Millainen on Aurinkomatkojen huoneistohotelli Isabella, onko kohtuullinen paikka kun matkustaa lapsen ja 70-vuotiaan kanssa? Turkin hintataso verrattuna Kreetaan?
Huoneistohotelli Isabella
4
699
Vastaukset
- alanya-rules
Aivan mainio hotelli. Huoneet aika vaatimattomia. Henkilökunta on 10 , tosi ystävällinen. Hotellissa on myös ravintola, josta saa hyvää pizzaa! Itse tykkäsin kyllä kyseisestä hotellista.
- kumpikin nähty
tänä kesänä Turkissa sekä Kreetalla vierailleena, Turkki on huomattavasti Kreetaa edullisempi
- tepuli2
Ihan asiallinen hotelli.
Kaupungille ja rannalle lapsen ja vanhemman henkilön kanssa on pitkä kävelymatka, mutta taksilla ajaminen on halpaa. - Matkamara
Hotellin lähellä bussipysäkki joten keskustaan pääsee helposti ja edullisesti.Alanya sen verran iso paikka,että tekemistä ja näkemistä riittää kaiken-ikäisille.Hotelli on hyvä valinta,oltiin heinäkuussa,pidimme kovasti siitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901456- 541013
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että379854- 153824
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622