Eli olen ihastunut kaveriini joka on minusta pari vuotta vanhempi. Olemme tunteneet jo yli vuoden ajan mutta olimme vain tuttuja. Nyt tänä syksynä välimme ovat tulleet läheisimmiksi ja juttelemme toisillemme paljon enemmän.
Meillä on paljon samoja mielenkiinnonkohteita joten juteltavaa kyllä löytyy ja olemme mielestäni yllättävän paljon samanlaisia ihmisiä. Tuntuu että mitä enemmän opin häntä tuntemaan, sitä enemmän välillämme on samaa.
En ole varma tämän pojan tunteista minua kohtaan, välillä tuntuu että hän haluaa olla pelkkä ystävä ja välillä tuntuu että hänkin haluaisi jotain muuta kuin pelkkää ystävyyttä.
Olen huomannut että välillä hän vilkuilee minua vähän turhankin usein ja pitkään. Aina kun puhun hänelle tai hän juttelee minulle hän katsoo suoraan silmiin ja hymyilee minulle.
Minusta on alkanut tuntua että hänellä voisi EHKÄ olla tyttöystävä, koska on puhunut eräästä tytöstä joka on hänen kanssaan samalla luokalla, mutta en sitten tiedä onko tyttö pelkkä kaveri hänelle. Tai sitten ajattelen taas liikaa asioita ja vedän omia johtopäätöksiäni..
Ja kysyisinkin mitä pieniä vihjeitä pojalle voisi antaa että hän tajuaisi että olen kiinostunut?
Oma ongelmani on se että pystyn olemaan poikien kanssa yleensäkkin kavereina hyvin eikä minua sillon ujostuta, mutta jos ihastun poikaan voin olla hyvinkin ujo enkä oikeen keksi mitään sanottavaa, menen sanoisani sekaisin ja möhlin aina jotain.
Ja kiitos jos jaksoit lukea tänne asti ja pistä minulle vinkkiä tämän pojan suhteen! :)
Ihastunut kaveriin.
4
293
Vastaukset
- nojoojoo
no tuosta sun kuvauksesta voi saaha sen kässärin että on niitä tunteita siinäki päässä :) mutta ite ainaki oppinu sen että ystävyys on tosi tärkiä asia, eikä sitä kannata alkaa tunteilla pilaamaan..eihän se aina pilalle siitä mee mutta herkästi..
tunteissa ei oo mitään hävettävää, tottakai voit kertoa tälle pojalle niistä! ja se on aivan oikeinki..mutta seuraukset taas: kannattaa sanoa että vaikka sitä tykkäämistäki ois niin kaverina oot sille sairaan tärkee jne jne. eläkä saata tätä kundia vaikiaan tilanteeseen, jos nyt sattuu että se ei tykkääkkää. Ystävät on tärkeitä! tsemppiä sulle!- Muska
no sehän tuossa pelottaakin että jos ei tunteet ole samat niin menisi hyvä kaveruus-suhde aika varmasti siinä. :/ Kertoa kyllä haluaisin mutta en vain tiedä miten. Ei minulla ole pokkaa mennä sille suoraan sanomaan "mä muuten tykkään susta.". -_-
- Sir Runkku
Te valehtelette kaikki!!!Säki oot oikeesti 56.v mies Lohjalta joka haluaa että lapset tekee mitä "setä tahtoo"!!!
ps.oot homo- jeejee
Säkö laijittelt ihmiset sillee että: homot ja homo homot ??
Sitä paitsi ooks sä sitten joku 48v. mies Rovaniemeltä? Et sä voi sanoo tollee koska sitten hän me muutkin voidaan sanoo sulle et sä oot joku joku jostain..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760