22 vuotias mies ja olen 6 kuukautta kärsinyt erillaisesta ahdistuksesta. Jotenkin vaan tulee paha olo ja välillä se tuntuu tosi kovana. Oikein tuntuu sellainen paine päässä kun paha olo iskee. Se saattaa mennä sekunnissa ohi ja hyvä olo tulee tilalle. Taas 5 minuutin päästä tulee tosipaha olo ja tuntuu että ei tuollaista oloa voi kuunnella vaan täytyy jotenkin päässä siitä eroon. Välillä se paha ja jotenkin repivä ja hajoittava olo voi kestää koko päivänkin. Se olo iskee päälle niin pahana että tuntuu siltä että voisi saman tien lähteä tappamaan itsensä. Söin 4 kuukautta alprox 0.5. Otin tabletin aina kun ahdisti. Tuntui jo että nyt paranen kun 2 kuukautta meni ihan hyvin ilman lääkkeitä mutta nyt tuli vähän takapakkia. Sain hurjan syyllisyyden tunteen kun tein vähän typerän tempun. Kävin kusella betoni laatan päälle. Tuntui että nyt suola imeytyy betoniin, ruostuttaa raudat ja betoni laatta romahtaa ja koko rakennus romahtaa. Tiedän että betoni laatta ei voisi enää vähempää kärsiä kusella käynnistä mutta ei pää uskonut sitä vaan tuntui että on pakko mennä kertomaan työmaapäällikölle tuosta. Ei voi mennä sanomaan sitä tietenkään mestarille kun ei ole mitään kertomisen arvoista tapahtunut. Tuollainen pilaisi elämäni kun alkaisi kylillä kuulumaan että tuolla kaverilla on mielenterveys ongelmia. Lisäksi se haittaisi firman työn tekoa kun kiirisi huhu että firmassa on sellaisia työntekijöitä. Siis mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei käynyt kun muutkin miehet kävivät kusella samassa paikassa mutta jostain se syyllisyys vaan iski päälle. Inhoittavaa... Ensimmäisellä kerralla syyllisyys iski kun vedin käteen ja pesin kädet saippualla ja valmistin sen jälkeen mansikka rahkaa. Käteni olivat puhtaan mutta silti tuli olo että mitä olen tehnyt!? Nyt siinä rahkassa oli spermaa ja pitää lähkeä kertomaan rahkaa syöneille kyläläisille siitä että mitä siellä rahkassa oli vaikka siellä ei tasantarkkaan spermaa ollutkaan kun pesin käteni. Mistä tuo tuollainen syyllisyys ihan naurettavista asioista voi tulla!?
Kohta on taas kokeet olen tarkkailussa koska kilpirauhasarvot näyttävät melkein liikatoimintaa.
Mutta tuon liika toiminta ei varsinaisesti aiheuta psyykkisiä ongelmia, vajaa toiminta voi aiheuttaa. Ruoka ei maistu vaikka liikatoiminnassa sen pitäisi maistua mutta painon pitäisi laskea. Paino kyllä laskee. Vuoden aikana on paino pudonnut 6 kiloa, olin ennen tosi rauhallinen mutta nykyään tulee tosi vihainen olo ihan mitättömistä asioista. Hakkasin koiran päätä lattiaan vasten yhtenä päivänä kun koira haukkui. 1 vuosi sitten ei olisi tullut mieleenkään että pystyy tulemaan noin vihaiseksi. En ole muuten satuttanut koiraa enkä jatkossa enää satuta puran raivoni johonkin muuhun. Hakkaan välillä tietokoneen näppäimistöä siten että palat lentää ja välillä löin itse itseäni nyrkeillä naamaan siten että tuli pieniä mustelmia. Väsyttää tuntuu että normaalit yö unet ei riitä. En saa aikaiseksi kotona mitään vaikka joskus tein ihan innoissani hommia. Lisäksi yöllä hikoiluttaa ihan sairaasti ja päivällä tulee palelluskohtauksia vaikka lämpötila huoneessa on 26 astetta. Patterit on pois päältä enkä voi käsittää mikä nostaa lämpöä huoneessa tuolleen. Kämmenet hikoilee ja muutenkin lämpötalous on vähän sekaisin. Epäilisin tuota serotoniinia ja pitääpäs lähteä juttelemaan psykiatrin kanssa siitä... Tuo tyyppi on psykiatri. lääket. ja kirurgian tri.
Outoa oireilua. Mikä avuksi
Olen
1
324
Vastaukset
- ei vihalle valtaa
Kyllä sinun on nopeasti mentävä hakemaan joku lääke. Eläinrakkaana ihmisenä olin tippua tuolilta, kun olit koiraa noin huonosti kohdellut. Ajattele mitä voi tapahtua, ellet hoida itseäsi. Kyllä jotain vihanestolääkitystä pitää saada. Saatat vaikka kadulla täräyttää ohikulkijaa, tai itseäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1024867Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371354
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701353En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145