Mikä on vm. 90 Corsan arvo??

Hansulii

Siis ei katsastettu mut rekisteröity kyllä. Siis suurinpiirtein hinta tämmösel? Vai onko jo ilmainen? Kunto kohtalainen, vähän hitsausta ja sit varmaan sais leimaan.

Kiitos oikein paljon jos viitsit vastata :)

4

825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............................

      Auto on siis romu. Ei se paljon enemmän voi maksaa kuin romuttamolle lahjoittaminen, eli 50-150€.

    • corsan

      vuosi sitten, sain autosta 190€.Corsa oli katsastettu ja täysin kunnossa.Vie autojen kierrätykseen,josta saa 200€ arvosetelin.Arvoseteli käy aika monessa autoliikkeessä.(mm.rinta-jouppi). Ala hintaa ei ole määrätty vaihto autolle.Jos auto maksaa vaikka 200€ liikkeessä saat sen seteliä vastaan.
      Itse vein perjantaina autoni tällaiseen kierrätys pisteeseen,sain 200€ arvosetelin.Sit autoliikkeeseen jossa lötykin sopiva, hinta oli 970€ pikku tinkausen jälkeen hinta tipahti 750€.
      Annoin 200€ arvosetelin ja 550€ rahaa.Nyt on hyvä auto.Lisäksi kun viet auton kierrätys pisteeseen, sen rekisteristä poisto ei maksa mitään sinulle,vakutuus,verot,ym päättyy heti.Niin ja jos ostat uuden auton setelin arvo on 500€.

    • T. KÖYHÄ

      .............................................

    • Jos vaihdat

      Usein on rintajoupilla, delta autossa ja monilla muilla liikeillä vaihtotarjouksia. Usein vaihdossa uuteen, mutta hyvin usein myös käytettyihin. Joskus käytettyjen joukko on rajattu tiettyihin vaihtoautoihin.

      Parhaiten on tainnut olla esim. yli 6000e autoihin vähintään 2000e vaihdoissa, jos vaihtoauto on katsastettu ja ajokunnossa.

      Usein joukossa, mitä tarjous koskee on ollut laatuautoja ja hinnatkaan ole olleet ylihintaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1642
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1369
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1076
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      838
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      713
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe