Mitä ihmettä? tulin scammatuks??

joku vaaaan

MENIN eilen illalla world 1 ostaa ja myymää kaikkee ja olin vaivalla saanu 5.2 millii rahaa ni joku 17 leveline vaihto mun kaa ja laitto santa hatin siihe ja sitte se lisäs kaikkee rune trimmed tavaraa. sit se lisäs siihe 3 millii rahaa ja hyväksy ja mäkin hyväksyin ja sit ku vaihto oli ohi ni mulla oli 300k rahaa, rune (t) kite ja helm ja chefs hat??? mitä ihmettä?

6

489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.-

Et varmastikkaan lukenut sitä toista trade screeniä tarkasti...

• Hintsupoika

Nyt kyllä kävi hintsumaisesti. Oletan, että ne scämmääjät käyttävät jotain ohjelmaa, jolla vaihdetaan heti tavarat kun kakkos tradescreen tulee näkyviin.

Vaikka sinua tekisi niin mieli niitä hommeleita, niin pitää AINA muistaa katsoa kakkos tradescreen. Se on tärkein homma, jos ei halua tulla scammatyksi.

• joku hullu

mun kamu scammas sut se sano tänää koulussa että sai eilen scämmättyy aika paljon rahaa hahahahahahaaaa se ei käytä mitään ohjelmaa sen kamu auttaa sitä sinä ja anna rs nimes voin pyytää sitä palauttaa....=p

• joku vaaaan

nimi oli jurri pukki

• *henerii*

mut ki on scammattu

• aloittaja

nimi oli kylläkin joku w 2 0 o0 o0o joku ton tapane

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe