Virtuaalia totuutta

sylki suuhun

Jos ajattelet puraisevasi sitruunan viipaletta tai vastaavaa, niin sylki kihahtaa suuhun.

Täällä virtuaalissa todellisuudessa kihahtaa päähän hyvä mieli, vaikkei mikään totta olekaan.

Eikös vaan?

12

706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies_vm56

      ettei mikään totta olekkaan? Vaikka kuinka olisi virtuaalista todellisuutta tämä täällä niin ihan todellisia ihmisiä näiden(kin) kirjoitusten takana kuitenkin on.

      • olla

        Kukapa täällä nyt niin tosissaan kirjoittelisi? Mutta seuraa on kuitenkin .. :)

        Ihmisiä kylläkin, sehän on pääasia kaiketi. Jossain palstoilla ja säteissä on firman puolesta keskustelijoita, että liikennettä riittäisi.

        Onkohan täällä niitä?


      • mies_vm56
        olla kirjoitti:

        Kukapa täällä nyt niin tosissaan kirjoittelisi? Mutta seuraa on kuitenkin .. :)

        Ihmisiä kylläkin, sehän on pääasia kaiketi. Jossain palstoilla ja säteissä on firman puolesta keskustelijoita, että liikennettä riittäisi.

        Onkohan täällä niitä?

        on samoja oikeita ihmisiä täällä "virtuaalimaailmassa" kuin live-elämässäkin.
        Osa suoltaa täyttä potaskaa molemmissa mutta osa seisoo sanojensa takana myös täällä.


      • arvostele
        mies_vm56 kirjoitti:

        on samoja oikeita ihmisiä täällä "virtuaalimaailmassa" kuin live-elämässäkin.
        Osa suoltaa täyttä potaskaa molemmissa mutta osa seisoo sanojensa takana myös täällä.

        En minä millään pahalla sanonut. Kaikki mikä ilahduttaa ihmistä, on hyvästä.


      • Kunnon tunnus
        olla kirjoitti:

        Kukapa täällä nyt niin tosissaan kirjoittelisi? Mutta seuraa on kuitenkin .. :)

        Ihmisiä kylläkin, sehän on pääasia kaiketi. Jossain palstoilla ja säteissä on firman puolesta keskustelijoita, että liikennettä riittäisi.

        Onkohan täällä niitä?

        Rahalla puhujien repliikeissä olisi hyvä olla jokin kunnon tunnus, etteivät muut luule aidoiksi mielipiteiksi ja ihmisiksi.


      • ,,,,,
        mies_vm56 kirjoitti:

        on samoja oikeita ihmisiä täällä "virtuaalimaailmassa" kuin live-elämässäkin.
        Osa suoltaa täyttä potaskaa molemmissa mutta osa seisoo sanojensa takana myös täällä.

        Luotettava ihminen on luotettava myös täällä virtuaalimaailmassa.
        JA eihän se potaskan puhuminen täällä aina niin pahasta ole kun se vaan tapahtuu hyvässä hengessä eikä ilkeilymielessä.


      • täytyy olla
        Kunnon tunnus kirjoitti:

        Rahalla puhujien repliikeissä olisi hyvä olla jokin kunnon tunnus, etteivät muut luule aidoiksi mielipiteiksi ja ihmisiksi.

        oli puhuja kuka hyvänsä. Täällä on mestariluokan
        sanankäyttäjiä joiden tekstejä on nautinto lukea,
        joukossa myös varsinaisia monitoimihahmoja, jotka
        pystyvät keskustelemaan jopa itsensä kanssa;))


    • huomiosi

      Vedet kihahtaa usein silmiin kun onnistuu
      oikein kunnolla lohkaisemaan. Tietsikka on
      paras leikkikalu mikä mulla on ikinä ollu.
      Tosi tai satu, mitä väliä kun hauskaa
      riittää.

      • minullakin

        Ei tämmöisistä osannut uneksiakaan nuorena. Kun 80-luvun alussa aloitin etätyön tekemisen kotona tietojen tallennuslaitteella, alkoi jo tuntua uskomattomalta silloin. Laskutus meni sitten ajantasalle ja se loppui. Mutta internet tuli vasta paljon myöhemmin.

        Iloitsen minä tästä.


    • Pirre*

      ,mutta ainakin se oma tunne on totta, eikö vain? :)

      • sylki suuhun

        ... kihahtaa tai hyvä mieli päähän ... vai miten se nyt meneekään?


      • Pirre*
        sylki suuhun kirjoitti:

        ... kihahtaa tai hyvä mieli päähän ... vai miten se nyt meneekään?

        tuo sen syljen, - eikös hyvän ruoan ajattelu jo tuo syljen suuhun..tietysti pitää olla nälkäkin.....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe