Lapsia sairaalakuntoon

Saipa-Pelicans

Pari nuorta hakattiin sairaalakuntoon Pelicans-Saipa pelin jälkeen. Toinen 15 v. toinen vähän yli 20 v. Olivat tulleet Saipan pelibussilla Lahteen. Toiselle avomurtuma jalkaan ja toiselle kävi vähän pahemmin ! Tämmöinen kyllä herättää ajatuksia !

8

1261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lahtelainen nyt ja aina

ei oo millä ajatella

• teillä

Nyrkit ja siilitukka !

• tulee mieleen
        teillä kirjoitti:

Nyrkit ja siilitukka !

Menenkö katsomaan vastaavaa ottelua Lpr:n jäähalliin Pelicansin paidassa tai tunnuksilla.

• lahtelainen, ja ylpeä siitä
        tulee mieleen kirjoitti:

Menenkö katsomaan vastaavaa ottelua Lpr:n jäähalliin Pelicansin paidassa tai tunnuksilla.

Mutta minä osaankin käyttäytyä, enkä haasta riitaa. Kannustamaan saa aina mennä, kunhan tekee sen asiallisesti.

• vip-katsomon silmin

Kuinka moni teistä kirjoittajista oli paikalla? MInä olin katsomossa ja täytyy sanoa, että kyllä ne saipalaiset käyttäytyi törkeästi koko pelin ajan (ei tietenkään aivan kaikki, mutta 8 bussillisesta suurin osa oli niin päissään kuin vaan voi olla). Hävettäisi olla saipa.n pelaaja.
      Onneksi en ollut ko.katsomo-osassa...siinä olisi voinut saada itsekin turpiinsa vaikka vaan kannustin "omia".
      On naurettavaa uhota ja tahallaan yrittää tappelua aikaiseksi (sellaista käytöstä oli käytävilläkin väliajalla). Syitä siis taatusti molemmissa osapuolissa, mutta ei se oikeuta hakkaamiseen kuitenkaan. Enkä puolusta näitä törkimyksiä, ketkä hakkasivat nuoren pojan ja nuoren aikuisen. Toivonkin, että pahoinpitelijät saadaan kiinni...jokuhan oli jopa tunnistanut heidät joten toivottavasti Hän ottaa yhteyttä poliisiin.

• jees..........

Itse en ollut paikalla. Tuosta jutusta saa sellaisen käsityksen, että tyypit hyökkäsivät sattumanvaraisesti vain ohikulkijoiden kimppuun. Tiedä sitten onko asiaa katsottu vain keltamustien lasien läpi vai mikä on totuus.

"Mitään sanaharkkaa ei ollut. He (kaksi miestä) hyökkäsivät ohikulkijoiden kimppuun, ja yrittivät lyödä neljää-viittä ihmistä. Sen kummempaa sananvaihtoa ei ollut, Pehkonen tähdentää."

Koko juttu:

http://www.esaimaa.fi/alueuutiset/juttu2/sivu.html

• vippinä
        jees.......... kirjoitti:

Itse en ollut paikalla. Tuosta jutusta saa sellaisen käsityksen, että tyypit hyökkäsivät sattumanvaraisesti vain ohikulkijoiden kimppuun. Tiedä sitten onko asiaa katsottu vain keltamustien lasien läpi vai mikä on totuus.

"Mitään sanaharkkaa ei ollut. He (kaksi miestä) hyökkäsivät ohikulkijoiden kimppuun, ja yrittivät lyödä neljää-viittä ihmistä. Sen kummempaa sananvaihtoa ei ollut, Pehkonen tähdentää."

Koko juttu:

http://www.esaimaa.fi/alueuutiset/juttu2/sivu.html

Pehkonen tunnusta sitä, että saipa-fanit (ei ehkä juuri kyseiset, loukkaantuneet) provosoivat koko pelin ajan. Ei se tarvi kun pari "ähäskutti"-sanaa kun hävinneen joukkueen fanit riehaantuu...siis jos on vain tyhjää korvien välissä, kuten ilmeisesti näillä siilitukilla.
        Mutta baitövei, typerää käytöstä Lahtelaisilta tai
        ketä linevät olleet.
        Jostain sattui eilen silmään kirjoitus jossa Saipan kerrottiin voittaneen pelin lisäksi myös fanien alkoholin käytössä. SaipaFanit voittivat kuulema mennentullen Pelicaani-fanit ko.lajissa.

• mä lehden luin..

15-vuotias "hakattu" oli tunnustanut sairaalassa, että oli itse liukastunut ja siinä
      satuttanut itsensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4862
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3523
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      40
      1413
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1312
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1108
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1027
    Aihe