elikkä minkälaisia mielihaluja raskaus on teille tuonut mukanaan?
Minulla rv 14 ja tomaatti sekä valkosipuli tällä hetkellä suosiossa. mies ei kovin innostunu kun valkosipulia menee useita kynsiä päivittäin..
GALLUP
13
1034
Vastaukset
- tuleva mamma
Hei!
Itse olen rv 7 ja mielihaluni vaihtelevat päivittäin,kuten tänään minun teki mieli kiwiä ja persikkaa.Toissa päivänä teki mieli vaan syödä pelkkää ruisleipää jne. Mieheni ei oikein tykkää kun joutuu ravaan vähän väliä kaupassa kun alkaa tekeen mieli jotain mitä kotona ei oo,kuten tuota kiwiä. Mutta en pysty sietään kinkkupastaa,se hajua etoo minua ja alkaa oksettaan kun edes näen sen mönjän. - Mammaksi * 2
Täällä on nyt villityksenä Lakritsal- salmiakkipuristeet.. Ittessään ei se salmiakin maku kiehdo vaan sen "jauhon" pureksiminen.. Ihastuin ensin Rennie- närästystabletteihin muttako niitä ei vihti enempäänsä "syödä" niin keksin tämän korvaamaan tilannetta.. ;D ROUSKIS
Toisena minun tekisi mieli hirveästi nieleskellä purukumia.. Eipä ole ennen tarvinnut.. Hehee
Tuorekurkku on myös hyvää mutta pistää närästään..Ja tänään on 40 viikkoa täynnä.. Jokohan kohta lähtö lähenee.. kun mulle ei ole tullut mitään semmoisia suuria himoja lainkaan. Nyt viikot 25 0 meneillään. Jotain juttuja on jotka ei uppoa lainkaan, etenkin alussa oli niitä, mut nyt aika tasaista. Joskus tekee mieli salmiakkia tai tummaa leipää ja sit ehkä enemmän tuoremehuja kun normaalisti,mut ei niitäkään nyt himoksi asti.
- tomaatilla
ja keitetyllä kananmunalla :-) ai että on hyvää!!!!
- nihapa
nyt on viikkoja 34 6 ja näitä on tullut syötyä aika ahkeraan:
Tomaatti, coctailhedelmät, tuore kurkku, mustikkajugurtti, namit, appelsiinit, satsumat, viinirypäleet. - muutamia juttuja...
klementtiinit niitä mä syön puolitoista kiloa päivässä. omenoita menee vähintään 10 viikossa ja banaania saman verran.ja sitten riisiä pitäisi saada jatkuvasti.. poikaystävä alkaa jo hikoilla kun jokatoinen päivä on "kiinalaista" omatekemää hapanimelä kastiketta ja pakolliset riisit.
mutta muuten on ollut aika helppoa.
viikkoja kasassa 21 1.- slk
Porkkanaa, tomaattia, ananasta, salmiakkia... Siinä muutama, onnekseni olen huomannut ettei mieleni tee mitään rasvaisia/"epäterveellisiä" ruokia. =)ai niin ja paahtoleipää... Muuten on kyllä aina arpomisen kanssa että mitä sitä oikeen suuhunsa menee laittamaan =)
- naci
nyt rv 36 eikä oo missään vaiheessa mikään ihmeellisemmin himottanut. välillä tekisi mieli mennä syömään kunnon roskaruoat mutta onneks oon pystynyt pitää itseni kurissa.:)
- Danskuu
oli chili ja pepperoni ja ihan älyttömästi tuli syötyä, jopa puuron sekaan laittettua niitä ja öisin saattoi syödä pelkästään, mutta siinä kävi kurjasti, kielee tuli rakkoja ja siitä huolimatta teki niin. Noin kuukauden verran jäänyt chili ja pepperoni vähemmälle, mutta salmiakki on nyt ollut semmoinen, ettei ilman sitä pysty oikein mitään tekemään :DDD
- meppe
jostain syystä nyt on tehny fetaa mieli. Ajoittain voisin juoda litroittain maitoa ja klementtiinejä meni kasa päin tässä taannoin.
ja samoiten kiiviä mutta niistä mulla meni suu kipeäksi niin oli pakko lopettaa.
Perunamuussia voisin kanssa syödä vaikka kuinka.
Suklaata syön enemmän kun ikinä elämäni aikana ja joulutorttuja tekis mieli kamalasti mutta muutaman kerran olen siitä rasvan määrästä saanu niin pahat närästykset etten enää viitsi kokeilla.
vko38 menossa... ehkä vielä kerkiän joulutorttujakin syömään ilman masuasukkia. - ja...............
Ja justiin eilen piti lähteä kauppaan varta vasten hakemaan kermavaahtopullo kun piti saada lettuja mansikkahillon ja kermavaahdon kanssa. Mietin vielä jälkeenpäin että hullu kun lähdin kun olin vielä niin väsynyt. Mutta kun piti saada! Sama mullakin, että tulista tekee hirveesti mieli, jalapenoja on menny purkkikaupalla. Ja juustosämpylät on kova sana. Alussa ei uponnu mikään lämmin ruoka, keitetty peruna oli ainut mikä maistu lämpimistä safkoista. Mulla ei oo noi mielihalut ollu mitenkään ylitsepääsemättömiä, enemmänkin niin että jos vaikka telkkarissa nään jotain hyvää niin sitten se jää koko päiväksi pyörimään mieleen, ja saatan jutella siitä ruoasta miehelle ihan kun jostain tärkeestäkin asiasta mutta sitä ei kuitenkaan tarvii heti juosta kaupasta hakemaan, että pystyn kyllä hillitsemään jonkunverran. =)
Mies on kyllä saanu kuulla jos jonkinlaiset ruokaselostukset! =D
Mutta ihan paras on että jos tiedän että kaveri tai joku muu on käynyt syömässä jossain tai on ollut juhlat ja seisova pöytä niin mä soitan yleensä heti että "mitä sää söit siellä?" ja vaadin yksityiskohtasta selitystä mitä siellä oli syöty, lisukkeineen!
- heitura
Mielihalut on vaihdellut kovasti, mutta pari pysyvää on kaakao ja salaatit joissa on fetaa, oliiveja ja jotain ihanaa kastiketta!
Tortut maistuu syntisen hyvälle ja en muistakkaan milloin olen nauttinut yhtä paljon perinteisestä jouluruuasta kuin nyt pikkujouluissa, nam, ähkyhän siinä tuli! :D - viikolla 27+2
suolakurkut kokonaiset, mannapuuro ja mustikkajugurtti..niitä syön vaikka koko ajan, jos ei tarvisi syödä monipuolisemmin ;)
Onneksi karkit ei maistu, olen ollut 2 viikkoa karkkilakossa, jostain syystä päätin senkin.
Limpparia en juo, ei tee mieli..
lögiä join eilen ja se maistui todella hyvältä =)
ruisleipä on vastustamatonta..nami..ja paljon voita.
tuleekohan poika, kun herkuttelen aika suolasilla ruoka-aineilla..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h92781Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958