Tietääkö joku paljonko kustannustoimittajan palkka keskimäärin on? Olen hakemassa työpaikkaa ja pitäisi osata kertoa palkkatoive, mutta kun ei ole yhtään tietoa moisesta.
Kiitos jo etukäteen.
kustannustoimittajan palkka
4
6499
Vastaukset
- salka
Voisit kysellä osoitteesta http://rekrytointi.utu.fi/
Siellä oli reilu kuukausi sitten infotilaisuus kustannustoimittajan työstä, silloin todettiin muistaakseni kokeneen toimittajan palkan pyörivän 2700 eurossa, mikä mielestäni on alhainen. Alkupalkaksi voinee ehdottaa mitä vain kakkosella alkavaa, itse en osaamistani kauppaisi alennusmyynnillä.- 4000 kuussa
Ei kustannustoimittaja alle neljällä tonnilla töitä kannata tehdä. Itse olen kokenut ja tienaan 5,800 e/kk tietyt edut. Ei ole kovin hääviä tämäkään. Mutta vasemmistolaiseksi ay-ihmiseksi en silti ryhdy.
- jepjeess
4000 kuussa kirjoitti:
Ei kustannustoimittaja alle neljällä tonnilla töitä kannata tehdä. Itse olen kokenut ja tienaan 5,800 e/kk tietyt edut. Ei ole kovin hääviä tämäkään. Mutta vasemmistolaiseksi ay-ihmiseksi en silti ryhdy.
pari tonnia on alan lähtöpalkka. kokemuksesta saa lisää.
- vaikka.. luksi
1700 ekee, sillä voi tuurillan päästä duuniin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2725089- 514087
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933599- 502709
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 191827
- 1001669
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981481- 711085
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461063