Meissä asuu
pieni perkele
jokaisessa
kulmakarvan takana
kainalossa
pakaroissa
vaillinaiset ajatukseni
huutavat apua
helvetin tuli kärventää
heitän lieskani
lähimmäiseni kärsii
palanut,mustunut sieluni
itkee
katumuksen kivi
musertuu, hajoaa
terävät säröt
satuttavat
Katumuksen kivi
18
328
Vastaukset
hieno :)
- aabel
lady,eipä olla pitkään aikaan kirjoiteltu, kiitos
aabel kirjoitti:
lady,eipä olla pitkään aikaan kirjoiteltu, kiitos
mitäpä sitä turhan usein :) Harvoin ja hyvää sehän se parempi on :))
- aabel
Lady...si kirjoitti:
mitäpä sitä turhan usein :) Harvoin ja hyvää sehän se parempi on :))
muuta, maistuis se useamminkin
- !
Asuuko meissä kaikissa pieni perkele ? Rakkaudessakin ?
- aabel
aikaa on kulunut, sanoisinpa kuitenkin näin, kyllä sen perkeleen kanssa saa painia, joskus hikeen asti, voittaja, oli se kumpi tahansa, saattaapi silti olla häviäjä, terv aabel
- voi olla
mutta aina voi valita antaako sen ajaa autoa vai laittaako takapenkille.
runosta luen tuskaista etsintää... se jää auki omalle tulkinnalle ja siksi pidän siitä.- aabel
etsintäähän se on koko elämä, myöskin valintaa, epäröivää ja tuskaista, silti valoisampi yläminäni heiluttaa palavaa lyhtyä ylläni, näin näen useimmiten astua oikein, kiitos sanoistasi, aabel
- enkelin-tuli^Å^
no jollain se painaa
mut elämähän on vain lainaa
tässä ja nyt
sen olen ymmärtänyt
joskus perkele suututtaa muuta
nautitaan elämästä
sen voi aloittaa energialla
vaikka halaamalla puuta
perkele on osa pirua
sarvet piilossa kuin sirua
mut kaikkensa antaa enkeli tuo
malja rakkauden juo.
Sellainen tänään.- prqupqr
OHo ahdistaa vai? Rankasti. Jojo joo jojo joo sulla on jojo joooo jojo jooooo jojo jooo
- aabel
terve, sen kun muistaisi, lainassa, totta, ei voi lsipurkkiinkaan laittaa, taikkas pakkaseen, päättyis elo jo aikaisemmin, puun halailusta tuli lämpöinen olo, kiitos, rakkaus on hyvä, sitä kun on kaikenlaista, toivon jokaiselle elämän rakkautta, kiitos ajatuksen kanssa tehdystä kirjoituksesta,aabel
- enkelin-tuli^Å^
prqupqr kirjoitti:
OHo ahdistaa vai? Rankasti. Jojo joo jojo joo sulla on jojo joooo jojo jooooo jojo jooo
uudelleen tuo
hymy huulessa aamu kahvia juo
mut päivän jatkoo sulle
olit vastauksellasi ilo mulle. - enkelin-tuli^Å^
aabel kirjoitti:
terve, sen kun muistaisi, lainassa, totta, ei voi lsipurkkiinkaan laittaa, taikkas pakkaseen, päättyis elo jo aikaisemmin, puun halailusta tuli lämpöinen olo, kiitos, rakkaus on hyvä, sitä kun on kaikenlaista, toivon jokaiselle elämän rakkautta, kiitos ajatuksen kanssa tehdystä kirjoituksesta,aabel
perusjutut kun on kondiksessa
on välistä hyvä antaa elämän puistaa
rakkaus on tärkein
sitä ei saa unohtaa...vaan muistaa.
Rakkaus on juuri sellaista
mistä itse unelmoi
se on jokaisen päätettävissä
eikä tarvitse sanoa voi voi
joskus elämä saattaa kaivata pohjaa
on myös hyvä jos joku ohjaa
antaa suuntaviittoja tähän
ja joskus...elämä on vähän.
Kuin myös...Aabel
päivän jatkoa sulle. - aabel
enkelin-tuli^Å^ kirjoitti:
perusjutut kun on kondiksessa
on välistä hyvä antaa elämän puistaa
rakkaus on tärkein
sitä ei saa unohtaa...vaan muistaa.
Rakkaus on juuri sellaista
mistä itse unelmoi
se on jokaisen päätettävissä
eikä tarvitse sanoa voi voi
joskus elämä saattaa kaivata pohjaa
on myös hyvä jos joku ohjaa
antaa suuntaviittoja tähän
ja joskus...elämä on vähän.
Kuin myös...Aabel
päivän jatkoa sulle.kiitos, annat kovasti ajattelemista, kun ei aina ole sitä rakkautta, pyydän, päivittäin, ilmeisesti pitäisi roikottaa jaloista kunnolla, rojut roskiin , pyhä rakkaus sisälle, totta sekin , joskus tuntuu päällinen elo vähäiseltä, kaiken kun riisuu ympäriltään, tuntuu aikas hyvältä, aabel
- enkelin-tuli^Å^
aabel kirjoitti:
kiitos, annat kovasti ajattelemista, kun ei aina ole sitä rakkautta, pyydän, päivittäin, ilmeisesti pitäisi roikottaa jaloista kunnolla, rojut roskiin , pyhä rakkaus sisälle, totta sekin , joskus tuntuu päällinen elo vähäiseltä, kaiken kun riisuu ympäriltään, tuntuu aikas hyvältä, aabel
ylösalaisin on joskus hyvä ravistaa
sanoa...vaviskaa
paljon turhaa
sekö rakkautta murhaa
herkästi se tärkein jää
kosketus...toisen sanoo mun pää
ei se mitä teet...minne meet
riittää...että olet...Sinä. - aabel
enkelin-tuli^Å^ kirjoitti:
ylösalaisin on joskus hyvä ravistaa
sanoa...vaviskaa
paljon turhaa
sekö rakkautta murhaa
herkästi se tärkein jää
kosketus...toisen sanoo mun pää
ei se mitä teet...minne meet
riittää...että olet...Sinä.hei, vavistuksessa usein, tuot itsestäsi herkän puolen loukattavaksi, vaikka olet vahva, vaatii se jo biisonin voimia, turhuutta meillä on kaatopaikalle saakka, kosketus,, erittäin tärkeää, henkisesti kuin myös fyysisesti, kosketus on kaunis sana, sitä todella ihminen kaipaa, rauhoittaa, tekipäs tuo mietteliääksi, niinpä, joskus ei muista ajatella, minähän se tässä, tultt ajateltua paljon muita ihmisiä, mitähän tuokin minusta ajattelee, enkö ole tarpeeksi hyväksytty ihmisenä, epävarmuuden pirulainen alkaa koputtelemaan, siinä se omaminä unohtuu, paras minä ei sitten riitäkään, tulipas tuossa yhden puron verran terv aabel
- ex. Liona
syvältä sydämestäni
hienosti toit tuskasi esiin
Tuli myös hymy huulille
tästä alkuosan komiikista
Kiitos erikoisesta runostasi- aabel
hei, tuska on joskus käsittämätön, sitä ei ymmärrä, eikä se pysy edes käsissä, onneksi ilokin on keksitty, sen on pakko tulla esille, vaikka meille ihmisille se on joskus vaikeaa, parasta olisi, kun saisi nauraa samoin kui alaluokilla, toista katsoess naurettiin tyhjästä, maha kippurassa, niin ja kaikilla oli sen jälkeen hauskaa, t aabel
kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862