Löytyykö eestiläistä naisseuraa ( ei sex)?
Itse 42 v. ja osaan mm. venäjän kieltä.
Asun 06-alueella ja olen sosiaalinen.
seuraa
9
1065
Vastaukset
- J.D.
Mikä on kysymyksesi tarkoitus? Mitä haluat? Haluatko puhua eestiläisen naisseuralaisen kanssa venejä? :))) Tarkenna kysymystä.
- vepsu
Tarkennan; naisystävää haluaisin, ei väliä mikä on hänen äidinkielensä viro, venäjä tai joku muu.
Itse nyt puhun venäjää ja se luulisi olevan toisaalta etukin. Historialle minä en voi mitään ja olen harrastanut venäjää, joka on naapurimaan kieli.
Eikä vironkieliset lähes kaikki osaa myös venäjää? - xenia
vepsu kirjoitti:
Tarkennan; naisystävää haluaisin, ei väliä mikä on hänen äidinkielensä viro, venäjä tai joku muu.
Itse nyt puhun venäjää ja se luulisi olevan toisaalta etukin. Historialle minä en voi mitään ja olen harrastanut venäjää, joka on naapurimaan kieli.
Eikä vironkieliset lähes kaikki osaa myös venäjää?ja mida sa siis arvad, et kui ka mõni naine oleks huvitatud kontakti võtmisest, siis ta pistab siia oma andmed ja tel. numbri või?
- Ruhnu Karu
Nainen voi olla Neuvotoliiton aikana Viroon muuttanut ?
- tapauksessa
kannattaa kokeilla jotain venäläisten palstaa.Tämä on eestiläisten joten tuskin tänne venäläisiä eksyy.
- Borat goes Holywood
Itse Tallinnassa käyneenä olen huomannut että monet venäläiset osaavat
paremmin suomea kuin mitä Passin saantiin tarkoitettua viroa ?
Onko vielä ns kielikoe että saa EESTI passin ?
- mujalt
mis mõtet on seda seura siit palstalt otsida. sobra veidi profiilides, ehk mõni on ennast sinna kirja pannud. kuigi jah, meile kõigile on juba avalik saladus, et eestlaste arvutitesse tungitakse läbi mailiaadressi sisse ja rünnatakse isegi kodusid.
- APPI
"... meile kõigile on juba avalik saladus, et eestlaste arvutitesse tungitakse läbi mailiaadressi sisse ja rünnatakse isegi kodusid..."
MIDA SA SELLEGA TAHAD ÜTELDA. EI OLE KUULNUD MIDAGI. OLE HEA JA SELVITA.
- oled nüüd
Ära aja oksendama oma vene keelega. Eesti naine oskab eesti ja soome (kui siin elab). Venelasi võid siit otsida:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000000430&subcat=638
Aga vaevalt Sa alla 70-aastast saad kui on raskusi sex-ga. (Et nagu ei tõuse ka).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996084
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282863Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774