Olen rikkonut varmaan jonkinsortin ennätyksen. En kyllä ole siitä kovin ylpeä. Uskomaton ahmimispäivä taas. En ole syönyt mitään "oikeaa". Sokeria ja rasvaa vaan kaksin käsin, ja nyt on niiiiin paha olo... Tässä päivän ruokalistani, ravintoterapeuttien painajainen..:
-kaurapuuro ja jogurtti (aamu lähti hyvin)
-3 voisilmäpullaa ja kaksi muffinsia, yksi korvapuusti (pulla maistuu..)
-kismet ja fazerinapatukka
-kaksi pingviinituuttia
-pikkuhyvää-karkkipussi
-tuoretoffeeta sellanen "pötkö", painoa en tiiä
Mitään muuta en ole tänään syönyt, pelkkiä herkkuja vaan. Ahmin ja lihotan itseäni, ällöttävää, alan olla jo ylipainon rajoilla... En vain pysty lopettamaan ;-( Täytän tuolla ruualla tyhjyyttä elämässäni, tiedän sen, mutta en vain pysty lopettamaan. Parantuneilta vinkkejä?
ennätys..:(
sugarrrrr
1
480
Vastaukset
- minäkinmyös
Itte hain apua terkkarilta, ensin soitettuani nuortenpuhelimeen, ja nyt oon käyny psykiatrilla:) ja tänään..on ollut aivan ihana päivä.! olin ravintoterapeutin juttusilla; juteltiin tosi rennosti ja kaikkee:D koko päivä oksentamatta, ja tuntuu, et voisin jatkaa tätä.IHANAA:)! muttamutta..sinä..myös mulla on tapana oksennuspäivinä syödä erittäin rasvaisesti ja karkkia massuun ja paljon, mutta toivon että kykenet hakemaan apua.SILLÄ MUN OLO ON LOISTAVA, ja se on yks syy, miks tää päivä on näin helvetin ihana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,132769Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691