MENIN eilen illalla world 1 ostaa ja myymää kaikkee ja olin vaivalla saanu 5.2 millii rahaa ni joku 17 leveline vaihto mun kaa ja laitto santa hatin siihe ja sitte se lisäs kaikkee rune trimmed tavaraa. sit se lisäs siihe 3 millii rahaa ja hyväksy ja mäkin hyväksyin ja sit ku vaihto oli ohi ni mulla oli 300k rahaa, rune (t) kite ja helm ja chefs hat??? mitä ihmettä?
Mitä ihmettä? tulin scammatuks??
6
489
Vastaukset
- -.-
Et varmastikkaan lukenut sitä toista trade screeniä tarkasti...
- Hintsupoika
Nyt kyllä kävi hintsumaisesti. Oletan, että ne scämmääjät käyttävät jotain ohjelmaa, jolla vaihdetaan heti tavarat kun kakkos tradescreen tulee näkyviin.
Vaikka sinua tekisi niin mieli niitä hommeleita, niin pitää AINA muistaa katsoa kakkos tradescreen. Se on tärkein homma, jos ei halua tulla scammatyksi. - joku hullu
mun kamu scammas sut se sano tänää koulussa että sai eilen scämmättyy aika paljon rahaa hahahahahahaaaa se ei käytä mitään ohjelmaa sen kamu auttaa sitä sinä ja anna rs nimes voin pyytää sitä palauttaa....=p
- joku vaaaan
nimi oli jurri pukki
- *henerii*
mut ki on scammattu
- aloittaja
nimi oli kylläkin joku w 2 0 o0 o0o joku ton tapane
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770