Tietääkö kukaan minkäänlaista paintball seuraa nuorille?
Olen 12v ja sen takia en pääse harrastamaan painttia kunnolla.
Minulla on varusteet ja olen käynyt muutaman kerran pelaamassa, mutta pelejä on vain kerran tai kaksi kuukaudessa ja tunnen olevani ulkopuolinen aikuisten joukossa.
Olisi mukava käydä pelaamassa edes kerran viikossa.
Monilla paintball-joukkueiden foorumeilla ikäiseni lapset tai heidän vanhemmat kyselevät onko olemassa seuraa alle 15v lapsille, mutta usein vastausta ei kuulu.
Onko kenelläkään samaa ongelmaa tai tietääkö kukaan tälläisen joukkueen olemassa olosta?
Paintball Nuorille!
6
561
Vastaukset
- Splättäri
Kerrotko missä päin asustat? Helpottaisi vähän.
- -Huolestunut-
Vantaalla
- Splättäri
-Huolestunut- kirjoitti:
Vantaalla
Valitan, mutta pääkaupunkiseudun splättiskenestä ei ole tietoa.
Meillä täällä susirajalla ois ollu porukka, jossa on vähän vanhempia (n. 30-v) ja nuorempia (18-20-v) aikuisia ja lisäksi yksi 13-vuotias ja yksi 16-vuotias, eikä me sinuakaan ois syrjitty.
Onnea kuitenkin splättiseuran metsästykseen!
- paintball
mäki etin seuraa oon 11v
- Jesper
Urho käy treenaamassa/pelaamassa Paintball Bunkkerilla Helsingissä joka tiistai ilta (www.paintballsissos.fi/bunkkeri).
Urhossa on toki mukana myös ikämiehiä, mutta myös junnuja. Tällä hetkellä aktiivisesti pelaamassa kaksi alle 15-vuotiasta.
Lue lisää Urhosta: http://www.urhopaintball.com/- -Huolestunut-
No joo, paitsi että nyt olen 19v. Kirjoituksestani on "vähän" aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .984781Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403203Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503145Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4132264Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2361392Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761207
- 711151
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311118Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181028