joilla LA oli marraskuun puolella? Oon ensisynnyttäjä ja paikat olivat lääkärin mukaan jo kaksi viikkoa sitten hyvin kypsät. Kohdunkaulakanava oli jo silloin hävinnyt kokonaan ja sormelle auki ollut viikosta 36 lähtien. Kipeitä supistuksia tullut melkein kahden viikon ajan. Pää laskeutunut mutta ei kiinnittynyt. Liikkuu paljon. Tuntuu silti ettei omin avuin synny tai sitten jos syntyy, niin käyköhän miten nopeasti?
Onko muilla mennyt näin, kun ootte ensimmäistä odottaneet? Tai jos vielä muita marraskuulaisia, niin minkälaiset tuntemukset on?
Ei tässä mikään kiire synnyttämään ole vaikka ärsyttää miehen sukulaisten jatkuvat utelut. Ihmettelen vaan sitä, että miten näin pitkään kestää kun kerta paikat kypsät. Olin aina ajatellut, että kun kivut alkaa, niin pian synnytys.
rv 41
5
553
Vastaukset
- 2tytön äiti
syntyi viikolla 42,ja toinen 41 3.Esikoinen käynnistettiin ,toinen lähti itse.
Me toiset vaan odotamme pidempään.Viikonpäästä viimestään sinulla on vauva sylissä.
Ota nyt viimeset päivät rennosti ja lepää.Kohta alkaa touhu...
Onnea!! - mamma1982
täällä ollaan...mulla on koetettu käynnistää tabletilla ja oon ollu sairaalas nelisen päivää mutta sain palkaksi vain kipeitä supistuksia.
Huomenna menen takasin synnärille ja kait ne alkaa jotain suunnittelemaan...
Alkaa tässä jo olemaan aika lailla väsy kun ei saa nukutuksi näiltä supistuksilta. Verenpaine koholla (tänäänkin 158/101) ja turvotusta löytyy vaikka muille jakaa.
Toukka painaa alas kamalasti ja tuntuu et vessassa sais olla koko ajan. Alaselkä ja -maha on aivan kuin tulessa, karmeaa särkyä.
odottavan aika on tosiaan pitkä ja on tää rankkaa mennä "yli" näin pitkästi ja odotella. Rupeaa olemaan yliväsynyt olo.Mutta parhaista parhain palkinto odottaa... :)
Jaksamisia kaikille!koittakaa tosiaan levätä niin paljon kuin mahdollista!- realniina
No eihän sinulla ole mennyt vielä päivääkään yli normaalin.
En ymmärrä, miksi ihmisille tulee heti kaueat tuskailut, jos ei synny laskettuna päivänä.
Se laskettu aika on vain arvio, ei mikään sovittu takaraja. - Taas löytyy
realniina kirjoitti:
No eihän sinulla ole mennyt vielä päivääkään yli normaalin.
En ymmärrä, miksi ihmisille tulee heti kaueat tuskailut, jos ei synny laskettuna päivänä.
Se laskettu aika on vain arvio, ei mikään sovittu takaraja.tältä palstalta lisää haukkujia.. Siis enhän missään vaiheessa ole väittänyt, että olisi mennyt yli normaalin raskausajan. Enkä oo tuskaillut myöskään asiaa. Kiinnostipahan vaan tietää millaisia tilanteita muilla on, mutta nähtävästi kaikkien mielestä tuollaiset kysymykset eivät ole sallittuja.
- rv 40+6
ensisynnyttäjä minäkin. Kohdunsuu on kiinni, hiukan kanava lyhentynyt... Vaavi ei oo ees ymmärtäny laskeutuu ja kiinnittyy... Sillontällön supistelee, mut ei mitenkään kipeesti. Alan oleen kans niin kypsä kaikkiin ihmisiin, on sellanen olo et alan kirkuun kun joku jatkuvasti kysyy et mikset oo vielä synnyttämässä...kai mä olisin jo jos se musta kiinni olis!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070