Olin lenkillä koirani kanssa vähän ennen klo 19 tänä iltana, kun huomasin oudon valoilmiön taivaalla. Yritin etsiä katseellani valoilmiön lähdettä maasta, mutta mitään sellaista ei näkynyt. Valo toisti samaa kuviota uudestaan ja uudestaan. Ensin se pyöri ympäri kuin karuselli (valon muoto oli tällöin kuin avattu sateenvarjo piikit ojossa, kangasosa puuttuen) ja pyörimisen jälkeen valoilmiö muutti suuntaa ja liikkui "matomaisesti" takaisin siihen paikkaan, mistä oli lähtenytkin. Tätä siis on kestänyt nyt melkein tunnin ajan.
Tapahtumapaikkana Tavastila ja huomasin valoilmiön vähän ennen pyörätien pientä siltaa, valoilmiö siis jäi oikealle puolelleni, ns. valo häilyi Saksalan yllä.
Mistäköhän tuo "valoshow" mahtaa johtua? Vaikea kuvitella jonkun valonheittimen tekevän tuollaista kuviota tai että olisi joku kaukainen lentokone, jonka valo näkyy pilvien läpi...
Outo valoilmiö Tavastilassa
9
3340
Vastaukset
- valonheitin
Joo kyl mä luulen että se on valonheittimien aiheuttama "ilmiö"!! Jonka lähde on reitkallissa... Siellä olen ainakin sellaisen nähnyt.
- on se
Gigantin avajais valo!
- xD xD
on se kirjoitti:
Gigantin avajais valo!
Kyllä on tavastila sekasin kun norjalaiset avaa kaupan jumalniemeen :D
päivän paras!!!! - Asennuspälikkö
Matemaatikotkaan eivät kysele mitä numerot ovat, mutta vesiposti mallintaa kokonaiskuvaa käyttäen hyödykseen esimerkiksi vastuunalaisia kontradiktioita.
- Keiz0r
niin että mul oli autosta sytkä vähän myöhäsellä ja takimmainen vaimennin lähti maata kiertävälle radalle :(
- *ufot laskeutuu*
HAHHHAAHHHAA...
aamun parhaat naurut.. - tavastilaan
Eilö saksalassa ja tavastilassa ole ollut iät ajat valopäitä - nyt ne vain oli liikkeellä.
- KarriKrandi
Hävinnyt tyttöystävä
Jos tarjoat alkoholia niin saat seuraa viikoksi. On se sitten niin perkeleen janoinen kaveri.
- WeeCee
Amiraalista olivat suunnittelemassa vesipostia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43693SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933599Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283340Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713312Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202176Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 311506
- 321461
- 891376
- 151323