Jos ajattelet puraisevasi sitruunan viipaletta tai vastaavaa, niin sylki kihahtaa suuhun.
Täällä virtuaalissa todellisuudessa kihahtaa päähän hyvä mieli, vaikkei mikään totta olekaan.
Eikös vaan?
Virtuaalia totuutta
12
706
Vastaukset
- mies_vm56
ettei mikään totta olekkaan? Vaikka kuinka olisi virtuaalista todellisuutta tämä täällä niin ihan todellisia ihmisiä näiden(kin) kirjoitusten takana kuitenkin on.
- olla
Kukapa täällä nyt niin tosissaan kirjoittelisi? Mutta seuraa on kuitenkin .. :)
Ihmisiä kylläkin, sehän on pääasia kaiketi. Jossain palstoilla ja säteissä on firman puolesta keskustelijoita, että liikennettä riittäisi.
Onkohan täällä niitä? - mies_vm56
olla kirjoitti:
Kukapa täällä nyt niin tosissaan kirjoittelisi? Mutta seuraa on kuitenkin .. :)
Ihmisiä kylläkin, sehän on pääasia kaiketi. Jossain palstoilla ja säteissä on firman puolesta keskustelijoita, että liikennettä riittäisi.
Onkohan täällä niitä?on samoja oikeita ihmisiä täällä "virtuaalimaailmassa" kuin live-elämässäkin.
Osa suoltaa täyttä potaskaa molemmissa mutta osa seisoo sanojensa takana myös täällä. - arvostele
mies_vm56 kirjoitti:
on samoja oikeita ihmisiä täällä "virtuaalimaailmassa" kuin live-elämässäkin.
Osa suoltaa täyttä potaskaa molemmissa mutta osa seisoo sanojensa takana myös täällä.En minä millään pahalla sanonut. Kaikki mikä ilahduttaa ihmistä, on hyvästä.
- Kunnon tunnus
olla kirjoitti:
Kukapa täällä nyt niin tosissaan kirjoittelisi? Mutta seuraa on kuitenkin .. :)
Ihmisiä kylläkin, sehän on pääasia kaiketi. Jossain palstoilla ja säteissä on firman puolesta keskustelijoita, että liikennettä riittäisi.
Onkohan täällä niitä?Rahalla puhujien repliikeissä olisi hyvä olla jokin kunnon tunnus, etteivät muut luule aidoiksi mielipiteiksi ja ihmisiksi.
- ,,,,,
mies_vm56 kirjoitti:
on samoja oikeita ihmisiä täällä "virtuaalimaailmassa" kuin live-elämässäkin.
Osa suoltaa täyttä potaskaa molemmissa mutta osa seisoo sanojensa takana myös täällä.Luotettava ihminen on luotettava myös täällä virtuaalimaailmassa.
JA eihän se potaskan puhuminen täällä aina niin pahasta ole kun se vaan tapahtuu hyvässä hengessä eikä ilkeilymielessä. - täytyy olla
Kunnon tunnus kirjoitti:
Rahalla puhujien repliikeissä olisi hyvä olla jokin kunnon tunnus, etteivät muut luule aidoiksi mielipiteiksi ja ihmisiksi.
oli puhuja kuka hyvänsä. Täällä on mestariluokan
sanankäyttäjiä joiden tekstejä on nautinto lukea,
joukossa myös varsinaisia monitoimihahmoja, jotka
pystyvät keskustelemaan jopa itsensä kanssa;))
- huomiosi
Vedet kihahtaa usein silmiin kun onnistuu
oikein kunnolla lohkaisemaan. Tietsikka on
paras leikkikalu mikä mulla on ikinä ollu.
Tosi tai satu, mitä väliä kun hauskaa
riittää.- minullakin
Ei tämmöisistä osannut uneksiakaan nuorena. Kun 80-luvun alussa aloitin etätyön tekemisen kotona tietojen tallennuslaitteella, alkoi jo tuntua uskomattomalta silloin. Laskutus meni sitten ajantasalle ja se loppui. Mutta internet tuli vasta paljon myöhemmin.
Iloitsen minä tästä.
- Pirre*
,mutta ainakin se oma tunne on totta, eikö vain? :)
- sylki suuhun
... kihahtaa tai hyvä mieli päähän ... vai miten se nyt meneekään?
- Pirre*
sylki suuhun kirjoitti:
... kihahtaa tai hyvä mieli päähän ... vai miten se nyt meneekään?
tuo sen syljen, - eikös hyvän ruoan ajattelu jo tuo syljen suuhun..tietysti pitää olla nälkäkin.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416