Onko kenelläkään ollut vastaavaa:
Ovulaation aikaan on hirmuinen kipu lantiossa, ei alavatsalla - vaan nimenomaan lonkkaluiden korkeudella lantiossa. Lisäksi jalat turpoavat aivan kunnolla. Ne ovat polvesta alaspäin aivan pölkyt ja nilkat todella pyöreät. Turvotus on pinkeää, ei sellaista pehmeää nesteen kerääntymistä. Lisäksi kipua tuntuu oikeassa nivustaipeessa, sellaista vihlaiseva kun esim. nousen ylös - ei jatkuvaa.
Ei kuumetta, ei mitään vuotoja eikä muutakaan.
Nämä oireet siis kierron puolivälissä.
Kuukautiset ovat tavallisen kivuliaat, kipu pysyy poissa särkylääkkeillä. Kuukautiset ovat hyvin niukat, lähes koko ajan vain tummaa vuotoa.
Aikaisemmin niihin liittyi todella kovat selkäkivut, jotka hävisivät keltarauhashormonilla.
Mutta nyt kun tämä lantiokipu ilmaantui, juuri kuukautisia ennen rinnat ovat todella kipeät - siis kosketusarat. En voi esim. nukkua mahallani, koska rintoihin sattuu. EN OLE RASKAANA.
Vessassa saan juosta normaalia useammin, useita kertoja päivässä, pieninkin väliajoin.
En pääse lääkäriin vielä kuukauteen. Sillä olen ulkomailla, ja palaan Suomeen vasta jouluksi, siksi täällä kirjoittelen.
Olen 40 v.
Onko kenelläkään ollut tälläisiä oireita. Välillä tuntuu, että väsymystäkin on eri tavalla, tosin voi olla, että kuvittelen - sillä tällähetkellä on muitakin väsyttäviä tekijöitä elämässä.
Kipu lantiossa ja jalat turvoksissa
Pelottaa
1
968
Vastaukset
- voicee
koko kehossa.
Välillä turvotuksen lisäksi on myös kipeää juilimista jaloissa.
Turvotus on todella hurjaa. Olen kuin eri ihminen.
Minulla on myös pms oireita joihin syön ssri lääkkeitä, ovat siinä asiassa iso apu.
Minulla nämä oireet alkoivat noin 38 vuotiaana(nyt 42v)
Olen miettinyt onko nämä jonkunlaisia vaihevuosioireita kun kuukautiset alkoivat jo 11 vuotiaana.
Ei auta muuta kun kestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847