Vaihtakaa ruosteiset vikapesänne autoon.
Elämisen tasokin nousee kun automurheet poistuvat
Passat Mondeon tilalle
18
2257
Vastaukset
- eipäs vähempää
Kiinnosta sun autosi.
Taidat olla näitä kädettömiä kun yrität olla "fiksukin". - Nimetön
Minä tein kuten sinä ja toteutin AAA laatua elämään, eli vaihdoin Auton, Aseen ja Akan kaikki samana päivänä, mutta autoni on Passat ja nyt tulee Uusi Ford Mondeo
Tällälailla minä toteutin elämäni laadun parannusta. - surkeampaan?
Miksi vaihtaa vikapesä vielä pahempaan? Kolme vuotta omistin paskatin ja sen kanssa korjaamolla melkeinpä asustin, joten elämisen taso nousee ehkä siinä, että volkkarin korjaamolla saa kahvin kanssa piparia. Automurheet ei poistu.
- vikaa löytyy
Voin sanoa teille hyvät autoilijat ja kovat harrastelijat yhden asian. Että jokaisen auton vika määrä on suunnilleen vakio, vikaa löytyy joka autosta olen omistanut nämä merkit ja jokaisessa on ollut jotain Nissan,Toyota,Peugeot,Bmw,Saab,Opel,Subaru,Mazda siis jokaiseen näistä on saanut pajalla käydä aina on jotain, veikkaankin että listaa voisi vielä jatkaakin vaikka kuinka paljon mutta aika näyttää. Tällä hetkellä Ford mondeo ja tyytyväinen olen ollut vaikka kyllä siitäkin meni jarrupalat ai jai, viimeksi autokauppaan vaikuttivat edullinen hankintahinta ja paras kokonaisuus koko,turvallisuus,km,yleiskunto,yms..
- Köyhällä ei ole varaa huonoon
Mulla vähän muitakin kulutuskohteita sille kymppitonnille jonka säästin kun ostin Passatin sijaan Mondeon.
Uskaltaisin väittää että Passatissa ei ole autoa kolmannesta enempää Mondeoon verrattuna.
En kiistä etteikö uusi Passatti voisi olla vanhaa Mondeota parempi auto, mutta ei sentään niin paljon parempi mitä hintaero on. - sulla
Jokin aika sitten kehotit vaihtamaan Avensikseen, nopeasti sinulla autot vaihtuu. Yritä nyt päättää millä ajat, minä ainakin ajan Mondeolla, tätä kuvaa vahvisti Helsikin Motor Show:n näyttely. Hinta laatu/ suhteella ei juuri Mondeon tasoista autoa löytynyt. (Ford ei ollut tänä vuonna messuilla, kuten ei moni muukaan tunnettu valmistaja). Auto mikä jossain määrin herätti positiivista kiinnostusta oli Skoda Superb, kunnes muistin, että kevään korvalla esitellään uusi Mondeo, joka perustuu pitkälti samaan tekniikkaan uuden S-Maxin ja uuden Volvo S80 kanssa, alustat, moottorit ym. joten eiköhän tässä vielä jaksa odottaa. Oma arvioini on, että uusi Mondeo tulee olemaan kova sana automarkkinoilla.
- olemaan
Maine on mennyt ja laatuongelmat pysyvät muistissa pitkään.
Lisää irtisanomisia Fordille tulossa.Tekisivät kuin Opel ja myöntäisivät vakavat laatuongelmansa ja lupaisivat parantaa laaduntarkkailun ja tekisivät sen myös niin Fordilla voisi olla vielä mahdollisuuksia markkinoilla. - huolta
olemaan kirjoitti:
Maine on mennyt ja laatuongelmat pysyvät muistissa pitkään.
Lisää irtisanomisia Fordille tulossa.Tekisivät kuin Opel ja myöntäisivät vakavat laatuongelmansa ja lupaisivat parantaa laaduntarkkailun ja tekisivät sen myös niin Fordilla voisi olla vielä mahdollisuuksia markkinoilla.Kiva kun jaksat kantaa huolta näistä asioista, minun autossani näitä ihmeellisiä laatuongelmia ei ole esiintynyt, ja olen ymmärtänyt, että Ford on kantanut vastuunsa niissä tapauksissa, joissa on kyseessä auton valmistuksessa tapahtunut virhe, niin kuin vastuullisen valmistajan kuuluukin.
Minun silmissäni Fordin maine on aivan riittävän hyvä harkitsemaan uuden Mondeon ostoa, kun se keväällä kauppoihin tulee, uskon että näin on myös tuhansien muidenkin nykyisten Ford Mondeon omistajien mielestä. Erittäin hieno auto on tulossa markkinoille ja se tulee varmasti saamaan ostajia myös lukuisista muiden merkkien omistajista, kuten S-Max. Kaypä katsomassa ja koe ajamassa uusi S-Max, niin saat hieman esimakua tulevasta, luulen että nykyinen volkkarisi / toyosi tai mikä sitten lieneekin voi tuntua aika vaatimattomalta ajokilta tämän jälkeen, ei millään pahalla.
Erittäin hienoa myös, että tunnet kiinnostusta Ford Mondeo palstaan, onko merkki siitä, että oman merkkisi palstalla on kovin hiljaista. - on kiinnostanut
huolta kirjoitti:
Kiva kun jaksat kantaa huolta näistä asioista, minun autossani näitä ihmeellisiä laatuongelmia ei ole esiintynyt, ja olen ymmärtänyt, että Ford on kantanut vastuunsa niissä tapauksissa, joissa on kyseessä auton valmistuksessa tapahtunut virhe, niin kuin vastuullisen valmistajan kuuluukin.
Minun silmissäni Fordin maine on aivan riittävän hyvä harkitsemaan uuden Mondeon ostoa, kun se keväällä kauppoihin tulee, uskon että näin on myös tuhansien muidenkin nykyisten Ford Mondeon omistajien mielestä. Erittäin hieno auto on tulossa markkinoille ja se tulee varmasti saamaan ostajia myös lukuisista muiden merkkien omistajista, kuten S-Max. Kaypä katsomassa ja koe ajamassa uusi S-Max, niin saat hieman esimakua tulevasta, luulen että nykyinen volkkarisi / toyosi tai mikä sitten lieneekin voi tuntua aika vaatimattomalta ajokilta tämän jälkeen, ei millään pahalla.
Erittäin hienoa myös, että tunnet kiinnostusta Ford Mondeo palstaan, onko merkki siitä, että oman merkkisi palstalla on kovin hiljaista.ja jos ei noita ruoste ongelmia olisi lähes uusissa autoissa niin olisin saattanut jopa ostaakin.Olen henk,koht nähnyt -04 mallisen missä kaikki ovet ja takaluukku vaihdettiin ruosteen takia,tai korjattiin osa ja myyjän mukaan sen mallisissa ei pitänyt enää ruosteongelmia olla.
Ei siinä mitään jos auto on huonosti suojattu,koska voihan sen viedä käsittelyyn,mutta noille asioille ei taas voi tehdä mitään.Se että auto korjataan takuuna ei vakuuta,sillä miten kauan korjattu ruostevaurio yleensäkään kestää? Oma kokemukseni on että pari vuotta ja taas saa olla korjaamassa.
Jos ja kun tällaiset viat on varmasti korjattu niin saatan ostaakin Mondeon.Kokemukset auton kyydistä on hyvät,paremmat kuin Passatista.
- vaihtamaan
Mondeon Passattiin ja siitä ne murheet alkoi. Ja hyvä kirjoittaja tämä tarin on TOSI! etutukivarret, ajovalojen korkeussäätö, raidetangon päät, taka-sähkölasi, vaihdevivun vapaaliike, ilmamassamittari, takaluukusta luhkeilee maali, jäähdytysnesteet katoaa... jatkanko listaa? Eipä ollut mondeossa noita kipuja, Vaihdan muuten takasi Mondeoon.
- Tyytyväinen Mondeo kuski
kun käy kateeksi kun olet huomannut maksaneesi 10.000 Ekee liikaa Passatista kun samoilla ominaisuuksilla (ja enemmänkin) varustetun Mondikan saisi nyt. Ymmärrän katkeruutesi, mutta omapa oli valintasi. Otan osaa.
- Volsu " laatuauto" ?
Näin hyvä on VW Passat, vikoja vain muutama, tässä vastaan tulleita tyyppivikoja.
============================================
Volkswagen Passat
Moottoriviat
Jakohihnaongelmia.
Moottorinohjausjärjestelmän vikoja.
Kampiakselin tiivistevuotoja.
Venttiilikopan tiiviste vuotaa.
Polttoainepumppuvikoja.
Moottorin kannentiivisteen palamisia.
Sähkötoiminen kaasutin reistailee.
Käynnistysongelmia virta-avaimesta johtuen.
Dieseleissä on esiintynyt moottorien ylikuumenemisia ja kannentiivisteen palamisia.
Diesel-moottori saattaa sammua polttoainejärjestelmän releviasta johtuen.
Dieseleissä polttoainesuodatinvuotoja.
Moottorin jälkikäyntiongelmia.
Kaasuttimen kumilaippa saattaa vuotaa. Tämä aiheuttaa pakokaasupäästöissä korkean hiilivetypitoisuuden.
Venttiilikopan tiiviste vuotaa.
Polttoainepumppuvikoja.
Sytytyselektroniikassa esiintyy vikoja.
Vesipumppuvikoja.
Vesiletkuvuotoja.
Laturivikoja. Laturin hihnan kunto kannattaa tarkistaa.
Vaihteiston ja voimansiirron viat
Kytkimen kitkapinta on normaalia kuluvampaa lajia. Materiaalia on parannettu vuodesta 1991 lähtien.
Vetonivelien suojuskumit ovat rikki.
Takapyöränlaakerivikoja.
Jarruviat
Jarrut puoltavat. Takajarrujen paineenrajoitusventtiilin toiminnassa ongelmia.
Käsijarruvivusto juuttuu.
Jarruletkuvikoja.
Ohjauslaitteiden ja pyöränripustuksen viat
Alatukivarren takimmainen kumihela voi olla väljä.
Alapallonivelet ovat väljät.
Raidetangon päät ovat väljät.
Ohjaustehostimessa öljyvuotoa.
Sekalaiset viat
Keskuslukitus reistailee.
Sähkötoimisten ikkunannostimien vikoja.
Ovien lukkovikoja.
Pakoputkistoviat
Pakoputkistovikoja.
=============
Mondeossakin on todettu ainakin tyyppi kaksi vikaa. Ovien kittisauma vuosimalleissa 01-04, jonka Ford takuuna korjaa jos vika ilmenee ja vetonivelen kumi. Kumit pysyy paikoillaan, jos ne kunnolla laitetaan. Homma osataan ainakin Tikkurilan Vemixillä.
Kun tarkasten vikaluetteloa ja n. 10.000 eur hinnan eroa uusien kohdalla, niin valintahan on todella vaikea :- ) Vielä enemmän tämä pätee käytettyihin.- on naurettavia
Niissä on yleensä koko mallissa satunnaisesti esiintyneitä vikoja mitä uusissa ei ole olemassakaan eikä tule ja tämä on merkistä riippumatta.
Kyllä se on Mondeonkin vikalista pitkä jos jotain Hesarin vikalistoja katsellaan ja noi vetari ja kittiviat on olleet vuosia ja mitään ei ole tehdas tehnyt ja ne ei ole ihan pikkuvikoja. - on tarua ihmeellisempää
on naurettavia kirjoitti:
Niissä on yleensä koko mallissa satunnaisesti esiintyneitä vikoja mitä uusissa ei ole olemassakaan eikä tule ja tämä on merkistä riippumatta.
Kyllä se on Mondeonkin vikalista pitkä jos jotain Hesarin vikalistoja katsellaan ja noi vetari ja kittiviat on olleet vuosia ja mitään ei ole tehdas tehnyt ja ne ei ole ihan pikkuvikoja.Tämähän vain osoitti kuinka ylihinnoiteltu volkkari on, pelkkää vikaa ja ongelmaa koko rahan edestä, ei houkuttele. Työkaverin Paskatti oli jatkuen pajalla milloin mistäkin syystä ja VAG huolto rokotti viimeisen päälle. Arvaa ajaako enään Paskatilla. Toivottavasti uusi korimalli on jo parempi, mutta edellinen malli oli oikea vikapesä.
- mundeo
Varsinkin toi edellisen mallin basaati on vikapesä. Uus paskatti on n. 15000 egee vastaavaa mondeota kalliimpi, mutta eipä taida saada kuitenkaan vastinetta rahoille...
- on oikea vikapesä
Vanha korinen Paskatti on aika aika heikko esitys, uudempi voi olla parempi, mutta hinta jo niin kova volkkarille, että pistämällä vähän päälle saa jo uuden, Ford konsernin Volvo V70:n, jonka laatu on kaikín puolin hieno. Kannattaa kuitenkin odottaa kevättä ja uutta Mondeota, se on hieno auto kaikin puolin. Voi Paskatti ja Ave parkoja tämän jälkeen.
- never vw
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=4500000000001060&posting=22000000021070387
Eipä ne tuosta oo varmaan passatitkaan parantuneet. - Nimetön
VW suorittaa massiivisen takaisinkutsun koskien uutta Passat mallistoa.
http://www.auto-motor-und-sport.de/news/auto_und_produk te/vw_mega_rueckruf_fuer_den_passat.135026.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750