koska hänen kirjoitukset ovat vailla mitään järkeä. Satuttavat tavallisia ihmisiä. Annetaan- Pekkalan olla rauhassa niin jospa hän ymmärtää että syy on hänen. Toivon pikaista paranemista Pekkala.
ei vastata Pekkalalle
11
834
Vastaukset
- myös..
ilmoittaa asiattomasta viestista, kun eihän siihen tarvi muuta kirjoittaa, kuin "viesti on asiaton kaikinpuolin" ja se rittää perusteluksi
- Kukka kasvaa
Kummasta Pekkalasta on kyse?
Rekisteröidystä, vai rekisteröimättömästä, vai kummastakin?
Keitä nämä tavalliset ihmiset ovat, joita Pekkala satuttaa ja miten hän sen tekee?- Silmä-Silmästä
kannattaa lukea nuo rekisteröidyn Pekkalan kommentit, ei sitten järjen hiventäkään.
Lyhyesti vaan... jos pappa jää suojatiellä auton alle niin se oli papan vika kun oli siinä kun auto tuli tai Jos nainen raiskataan puistossa niin se oli naisen vika kun meni puistoon. Nämä oli tosin esimerkkejä vaan...mutta sama tyyli on Pekkalalla...oli uhrin vika kun oli siellä missä oli tai teki sitä mitä teki ja joutui rikoksen uhriksi. Eli kyllä me tavalliset ihmiset jo näemme että Pekkalalla on vähän luistoa hatun alla. Kyllä Rikollisia saa arvostella heidän tekojensa takia mutta uhrin syyllistäminen on alhaisinta mihin voi alentua. - Yks vaan äiti
Silmä-Silmästä kirjoitti:
kannattaa lukea nuo rekisteröidyn Pekkalan kommentit, ei sitten järjen hiventäkään.
Lyhyesti vaan... jos pappa jää suojatiellä auton alle niin se oli papan vika kun oli siinä kun auto tuli tai Jos nainen raiskataan puistossa niin se oli naisen vika kun meni puistoon. Nämä oli tosin esimerkkejä vaan...mutta sama tyyli on Pekkalalla...oli uhrin vika kun oli siellä missä oli tai teki sitä mitä teki ja joutui rikoksen uhriksi. Eli kyllä me tavalliset ihmiset jo näemme että Pekkalalla on vähän luistoa hatun alla. Kyllä Rikollisia saa arvostella heidän tekojensa takia mutta uhrin syyllistäminen on alhaisinta mihin voi alentua.Pointti Pekkalan kirjoituksissa oli selvästi se jota myös Poliisit korostaa, ts. ei pidä itse lähteä rikollisen perään ( suorittamaan pidätystä ) vaan soittaa poliisille ja antaa poliisin suorittaa pidätys.
Tuossa järkyttävässäkään tapauksessa, ruotsalais isän ei todellakaan olisi pitänyt lähestyä tuntematonta rikollista, ja vielä lapsi mukanaan.
Toisaalta elämä Ruotsalaisessa pikkukaupungissa 20v sitten oli varmaan niin rauhallista, ettei tämä isä voinut kuvitellakaan ettei pyörävaras olekaan tutun naapurin isopoika vaan Suomesta tullut häiriintynyt aineiden käyttäjä.
- Pekkala
Olen ilmeisesti loukannut sellaisia tavallisia ihmisiä kuin:talousrikollinen Jussi Uoti, ammattirikollinen Peter Orre, väkivaltarikollinen Petsku ja pahamaineiset MP-jengiläiset. Ai niin vankilakundit melkein unohtuivat, heitäkin minä olen loukannut.
Pyydän nöyrimmästi ja "vilpittömästi" anteeksi kaikilta satuttamiltani "tavallisilta" ihmisiltä, jotka edellä mainitsin.
Voisiko minun kohdallani olla asia aivan päinvastoin? Etteivät tavalliset ihmiset olisi vainonneet ja loukanneet minua vain sen takia, että heistä on kiva kiusata? Miten asia on?
Onko asia niin, että Suomen kansa on minulle 10 000 000 pystyssä, vai onko asia niin, että minä olen atomipommeja Suomelle pystyssä?- Pekkala
Jeah
- kyllästynyt.
myös harrastamasi rikollisten ja väkivaltaisten kusipäiden ihannointi on loukkaavaa. Esim. Max Huplin, josta jaksat jauhaa loputtomiin ihailevaan sävyyn.
- phogpfggv
khlb
- ka joo.
Mene välillä harrastamaan sitä joogaa, niin saat jonkulaisen mielenrauhan. Taidat olla aika helposti ärtyvää sorttia?
- ka joo.
Mene välillä harrastamaan sitä joogaa, niin saat jonkulaisen mielenrauhan. Taidat olla aika helposti ärtyvää sorttia?
- fj42dfd
Muistatteko vielä vanhan sanonnan "jättää omaan arvoonsa" ja tuoreemman sanonnan "ei pidä provosoitua kun provosoidaan"? Tässä on kyse molemmista. Jokainen voi halutessaan säilyttää oman mielenrauhansa eikä antaa jonkun yksittäisen höperön sekoittaa pasmojaan. Ulkomailla kun olen matkannut, olen huomannut että kaikenlaiset sekopäät ne kadullakin ensimmäisenä huutelevat - viisaammat pitävät pienempää ääntä, mutta heitäkin on. Tunisiakin oli mielestäni ihan hirveä paikka, mutta oli siellä fiksujakin ihmisiä. Erään ravintolan tarjoilija ja erään pikkukaupan myyjä olivat tosi stylejä tyyppejä, ihan tietämättä enempää meidän turistien epämiellyttävistä kokemuksista he pahoittelivat joidenkin maanmiestensä huonoa käytöstä ja sanoivat että me turistit olemme heille tärkeitä ja toivoivat meidän viihtyvät. Rahan takia tietysti, rahahan meitä kaikkia pyörittää, mutta heissä oli inhimillisyyttäkin ymmärtämään loukkaavan kohtelun.
Tämä vaan esimerkiksi että kyllä maailmaan kaikenlaisia huutelijoita mahtuu, milläs heidän suutaan tukkii - mutta omiin reaktioihinsa voi vaikuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862