np-ultrasta

kokemuksia?

moikka!

Kertokaa kokemuksianne np-ultrasta. Itse olen viikolla 7 5 ja huomenna pitäisi soittaa ja varata aika tuohon ensimmäiseen ultraan. Kuitenkin jännittää nyt jo, että sattuuko se, sillä esim. papan ottaminen on ollut meko epämukavaa ja olen aina jännittänyt sitä jo etukäteen, niin että sitä on joskus ollut vaikea ottaa. Kuinka pieni se "antura" on, jolla np-ultra otetaan?

5

614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • second

Meillä np-ultra tehtiin vatsan päältä, eli ei tarvitse jännittää. Joissakin paikoissa tehdään sisätutkimuksena, mutta se antura on niin pieni että ei satu yhtään. Älä jännitä turhaan.=)

• meppe

ja parempi on kun ei hermoile niin pysyy paikat rentona ja sitä myöten ei satukkaan.

Jos olet raskaaksi itsesi normaali keinoin saanut niin ei sisäultrakaan sen kummallisempi tapaus ole. Aika kaponen se laite on vaikka tietenkin mielummin ehkä harrastaisi sitä seksiä kun menisi sisäultraan mutta kannattaa kiinnittää huomio enemmänkin siihen kuvaruutuun kun siihen mitä se lääkäri/hoitaja sielä alapäässä tekee.

Ja myöhemmin sitä melkeen enemäänkin toivoo sisätutkimuksia kun kammoaa. Lykkyä!

• lumipallo__

Oulussa meillä tehtiin ultraus mahan päältä, eikä kyllä satu yhtään :) siitä sikiöstähän otetaan kuva ja mitataan siitä turvotus, eli sikiölle ei tehdä mitään... sisäultra on vaan semmonen kepakko mikä laitetaan sisälle ja ei sekään satu :)

• Kätilöopistolla np-ultraus sekä alakautta et masun päältä. Ei sattunut. Enemmän mulla tuli paikat kipeeksi rakenneultrassa kun vauva olia settunut niin alas lantionsuojiin ettei kätilö meinannut saada sitä oikaisemaan jalkoja suoraksi asti, silloin siis ultrattiin masun päältä ja kätilö joutui painelemaan masua aika kovasti et sai vauvan liikkumaan muualle.
      Silloin ali masu hellänä loppupäivän,mut ei sekään ollut ylipääsemätöntä. :)
      Rennosti vaan,hyvin se menee.

• tarvii

..tosiaan jännittää. Mäkin pelkään aina yli kaiken lekurireissuja ja papan ottaminen on tosiaan inhottavaa. Mulla tehtiin alkuraskauden ultra sisäkautta (viikolla 7) eikä tuntunut oikeesti missään. np-ulta luvattiin ainakin tehdä jo mahan päältä, koska sillon ollaan jo viikoilla 13-14 eikä rasavakerrosta ole kuulemma enää niin paljon tiellä ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2752
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2591
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2307
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      48
      1889
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1073
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      65
      960
    Aihe