En tando uskoa että asiat olisi niinkuin minulle on tahdottu kertoa.Haluaisin sinun kertovan minulle,mikä sai sinut vetäytymään täysin?Tunsin silloin että tahdoit jotain muutakin kuin ne katseet,jotka tunsin kiinnostukseksi minua kohtaan.Sinun olemus kertoi paljon.Pelåstyitkö jotain asiaa jonka sinulle kerroin?Vai pelästyitkö jotain toista ihmistä?Tai kenties pelästyitkö omia tunteitasi minua kohtaan?Olisin vain tahtonut tavata sinut ja kertoa sinulle mitä tunnen sinua kohtaan.Minulle jäi vain suuri kaipaus ja ikävä.Tiedän että olemme erilaiset ajatuksiltamme ja muutenkin,mutta se ei olisi ollut esteenä tapaamiselle.Kerro oi minulle jos löydät tämän.
((((i
19
2705
Vastaukset
- syö minua......
ja voimiani siis...............olen todella todella typerä.... ja itkenyt ja itkenyt niin etten enää saa tippaa linssiin..... et vaan ymmärrä miten tunnen asiat. :/
- ))))))
mitenkään tietää toisen ihmisen tunteita tai tuntemuksta ,ellei se toinen halua niitä ilmaista.En pysty lukemaan toisen ajatuksia.Tahtoisin vain saada varmuuden asioihin,mitä todella hän (sinä?) minusta ajattelee.Tahtoisin saada sielulleni rauhan.
- tietää... niin
)))))) kirjoitti:
mitenkään tietää toisen ihmisen tunteita tai tuntemuksta ,ellei se toinen halua niitä ilmaista.En pysty lukemaan toisen ajatuksia.Tahtoisin vain saada varmuuden asioihin,mitä todella hän (sinä?) minusta ajattelee.Tahtoisin saada sielulleni rauhan.
sä ärsytät mua tosi paljon. en tykkää siitä että leikit mun tunteilla, pidät mua epävarmuudessa, olisin ottanut sut, ja ottaisin vieläkin jos oikeasti haluaisit jotain. Olen vaan nolannu itteeni muiden silmissä, niin paljon että en kestä sitä. Olis vaan kivaa että kohtelisit mua paremmin.
- tuntea sut paremmin
tietää... niin kirjoitti:
sä ärsytät mua tosi paljon. en tykkää siitä että leikit mun tunteilla, pidät mua epävarmuudessa, olisin ottanut sut, ja ottaisin vieläkin jos oikeasti haluaisit jotain. Olen vaan nolannu itteeni muiden silmissä, niin paljon että en kestä sitä. Olis vaan kivaa että kohtelisit mua paremmin.
on todella raastavaa tietää tästä kaikesta, mutta jotenkin ei saa sitä kuitenkaan. :/ tällä on todellakin merkitystä minulle.
- ....
..minulle sanoisin että minulla asiat kesken..silloin tein väärin,kun tein sen alotteen,vaikka oli liian aikaista..mutta jos olisit sinä mies siellä,niin kyllä olen kiinnostunut ja kyllä haluan sinut ja katson edelleenkin..ja palaan asiaan,kunhan saan asiat kuntoon..
- (((((
Jos olet hän?! Pelästyin omia tunteitani sinua kohtaan.Olisin halunnut tavata sinut ja jutella kahdestaan. Mutta siihen ei näytä olevan tilaisuutta.Ainakin tuntuu siltä, että et edes halua
jutella kahdestaan. - )))))) .
Tuntuu vain jotenkin turhalta hakea sinuun yhteyttä enää.En soita sinulle en kirjoita,koska jos niihin kuulo puheisiin on uskominen jotka kuulin,niin niiden seuraukset ovat pelottavat,ja sitä minä en todellakaan halua.Kannan sinusta kuitenkin muistoa sisälläni.Minulle voit soittaa milloin vain jos tunnet siihen tarvetta.
- uskot
toisten kertomisiin, miksi et ota yhteyttä ja selvitä kaikkea henkilökohtaisesti. Aiheutat itsellesi ja sille toisellekin mahdollisesti valtavasti turhaa kipua.
- et ole ikinä
soittanut kusipää.
- OLEN SOITTANUT
et ole ikinä kirjoitti:
soittanut kusipää.
ETTÄ SIINÄ SINULLE MOLO
- .....................
OLEN SOITTANUT kirjoitti:
ETTÄ SIINÄ SINULLE MOLO
sun kaverisi kanssa oon puhunut puhelimessa, ja en muista taisin silloinki ite soittaa. IHAN ITE.
- JUORU
No,usko sinä vaan kuulopuheisiin...TYHMÄ!!!!!
Kuulopuheisiin ei pidä koskaan uskoa!! Ei jutteleminen nyt mitään kauheata ole, mutta en voi soittaa..kun en tiedä kuitenkaan voinko..en tiedä ajatuksistasi tarkemmin..sinä voit.
- ((((i
Tunnen usein tarvetta soittaa, mutta tuntuu vain yksipuoliselta tälläinen ajatus,kun et kirjoitakkaan.
Niin ne kuulopuheet, mitä ne sitten ovatkaan?Asiat saattavat muuttuakkin!!Olitpa sitten hän tai joku muu! - ******
***** kirjoitti:
Kuulopuheisiin ei pidä koskaan uskoa!! Ei jutteleminen nyt mitään kauheata ole, mutta en voi soittaa..kun en tiedä kuitenkaan voinko..en tiedä ajatuksistasi tarkemmin..sinä voit.
Varmasti voit soittaa.Se pohelu olisi minulle odotettu ja kaivattu.Uskalla tehdä se,pyydän.
Voisin kirjoittaa tuon saman sinulle...tahtoisin tavata..mutta odotan aloitetta sinulta..jutellaan sitten lisää..
- * * * * * *
Olen jo tehnyt aloitteen sinun suuntaan,ja saanut "korville".PItäisikö jälleen saada korville?
- kamalaa
* * * * * * kirjoitti:
Olen jo tehnyt aloitteen sinun suuntaan,ja saanut "korville".PItäisikö jälleen saada korville?
nyt en ymmärrä..en varmaan ainakaan tarkoituksella..ehkä ymmärsin vain väärin..siis että toisinpäin asian..:( näissä kun tulee herkästi näitä väärinkäsityksiä, kun ei ole oikein varma mistään..eli ymmärsin sitten kuitenkin asian väärinpäin..:( et saa varmasti "korville" enää..lupaan.
- arvatkaas kuka
Typerää lässytystä tälläinen kuukaudesta toiseen.
Kun ihmisillä ei ole hajuakaan keneltä-kenelle
nämä jutut ovat.
Sekopäähommaa.Lopettakaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015