Onko lestadiolaisten mielestä aapelissa pelaaminen syntiä? Siellähän on suurin osa uskottomia ihmisiä ja puheet sen mukaisia.
Aapelissa
4
544
Vastaukset
- riksu
sitä saa pelata missä huvittaa miten huvittaa ja milloin huvittaa.
se on kiinni vain ihan itestään miten asiat ajattelee. että jos tuntuu pahalta et tekee nyt jotai mitä ei "sais" niin se on sitten sitä " syntiä"
mut jos lähetään miettimään et mikä siinä aapelissa pelaaminen nyt ois syntiä nii ei oikiasti mikään.
vaikka toiset nyt puhuu mitä lystää, esim kiroilee tai jotai nii sen on niiden ongelma. ei sitä kuitenkaan tarvitse itse lähteä kiroilemaan. tai jos puhuvat seksistä tai jostai muusta sellaisesta mikä ei lestadioilaiselle "sovi" niin ei itse lähde mukaan slellaisia puhumaan. muuta kuin silloin jos tuntuu et itselläkin on siihen jotain sanottavaa.
kaikki se mitä pitää syntinä niin lähtee itsestä ja siitä mikä itestä tuntuu synniltä.
ei voi sanoa että saako lestadiolaisen tehdä niin ja saako tehdä nain. koska ne asiat mitä ns, voi tehdä on itsestä kiinni.
saitko vastauksesi?:)- minäkin niin
Silleen jotenkin minäkin sitä oon tuuminut.
- vähän sama
kuin kysyisit esim. onko lestadiolaisten mielestä kaupassa käynti syntiä? siellähän on samaan aikaan yleensä paljon uskottomia ihmisiä ja ne voivat puhua mitä vain... tai kuin kysyisit onko junan ravintolavaunussa istuminen syntiä, koska siellähän yleensä istuu monia uskottomia ihmisiä kaljaa juoden ja puheet ovat myös sen mukaisia...
- pela...
pela.. synti synti synti!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2665749Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki363336Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432607"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2202082Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol741614- 641037
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77971Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9825Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123823Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10768