postipalvelut haapavedellä

surkealla mallilla

mitähän tapahtuu lähiviikkoina kun on postin suurin tarve jokaisella, ja palvelu on ihan nollassa siellä sivan nurkassa, hermot menee jo nyt pakettia noutaessa.

52

2416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähettelet

      sitä ilimaanaikusta postia.
      siitähän ne ruuhkat muovosttuu.

      • surkealla mallilla

        kuule en lähettele juurikaan mitään mutta hobby hallista tilaan tuulipukuja kun niitä kuluu niin paljon abc:llä istuskellessa mut piruuttas voit kokeilla palvelua mee ja laita vaikka paketti itsellesi niin saat sinäkin joskus paketin ja näin joulun allahan se on jopa ajankohtaista


    • haapavetisillä

      ookki sitä parempi olo , mitä vähemmän on ulkomaailman kans tekemisissä, postin vois lakkauttaa tarpeettomana.

      • posti jo loppuikin

        sivan vois lahjoittaa belomorskiin


    • Me vaadimme

      Häikäilemätön juttu tuo oikean postin lopettaminen näinkin suurelta paikkakunnalta.
      Kehoitankin eri tahoja vetoamaan Suomen Posti Oy:öön ja vaatimaan parempaa palvelua!
      Joku tiesi, että Posti mieluusti siirtää konttorit asiamiespostiksi, jos vain jokin liike tekee heille tarjouksen. Halvin kuulemma voittaa kisan. Me voimme hyvin uskoa tuon.

      • surkealla mallilla

        sehän olis tehtävä ensitilassa,ei tuo palvelu mitä sivassa saa ole mistään kotoisin


      • netissä..
        surkealla mallilla kirjoitti:

        sehän olis tehtävä ensitilassa,ei tuo palvelu mitä sivassa saa ole mistään kotoisin

        Postin asiakaspalautesivun osoite on:
        www.posti.fi/palaute


      • Netti..
        surkealla mallilla kirjoitti:

        sehän olis tehtävä ensitilassa,ei tuo palvelu mitä sivassa saa ole mistään kotoisin

        Postin asiakaspalautteet voi kirjoitella netissä. Osoite on www.posti.fi/palaute


      • Netissä
        surkealla mallilla kirjoitti:

        sehän olis tehtävä ensitilassa,ei tuo palvelu mitä sivassa saa ole mistään kotoisin

        Postin asiakaspalautteet voi kirjoitella netissä. Osoite on www.posti.fi/palaute


      • Nyt OK..
        Netissä kirjoitti:

        Postin asiakaspalautteet voi kirjoitella netissä. Osoite on www.posti.fi/palaute

        Osoite tulikin jo kolmesti!!!


      • johtunutkaan
        Nyt OK.. kirjoitti:

        Osoite tulikin jo kolmesti!!!

        haapaveden sivasta? hehe


      • haapaveen suurin
        johtunutkaan kirjoitti:

        haapaveden sivasta? hehe

        prosenttipuolue kepuli antoi vasurikaupan napata postin nenänsä edestä??? nyt vasta huomaan tämän suuren onnettomuuden ! miten kukaan voi sitä ovea avata???? miten saan joulukortit postiin? joutuu viemään Nivalan postiin... voi voi voi tämäkin vielä.


      • on lähempänä,
        haapaveen suurin kirjoitti:

        prosenttipuolue kepuli antoi vasurikaupan napata postin nenänsä edestä??? nyt vasta huomaan tämän suuren onnettomuuden ! miten kukaan voi sitä ovea avata???? miten saan joulukortit postiin? joutuu viemään Nivalan postiin... voi voi voi tämäkin vielä.

        eikä haisekaan aivan niin pahalle!


      • on postista (myös Siwasta)
        surkealla mallilla kirjoitti:

        sehän olis tehtävä ensitilassa,ei tuo palvelu mitä sivassa saa ole mistään kotoisin

        saatavat A4- kokoiset lomakkeet, jossa on päällä:"Mielipiteesi palvelustamme".
        Niitä on Siwan seinällä lokerikossa, postimaksu on jo maksettu.
        Luulisi, että jos tällaista vanhanaikaista postia Postille muutama tuhat kpl tulisi, se tehoaisi!


    • rihkamakaupat

      on postilla vielä Oulaisissa , Ylivieskassa ja Nivalassa. Onhan se posti laskennu monen vuoden ajalta missä päin on liikettä ja tarvetta, ja missä taas vähenee , Haapaveden oma vika kun eivät ole postiaan käyttäneet, turha se nyt on pillittää vai aiotteko TEHDÄ VALITUKSEN?

      • tarve..

        postin käyttöön on tarpeiden mukaan, eihän postilla ole kilpailijaa joten puhut paskaa suoraan sanottuna.
        posti on yhteiskunnassa jokaisen tavoitettavissa oleva palvelu, tai ainakin pitäisi olla, mutta Haapavedellä se on annettu tumpeloiden hoidettavaksi,katsotaan kuin käy kun jouluruuhka pukkaa päälle,meneekö keltään hermot epäilen että menee


      • oletus
        tarve.. kirjoitti:

        postin käyttöön on tarpeiden mukaan, eihän postilla ole kilpailijaa joten puhut paskaa suoraan sanottuna.
        posti on yhteiskunnassa jokaisen tavoitettavissa oleva palvelu, tai ainakin pitäisi olla, mutta Haapavedellä se on annettu tumpeloiden hoidettavaksi,katsotaan kuin käy kun jouluruuhka pukkaa päälle,meneekö keltään hermot epäilen että menee

        keskityppä sitten niihin hermoihis

        helsingin päässä ne ei mee


      • suomee kiertäny
        oletus kirjoitti:

        keskityppä sitten niihin hermoihis

        helsingin päässä ne ei mee

        et just helsingissä ja pääkaupunkiseudulla ne hermot meneekin


      • sekuntti peliä
        oletus kirjoitti:

        keskityppä sitten niihin hermoihis

        helsingin päässä ne ei mee

        hesas kiire tääl ei,et puhu vaan omast puolest


      • haapavetisiä
        sekuntti peliä kirjoitti:

        hesas kiire tääl ei,et puhu vaan omast puolest

        määrää, myös postin paikan, kaapin paikan lisäksi.


    • joutas siwasta

      ovat niin jo väsyneen näköisiä asiakaspalveluun

      • väsyneitten

        tavoin:luukkosia?


      • kyllä luovat

        asiakkaaseen sellaisia muljautuksia, että jos katse voisi tappaa, olisipa hautaustoimistoilla töitä!
        Lisäksi siellä on yksi yleisönpalvelija, joka ei puhu normaalilla äänellä, vaan huutaa kurkku suorana!


      • huutokauppa!
        kyllä luovat kirjoitti:

        asiakkaaseen sellaisia muljautuksia, että jos katse voisi tappaa, olisipa hautaustoimistoilla töitä!
        Lisäksi siellä on yksi yleisönpalvelija, joka ei puhu normaalilla äänellä, vaan huutaa kurkku suorana!

        !!!


      • surkeus
        huutokauppa! kirjoitti:

        !!!

        tuo siwan posti oota,oota,ja oota kuntele lätinöitä ja taas oota.!!


      • meillä huuto.posti!
        kyllä luovat kirjoitti:

        asiakkaaseen sellaisia muljautuksia, että jos katse voisi tappaa, olisipa hautaustoimistoilla töitä!
        Lisäksi siellä on yksi yleisönpalvelija, joka ei puhu normaalilla äänellä, vaan huutaa kurkku suorana!

        !!!


    • satakunta kirijettä

      vuojessa.
      Hyvin on minun jutut kulukenu.
      Alussa tuntu ouvolta mennä uuteen systeemiin.
      Kun se entinen oli iso palatsi.
      Mutta oon tottunu ja tyytyväinen.

    • voi jeesus

      Joo nykyinen posti on paska. Menee esim. töitten jälkeen noutamaan pakettia, niin viisi tyyppiä seisoo jonossa tiskille. Siinä sitte saapi varautua jopa 10 minuutin odotteluun.

      • RUOKAA!

        ENTISESSÄ POSTISSA OLISIT VAIN JOUTUNUT JONOTTAMAAN.


      • ruan oot
        RUOKAA! kirjoitti:

        ENTISESSÄ POSTISSA OLISIT VAIN JOUTUNUT JONOTTAMAAN.

        ostanut jono on yhtä pitkä ja taas sama ootus aika.


      • nyt ainakin
        ruan oot kirjoitti:

        ostanut jono on yhtä pitkä ja taas sama ootus aika.

        evästä, ettei tartte kuivin suin jonottaa!


      • saiskin olla
        nyt ainakin kirjoitti:

        evästä, ettei tartte kuivin suin jonottaa!

        eyväät mukana.


      • kun kyläposti
        saiskin olla kirjoitti:

        eyväät mukana.

        suljettiin,kylä kuihtui ja autiot talot jäi.
        Olen nykyjään käynyt Oulaisissa postissa kun kaljajono on siwassa niin pitkä. Jono kommentejakin tulee vaikka ei seiso ruokajanossa vain postijonossa.


      • ehdi sua rahastaan
        RUOKAA! kirjoitti:

        ENTISESSÄ POSTISSA OLISIT VAIN JOUTUNUT JONOTTAMAAN.

        kun miettivät missä sun paketti on ja jaksaako sitä hyllystä nostaa ettei vain selkään satu.


    • Nimetön

      Tiedättekö, että Siwan tytöt ovat koko postin pyörittämiseen saaneet vain kaksi päivää koulutusta. Postin normaali henkilökunta on saanut koulutusta varmaan satoja päivien vuosien aikana ja koko ajan on osaava opastaja paikan päällä.

      Siwan tytöt saavat selvitä yksin. Opastusta saa vain puhelimessa. En tiedä, saavatko edes enempää palkkaakaan.

      Oikea syyttelyn kohde on postilaitos. Se on tehnyt viime vuonnakin kymmeniä miljoonia euroja tulosta. Palvelulaitoksen tulisi olla palvelulaitos ja pitää posti ainakin asiallisen kokoisilla paikkakunnilla kuten Haapavesi on. Kääntykää postin puoleen.

      • hukassa totaalisesti

        sen varmaan jokainen hoxii joka sinne puljuun sattuu eksymään,se tuskin korjaantuu palkalla,ehkä koulutuksella nuorempien osalta,mut asiakaspalvelu taito on tätä päivää ja sitä asiakkaana vaadin.
        posti on mennyt ihan liian pitkälle näissä säästötoimissa koska on monopoli yritys.
        jotain tarttis tehdä niin kuin Manu sanoi aikanaan


      • hukassa totaalisesti kirjoitti:

        sen varmaan jokainen hoxii joka sinne puljuun sattuu eksymään,se tuskin korjaantuu palkalla,ehkä koulutuksella nuorempien osalta,mut asiakaspalvelu taito on tätä päivää ja sitä asiakkaana vaadin.
        posti on mennyt ihan liian pitkälle näissä säästötoimissa koska on monopoli yritys.
        jotain tarttis tehdä niin kuin Manu sanoi aikanaan

        olisi tullut,vaikka POSTIN asiamiespalvelut olisi sijoitettu Sokkarille tai K-Markettiin,niin ongelmat
        olisivat olleet aivan samalaiset.
        Ajattele miten vähällä henkilökunnalla SIVASSA pyöritään tämä KAUPPA sekä POSTI.


      • se ole
        j.jussiW-T kirjoitti:

        olisi tullut,vaikka POSTIN asiamiespalvelut olisi sijoitettu Sokkarille tai K-Markettiin,niin ongelmat
        olisivat olleet aivan samalaiset.
        Ajattele miten vähällä henkilökunnalla SIVASSA pyöritään tämä KAUPPA sekä POSTI.

        sen merkki ettei sivassa käy juurikaan asiakkaita.


      • tietenkin
        j.jussiW-T kirjoitti:

        olisi tullut,vaikka POSTIN asiamiespalvelut olisi sijoitettu Sokkarille tai K-Markettiin,niin ongelmat
        olisivat olleet aivan samalaiset.
        Ajattele miten vähällä henkilökunnalla SIVASSA pyöritään tämä KAUPPA sekä POSTI.

        on sinun sukulaisia,vai miksi puolustelet sitä liikettä.


      • hankilökunta
        tietenkin kirjoitti:

        on sinun sukulaisia,vai miksi puolustelet sitä liikettä.

        tekee ihan hyvää työtä ei sovi moittia.Ja jos postiasioissa joutuu odottaamaan vuoroaan pari minuuttia,niin ei se ole ennen kuulumatonta,ei ollut edes siellä "oikeassa" postissa.


      • aatteen
        j.jussiW-T kirjoitti:

        olisi tullut,vaikka POSTIN asiamiespalvelut olisi sijoitettu Sokkarille tai K-Markettiin,niin ongelmat
        olisivat olleet aivan samalaiset.
        Ajattele miten vähällä henkilökunnalla SIVASSA pyöritään tämä KAUPPA sekä POSTI.

        mies puolustele sivan postia,ahas mikä ahas,se on surkea paikka,hävettää niin pirusti, kaupunki keskus ja tuomoinen kioski posti!


      • nurkkapostin
        aatteen kirjoitti:

        mies puolustele sivan postia,ahas mikä ahas,se on surkea paikka,hävettää niin pirusti, kaupunki keskus ja tuomoinen kioski posti!

        aatellu.
        Käpykylien vähäiset postaukset voi kuulemma vaikka WC-pytyllä leimata.
        Ei siinä salonkeja tarvii.
        Näin aattelee posti-pate.


      • on ystävällistä
        j.jussiW-T kirjoitti:

        olisi tullut,vaikka POSTIN asiamiespalvelut olisi sijoitettu Sokkarille tai K-Markettiin,niin ongelmat
        olisivat olleet aivan samalaiset.
        Ajattele miten vähällä henkilökunnalla SIVASSA pyöritään tämä KAUPPA sekä POSTI.

        henkilökuntaa, eikä mitään huutokaupanpitäjiä jotka hoilottaa kurkkusuorana sanottavansa!
        Jo pelkkä asenne merkitsee paljon!


      • joka antaa
        tietenkin kirjoitti:

        on sinun sukulaisia,vai miksi puolustelet sitä liikettä.

        Jussille luottoa! Siinähän se salaisuus piilee!


      • joka antaa kirjoitti:

        Jussille luottoa! Siinähän se salaisuus piilee!

        rahalla Sivasta ja S-MARKETISTA ostan luotolla.


      • et sinä
        j.jussiW-T kirjoitti:

        rahalla Sivasta ja S-MARKETISTA ostan luotolla.

        Sokokselta luottoa saa.Sinä syöt enempi kun tienaat.


      • et sinä kirjoitti:

        Sokokselta luottoa saa.Sinä syöt enempi kun tienaat.

        ostanut S-Marketista luotolla.


      • valleen
        j.jussiW-T kirjoitti:

        ostanut S-Marketista luotolla.

        päälle.Luulekko,että joku uskoo sinua?


      • valleen kirjoitti:

        päälle.Luulekko,että joku uskoo sinua?

        minä olen ostanut nuo kolme vuotta.


      • sokoksen
        j.jussiW-T kirjoitti:

        minä olen ostanut nuo kolme vuotta.

        asiakas.Oon luullu,että sinä siellä oot hintojavertailemassa,kun sinä luihunnäköisenä siellä hyllyjen välissä kuhunailet.


      • sokoksen kirjoitti:

        asiakas.Oon luullu,että sinä siellä oot hintojavertailemassa,kun sinä luihunnäköisenä siellä hyllyjen välissä kuhunailet.

        katselemisesta tarvitse mitään maksaa.


    • pakettipalvelua

      jos on tarvetta lähettää suurempia pakettia. Taatusti parempi palvelu kun mitä Siwassa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1822
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      569
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      481
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      465
    Aihe