otiin tänään viivat t16 kanssa!täyty sanoa että huh huh miten se jätti mun supra 3.0.230 hv. paljonkohan tollanen t16 maksa? saisiko lisää infoa koko autosta? olen ajannut mi16;lla ja se oli tosi hyvä ajettava. olen aikoinani omistanut pösö 605 3.0 ja se oli aika kiva peli mutta ostin supran tilalle. täyty vaihta toyotan pösön! en jaksa enää tojotan ruostumista! kertooka hyvät ihmiset tietoa t16sta!
t16/ supra
5
649
Vastaukset
- Provolija
Varmaan joku T16:n vajaasta 10:stä omistajasta Suomessa oli niin lapsellinen että vaivautui kisaamaan jonkun riisikipon kanssa. Varmaan joo.
Pysy siellä toiota palstoilla pohtimassa rengasmelua.- supran omistaja
hei lehmä. ajaisin mielummin pösöllä , mutta olin niin tyhmä ostin supran. isällä on 406 v6 ja hän on ollut tyytyväinen! itse aion myydä suprani autoliikesen ja sen jälkeen aijon ostaa t116n suomesta tai euroopan maissa! joten lehmä tulin kysymään ihmisiltä millainen t16 on enkä kyselemään psön vikoista.
- sitä tarvitaan
supran omistaja kirjoitti:
hei lehmä. ajaisin mielummin pösöllä , mutta olin niin tyhmä ostin supran. isällä on 406 v6 ja hän on ollut tyytyväinen! itse aion myydä suprani autoliikesen ja sen jälkeen aijon ostaa t116n suomesta tai euroopan maissa! joten lehmä tulin kysymään ihmisiltä millainen t16 on enkä kyselemään psön vikoista.
Kysymykseesi "millainen t16 on", on yksinkertainen vastaus "kallis ja harvinaainen".
Onnea etsimiseen!
- juuri se T16
En tiennytkään, että kyseessä oli kisa ... lähdin vaan normaalisti eli rivakasti liikkeelle. Ei menty täysillä vielä.
- tuota
täältä ehkä jotaki löytys... http://pug.valittu.net/members.surfeu.fi/peugeotsivut/t16/index.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1472896SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän591882Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava981848Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3031799Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --201650Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.291349Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291332Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1181233Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411102RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041052