renniestä aika riippuvainen.
      Toisaalta käveleminen on vielä aika suhteellisen helppoa.

• Äippä06

täällä laskettu 29pv.ja tuo massu on ollut laskeutunut jo jonkin aikaa.pää on vauvalla tosi alhaalla ja paine alapäässä on kamala!kyllä jo synnytykseen lähtöä odottelen=)

• meppe
        Äippä06 kirjoitti:

täällä laskettu 29pv.ja tuo massu on ollut laskeutunut jo jonkin aikaa.pää on vauvalla tosi alhaalla ja paine alapäässä on kamala!kyllä jo synnytykseen lähtöä odottelen=)

Ei voi mitään mutta kateelliseksi sitä vaan tulee kun kuulee että ihmisillä on maha laskeutunut tai supistelee päivittäin.
        Pahinta suolaa haavoihin on "tyttö/poika tuli" viestit.

Tahtoisi jo päästä synnyttämään. Eihän tätä jouten oloa ja odottelua kestä erkkikään!!!

• Äippä06
        meppe kirjoitti:

Ei voi mitään mutta kateelliseksi sitä vaan tulee kun kuulee että ihmisillä on maha laskeutunut tai supistelee päivittäin.
        Pahinta suolaa haavoihin on "tyttö/poika tuli" viestit.

Tahtoisi jo päästä synnyttämään. Eihän tätä jouten oloa ja odottelua kestä erkkikään!!!

vielä tulee=) eihän sitä tiedä kuinka yllättäen joudut synnärille lähtemään.ajattele vaikka niin että sulla on vielä omaa aikaa lepäillä ja olla.

• joulumamma
        Äippä06 kirjoitti:

mullakin nyt on ollut laskeutunut jonkin aikaa..Melkein kuukauden. Sama oireet mullakin ku sulla. Vauvan pää on tosi alhaalla. En edes osaa kävellä kunnolla nykyyän kun sattuu niin alapäässä. Näytän pingviiniltä kun kävelen.
        Mutta toivon kuitenkin ettei vielä syntyisi, että saisi muutto homma pois alta, ku pitää muuttaa ens vk:olla

• ninnuli20

Minulla on LA 6.12 eikä vauva ole vielä ollenkaan laskeutunut. Närästys on vain pahentunut ja muutama päivä sitten neuvolassa sanottiin, että lapsi on vain nousuut ylöspäin. Aika turhauttava olo ja varsinkin kun ei ole yhtään supistelua eikä mitään..=(

• tuulilinna

Mulla on huomenna laskettu aika eikä tietoakaan mahan laskeutumisesta. Olen kuullut että monilla lasketutuu vasta synnytyksessä.
        Ja mulla kanssa noussut jopa vauvan pää hieman takaisin luiden välistä ja se vähän huolestuttaa koska sehän voi olla merkki siitä että mun paikat on liian ahtaat eikä vauva yksinkertaisesti mahdu laskeutumaan ja syntymään alakautta... Huomenna lääkäri toivottavasti osaa vähän valaista asiaa.

• yhen-äiti-80

Mulla on maha rotkottanu tosi alhaalla jo monta viikkoa mut niin se oli esikoisenkii kanssa mutta silti mentii reippaasti yli la:n.
      Mä oon tosi kade niille joilla jo supistelee päivittäin, mulla la 13.12. eikä tuu supistuksia vaikka seisoisin heittäisin voltteja ja kävisin avannossa :-(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      73
      2622
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1702
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1670
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1555
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1528
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1236
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      25
      1088
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1032
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1012
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      79
      986
    Aihe