Millainen on Aurinkomatkojen huoneistohotelli Isabella, onko kohtuullinen paikka kun matkustaa lapsen ja 70-vuotiaan kanssa? Turkin hintataso verrattuna Kreetaan?
Huoneistohotelli Isabella
4
691
Vastaukset
- alanya-rules
Aivan mainio hotelli. Huoneet aika vaatimattomia. Henkilökunta on 10 , tosi ystävällinen. Hotellissa on myös ravintola, josta saa hyvää pizzaa! Itse tykkäsin kyllä kyseisestä hotellista.
- kumpikin nähty
tänä kesänä Turkissa sekä Kreetalla vierailleena, Turkki on huomattavasti Kreetaa edullisempi
- tepuli2
Ihan asiallinen hotelli.
Kaupungille ja rannalle lapsen ja vanhemman henkilön kanssa on pitkä kävelymatka, mutta taksilla ajaminen on halpaa. - Matkamara
Hotellin lähellä bussipysäkki joten keskustaan pääsee helposti ja edullisesti.Alanya sen verran iso paikka,että tekemistä ja näkemistä riittää kaiken-ikäisille.Hotelli on hyvä valinta,oltiin heinäkuussa,pidimme kovasti siitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362