Tietääkö joku paljonko kustannustoimittajan palkka keskimäärin on? Olen hakemassa työpaikkaa ja pitäisi osata kertoa palkkatoive, mutta kun ei ole yhtään tietoa moisesta.
Kiitos jo etukäteen.
kustannustoimittajan palkka
4
6426
Vastaukset
- salka
Voisit kysellä osoitteesta http://rekrytointi.utu.fi/
Siellä oli reilu kuukausi sitten infotilaisuus kustannustoimittajan työstä, silloin todettiin muistaakseni kokeneen toimittajan palkan pyörivän 2700 eurossa, mikä mielestäni on alhainen. Alkupalkaksi voinee ehdottaa mitä vain kakkosella alkavaa, itse en osaamistani kauppaisi alennusmyynnillä.- 4000 kuussa
Ei kustannustoimittaja alle neljällä tonnilla töitä kannata tehdä. Itse olen kokenut ja tienaan 5,800 e/kk tietyt edut. Ei ole kovin hääviä tämäkään. Mutta vasemmistolaiseksi ay-ihmiseksi en silti ryhdy.
- jepjeess
4000 kuussa kirjoitti:
Ei kustannustoimittaja alle neljällä tonnilla töitä kannata tehdä. Itse olen kokenut ja tienaan 5,800 e/kk tietyt edut. Ei ole kovin hääviä tämäkään. Mutta vasemmistolaiseksi ay-ihmiseksi en silti ryhdy.
pari tonnia on alan lähtöpalkka. kokemuksesta saa lisää.
- vaikka.. luksi
1700 ekee, sillä voi tuurillan päästä duuniin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974