Missä kaupungissa

vähiten

Missä kaupungissa Aurinkorannikolla on vähiten espanjalaisia? Itse veikkaisin Marbella, entä seuraavaksi?

5

1304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ññññññ

      kyllä täällä Espanjassa on ENITEN espanjalaisia kaikissa kylissä/kaupungeissa, Marbellassakin! Mutta suurin ulkomaalaisasukkien määrä Aurinkorannikolla on Mijas/Mijas Costa. En puhu turisteista vaan vakituisesti asuvista henkilöistä.
      Ja suomalaisia Los Boliches/Los Pacos... Siis jos haluaa lomalle "Suomeen" niin sinne vaan.

      • muuttaja?

        Kiitos vastauksesta. Tarkoituksena on siis jossain vaiheessa muuttaa lämpimänpään. Amerikka houkuttaisi eniten, englanti sujaa ja sikäläinen elämän tapa tuntuu tutulle.

        Espanja olisi vaan niin paljon lähempänä, espanja kielenä ei kiinnosta, eikä kyllä koko kulttuurikaan. Joten jossakin vaiheessa pitäisi tuo aurinkorannikko tarkistaa. Tuttava perheellä Marbellassa 2-asunto, kehuvat kovasti kansainvälistä ilmapiiriä. Espanjalaisia kuulema vain siivoojina.


      • älä ihmeessä muuta!
        muuttaja? kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Tarkoituksena on siis jossain vaiheessa muuttaa lämpimänpään. Amerikka houkuttaisi eniten, englanti sujaa ja sikäläinen elämän tapa tuntuu tutulle.

        Espanja olisi vaan niin paljon lähempänä, espanja kielenä ei kiinnosta, eikä kyllä koko kulttuurikaan. Joten jossakin vaiheessa pitäisi tuo aurinkorannikko tarkistaa. Tuttava perheellä Marbellassa 2-asunto, kehuvat kovasti kansainvälistä ilmapiiriä. Espanjalaisia kuulema vain siivoojina.

        inhottavaa ja tyhmää tekstiä sinulta. Painu vaan Amerikkaan (aika suuri alue muuten), republikaanilta kuulostatkin...
        Espanjassa tuskin sinua kukaan kaipaa. Täkäläinen "siivooja" (sic) päihittää käytöksessä ja sivistyksessä laisesi mennen tullen.
        Silloin kuin asiantuntemus perustuu johonkin kuultuun typeryyteen eikä kiinnostus tai taito riitä muuhun kun sen toistoon niin silloin olisi aiheellista pitää suu sievästi supussa!
        Toisaalta sinunlaisellesi "maailmankansalaiselle" taitaisi käydä hyvinkin se Marbellan "kansainvälinen ilmapiiri". Se onkin täynnä Venäjän/Italian mafiaa, huumausaineineilla rikastuneita miljönäärejä monista maista, huijareita... siis todella kansainvälistä fiilistä. Siinä sitten suomalainen kuolaa katsoen kuinka ulkomaalaiset osaavat elää ja ovat niin hienoja että!
        P.S. Kotiapulaiset/siivoojat/ eivät ole nykyisin espanjalaisia vaan maahan tulleita siirtolaisia. Omasta kokemuksestani voin sanoa, että marokkolainen ja nykyisin ukrainalainen ne meilläkin ovat avustanut kodinhoidossa viimeiset kymmenen vuotta. Ehkä olisi asiallista kertoa tämä niille ystävillesikin kun eivät ehkä erotaa afrikkalaista tai Et.-Amerikan intiaania eurooppalaisesta...


      • Lääkäri.
        älä ihmeessä muuta! kirjoitti:

        inhottavaa ja tyhmää tekstiä sinulta. Painu vaan Amerikkaan (aika suuri alue muuten), republikaanilta kuulostatkin...
        Espanjassa tuskin sinua kukaan kaipaa. Täkäläinen "siivooja" (sic) päihittää käytöksessä ja sivistyksessä laisesi mennen tullen.
        Silloin kuin asiantuntemus perustuu johonkin kuultuun typeryyteen eikä kiinnostus tai taito riitä muuhun kun sen toistoon niin silloin olisi aiheellista pitää suu sievästi supussa!
        Toisaalta sinunlaisellesi "maailmankansalaiselle" taitaisi käydä hyvinkin se Marbellan "kansainvälinen ilmapiiri". Se onkin täynnä Venäjän/Italian mafiaa, huumausaineineilla rikastuneita miljönäärejä monista maista, huijareita... siis todella kansainvälistä fiilistä. Siinä sitten suomalainen kuolaa katsoen kuinka ulkomaalaiset osaavat elää ja ovat niin hienoja että!
        P.S. Kotiapulaiset/siivoojat/ eivät ole nykyisin espanjalaisia vaan maahan tulleita siirtolaisia. Omasta kokemuksestani voin sanoa, että marokkolainen ja nykyisin ukrainalainen ne meilläkin ovat avustanut kodinhoidossa viimeiset kymmenen vuotta. Ehkä olisi asiallista kertoa tämä niille ystävillesikin kun eivät ehkä erotaa afrikkalaista tai Et.-Amerikan intiaania eurooppalaisesta...

        Vaikutatte kirjoituksenne perusteella melko ahdistuneelta, kehoittaisin ottamaan yhteyttä mielenterveystoimistoon. Tuollaisella hyvin kapeakatseisella ajatusmaailmalla (minä tiedän kaiken ja MINUN elämän tapani on ainoa oikea) olette varmasti psyykkisesti hyvin kuormittava ihminen lähellä oleville. Helposti käy niin, että siirrätte sairautta eteeen päin. Ottakaa selvää miksi olette itse sairastunut, vanhenpanne? Se on varmasti pitkä ja rankka prosessi mutta voi kannattaa, jos ette ole vielä kovin vanhoja. Vanhan ihmisen on useimmiten vaikea muuttaa ajatuksiaa.


      • hjuva:)
        Lääkäri. kirjoitti:

        Vaikutatte kirjoituksenne perusteella melko ahdistuneelta, kehoittaisin ottamaan yhteyttä mielenterveystoimistoon. Tuollaisella hyvin kapeakatseisella ajatusmaailmalla (minä tiedän kaiken ja MINUN elämän tapani on ainoa oikea) olette varmasti psyykkisesti hyvin kuormittava ihminen lähellä oleville. Helposti käy niin, että siirrätte sairautta eteeen päin. Ottakaa selvää miksi olette itse sairastunut, vanhenpanne? Se on varmasti pitkä ja rankka prosessi mutta voi kannattaa, jos ette ole vielä kovin vanhoja. Vanhan ihmisen on useimmiten vaikea muuttaa ajatuksiaa.

        Toi oli hjuva juttu! Sai ämmä hieman vastinetta, tommosia on joka paikassa. Tosiaan, eiköhän jokaisella ole oikeus omaan mielipiteeseen. Joten jos joku haluaa valita tulevan asuin paikkansa siten, että olisi mahdollisimman vähän epärehellisiä ja varastelevia asukkaita.

        Nimimerkki:vuokratakuuni fuengirolasta on edelleen takaisin tililleni maksamatta. Joten en itsekkään mielellään asioi karvaranteiden kanssa, samanlaisia ne on kaikki.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe