mulla on outo meowth. se on kokonaan valkoinen.se on kiiltävä valkoinen. onko tullut virhe? vai onko se joku keräilyharvinaisuus? se joka tietää, niin voisko kertoa mulle?
pokemon trading figure game
bööööö!
4
265
Vastaukset
- bööööö!
voiko joku auttaa??? pliis!!!!!!!! tietääkö kukaan mikä edes on pokemon trading figure game? voiko joku kiva vastata? se joka tietää?
- ????
Wau,onnenpekka!!!!Ole onnellinen!!!!!!!
- Duskull
Joo niitä kututaan shiny pokemoneiksi koska ne on erin värisii niitä o mahollisuus tulla 0,001% mahollisuudella et ne on melko harvinaisii
- jookkk
Kyseessä on ns. PEARL versio hamosta. ne ovat äärimmäisen harvinaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078