Siis en voi tajuta, miten vieläki jotkut bimboblondit saa suomalaisten miesten päät sekasi, tässä se nähtiin taas.
Meikkipelle voitti
6
709
Vastaukset
- MYöS tumma
MIKÄ MEIKKI PELLE SARI ON.Jos olen tumma ja meikkiä käytän olen hyvä näin, silti olen hämmästynyt miksi haukkua,hyvää kaikkien kanssa pärjäävää naista.Jos ylpeilemäättä vaikka ottaisi mallia SARISTA.Jos se ylpeys on liikaa....
- amadeuss
voi sua pientä brunettia...:)
- Trombinax
Jaa a , kateus se vaan ei ota suomalaisista naisista laantuakseen . Kateus vie tuhkatkin pesästä..*häpeää*
- kateus..
mistähän oot saanu päähäs että vaan miehet ois äänestänyt,mä äänestin saria ja oon nainen.On se kumma ku pitää olla kateellinen kauniille naiselle..oikea henkilö voitti,enkä usko että pelkän ulkonäön takia..takana tietty voi olla se että jos oma mies on kattonu saria ni nyt kateelliset naiset täällä haukkuu sitä,vaan sen takia että oma mies on pitäny siitä..Sari ansaitsi voiton..oli aito,ihana,huolehtivainen,fiksu ja lämmin ihminen..ilman mitään teeskentelyä!
- Brunet ja EVVK
Niin, että suomalaisten päät pitäisi mennä sekaisin bruneteista vai? Anna olla nyt. :)
- ...
etkö sitä tiedä--
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1383353Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/762147Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1371825- 1281771
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee271704- 1381375
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1111259"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!541166Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1441055Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa331017