Olen kokeillut joitain ilmaisia poltto-ohjelmia, mutta ne ei ainakaan avi-tiedostoa osaa polttaa dvd-levylle. Tietokoneessa on nero-cd-poltto-ohjelma, mutta siinä ei toimi tuo dvd:lle poltto myöskään.
Miten poltetaan avi-tiedosto dvd-levylle?
8
760
Vastaukset
- köh
datana ne .avit
- mpeg-tiedostoiksi
niin
etsi googlelle
avi to mpeg converter - marmelaadi
voiko tuota avi-tiedostoa (tai sitten mpeg tiedostoa) katsoa ihan tavalliselta dvd-soittimelta, vai pitääkö olla jossain toisessa tiedostomuodossa?
- fdhgfhg
riippuu mitä sun dvd-soitin toistaa...
- dvd-rw-levyllä.
Jos ei dvd-soitin toista mpeg-tiedostoja "raakana", voit polttaa ne Nerolla VCD- tai dvd-levyksi
- polttaa avi-tiedostot
dvd-rw-levyllä. kirjoitti:
Jos ei dvd-soitin toista mpeg-tiedostoja "raakana", voit polttaa ne Nerolla VCD- tai dvd-levyksi
suoraan vcd- tai dvd-levyiksi. Monet softat tukevat avi to vcd-toimintoa
- marmelaadi
Eli seuraavaksi kokeiluun rw
- googlella
marmelaadi kirjoitti:
Eli seuraavaksi kokeiluun rw
sun dvd-soittimen nimi ja tyyppi ni pääset kattomaan suoraan mitä se toistaa,muute saat kokeilla hyvällä tuurilla miljoona kertaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243