Vettä tulee taivaan täydeltä:(( Tekee mieli mennä takaisin peiton alle.
Hyvää joulukuista maanantaita!
45
956
Vastaukset
- tolho
virkistävän sateen keskeltä hyvää huommenta..onneks ei oo niin kylmä ilma kuitenkaan :o)
- nousta,
Lahdessa on ihan kuiva keli. 4 näyttää mittari
- tolho
nousta, kirjoitti:
Lahdessa on ihan kuiva keli. 4 näyttää mittari
ulos ja lenkille..ei jumala laiskoja elätä :o))) Tsemppiiiii :o)
- DoeJohn
täältä keskisestä Suomesta. Maa märkä vaan ei satanut töihin käppäillessä. Illalla paistoi vielä kuu kirkkaasti ..
Mukavaa päivänjatkoa kaikille :D- Tok-Fia
täälläkin eilen illalla mutta ei enää aamulla:((
- DoeJohn
Tok-Fia kirjoitti:
täälläkin eilen illalla mutta ei enää aamulla:((
.. pilvistä täälläkin aamulla. Illalla kävin tekemässä vauhdikkaan kävelyn ja osa matkaa valaisemattomalla tiellä. Kivasti näki eteensä kuun valossa ..
- blackwomans
Täällä pimeää ulkona,onneksi ei sada vettä.
Tulis nyt lunta maahan,niin olisi valoisampaa.
Hyvää alkavaa päivää sinulle:)- tolho
hyväätä maanantai aamuaaaaa :o)
Pimiää on ja vettä sattaa mut onneks on valoneuvoja :o) - blackwomans
tolho kirjoitti:
hyväätä maanantai aamuaaaaa :o)
Pimiää on ja vettä sattaa mut onneks on valoneuvoja :o)Huomenta:)
Mä täällä päreiden kanssa liikuskelen,eihän täällä jänkhällä oo valoja:)
Onneks ei oo omat päreet mitkä palaa.
Hyvää maanantaita sulle,oohan kiltisti tontut luukkaa ikkunan takaa oot sä ollu kiltti:)) - tolho
blackwomans kirjoitti:
Huomenta:)
Mä täällä päreiden kanssa liikuskelen,eihän täällä jänkhällä oo valoja:)
Onneks ei oo omat päreet mitkä palaa.
Hyvää maanantaita sulle,oohan kiltisti tontut luukkaa ikkunan takaa oot sä ollu kiltti:))nee tänne uskalla tulla kuikkimaan ko on niin pimeetä..vaiks ei niitten tarviikka..olen AINA kiltisti..*khöm* :o)))
- blackwomans
tolho kirjoitti:
nee tänne uskalla tulla kuikkimaan ko on niin pimeetä..vaiks ei niitten tarviikka..olen AINA kiltisti..*khöm* :o)))
Lauantaina sellasen oikean pukin,siis joulupukin:)
SE kysy oonks mä ollu kiltisti ja tumppas mulle karkkeja.
Vaik enhän mä ees tykkää karkeista,namuista kyllä.
Etenkin jos on kiinteä ulkokuori:))) - tolho
blackwomans kirjoitti:
Lauantaina sellasen oikean pukin,siis joulupukin:)
SE kysy oonks mä ollu kiltisti ja tumppas mulle karkkeja.
Vaik enhän mä ees tykkää karkeista,namuista kyllä.
Etenkin jos on kiinteä ulkokuori:)))mää en nähny minkäänlaista pukkia..nyyyh..ei tarjoiltu namua mulle..kyllä se sokeri minunkii suussani viel sulaa..*huoks*
- Tok-Fia
saisi sataa lunta..mutta vaan pikkasen ettei tartteis lumitöitä tehdä:))
- blackwomans
tolho kirjoitti:
mää en nähny minkäänlaista pukkia..nyyyh..ei tarjoiltu namua mulle..kyllä se sokeri minunkii suussani viel sulaa..*huoks*
Et muka oo nähny vielä joulupukkia missään,entäs ees tonttuja?
Mun tarvii enskerralla kuiskata pukin korvaan,et tulee katsomaan suakin.
Sen verran pitää systeriä jelpata:)) - blackwomans
Tok-Fia kirjoitti:
saisi sataa lunta..mutta vaan pikkasen ettei tartteis lumitöitä tehdä:))
Olis ihanaa kun maa olis valkoinen lumesta.
Vois mennä tekemään lumiukkoja pihalle,sekä niitä lumitöitäkin.
- lemnaminor
Huomenta Tok-Fia. Nyt vain tsemppaat itsesi uuteen päivään. Kupillinen kahvia ja teetä. Kynttilä palamaan ja mieti, mitä todella haluaisit tehdä sateesta huolimatta.
- Tok-Fia
töihin,ja nyt alkaa olla jo valoisaa joten mielikin on vähän pirteempi:))
- lemnaminor
Tok-Fia kirjoitti:
töihin,ja nyt alkaa olla jo valoisaa joten mielikin on vähän pirteempi:))
Pääsit ylös :). Huomasin suositelleeni sinulle sekä kahvia ja teetä, kun tarkoitus oli suositella joko kahvia tai teetä.
Yöllä tuli nukuttua huonosti, kun nuorempi koira meuhkasi. Pyysi kahteen kertaan yöllä ulos. Toisen kerran ilman kunnollista syytä :(.
No, olin koirien kanssa pitkällä lenkille. Mietin, mitä uutta liikuntaa keksisi aloitettavaksi. Aloitanko ensi viikolla uudelleen Pilatekseksen, kuntosalilla käynnin vai mitä :)..
- Animus
Kastuin vaik on Haltin pyöräilypuku, liekö falskaa ajan kanssa saumoista. Tässä sitä istutaan töissä polvet ja toinen sukka litimärkinä, ripsivärit poskilla ja tukka sekasin :DD
Aah, maanantaiaamun huumaa ;) - tomppa2006
...minulle tapahtui tänään jotain mukavaa......näin sinun kuvasi taas pitkästä aikaa, kiitos Tok-Fia, vilpittömästi.
- Tok-Fia
näit vai?...hmmm...mutta olikos pakko siitä kertoo ääneen...olisit kuiskannut mieluummin:))
- tomppa2006
Tok-Fia kirjoitti:
näit vai?...hmmm...mutta olikos pakko siitä kertoo ääneen...olisit kuiskannut mieluummin:))
...ei salailla asioita. Kaikki on julkista...minkä itsestään kertoo ja näyttää.
Sinulla on hyvä profiili, haluaisin ikuistaa sinut taideteokseeni öljyväreillä... - Tok-Fia
tomppa2006 kirjoitti:
...ei salailla asioita. Kaikki on julkista...minkä itsestään kertoo ja näyttää.
Sinulla on hyvä profiili, haluaisin ikuistaa sinut taideteokseeni öljyväreillä...omahan on syy kun laitoin sen:))minä vaan olisin halunnut että sä kuiskit mun korvaan...se tuntuu niin kii....hottavalta:))..niinhän me sovittiinkin että olen sinun mallina:))
- tomppa2006
Tok-Fia kirjoitti:
omahan on syy kun laitoin sen:))minä vaan olisin halunnut että sä kuiskit mun korvaan...se tuntuu niin kii....hottavalta:))..niinhän me sovittiinkin että olen sinun mallina:))
...myös muusana? Täytyisi vielä tsekata vartalo, löytyykö antiikin naiskauneuden täyttävät muodokkaat naisellisuuden mitat?
- Tok-Fia
tomppa2006 kirjoitti:
...myös muusana? Täytyisi vielä tsekata vartalo, löytyykö antiikin naiskauneuden täyttävät muodokkaat naisellisuuden mitat?
kyllä niitä muotoja ainakin vatsan seudulta löytyy jos ei muualta:))
- tomppa2006
Tok-Fia kirjoitti:
kyllä niitä muotoja ainakin vatsan seudulta löytyy jos ei muualta:))
...sillä rupesi mietityttämään, jos kuitenkin olet liian laiha?
- Tok-Fia
tomppa2006 kirjoitti:
...sillä rupesi mietityttämään, jos kuitenkin olet liian laiha?
en minä mikään luuviulu teinityttö enää ole:))Niin että suuren taulun saat maalata että minä mahdun kokonaan siihen:))
- tomppa2006
Tok-Fia kirjoitti:
en minä mikään luuviulu teinityttö enää ole:))Niin että suuren taulun saat maalata että minä mahdun kokonaan siihen:))
...suuren taulun ajattelinkin maalata 2x3 metriä, ihana katsella naista myöhemmin, vaikka hän ei paikalla olisikaan...
- Tok-Fia
tomppa2006 kirjoitti:
...suuren taulun ajattelinkin maalata 2x3 metriä, ihana katsella naista myöhemmin, vaikka hän ei paikalla olisikaan...
mihinkäs aiot sen sitten ripustaa:))
- tomppa2006
Tok-Fia kirjoitti:
mihinkäs aiot sen sitten ripustaa:))
...ateljeeni seinälle, ei sitä uskalla kotio viedä.
- Tok-Fia
tomppa2006 kirjoitti:
...ateljeeni seinälle, ei sitä uskalla kotio viedä.
aijaa...kyllä mä sen ymmärrän että et kotia vie:))..siellä ateljeessa sitten istuskelet ja haaveilet:))
- tomppa2006
Tok-Fia kirjoitti:
aijaa...kyllä mä sen ymmärrän että et kotia vie:))..siellä ateljeessa sitten istuskelet ja haaveilet:))
...istuskelen ja run....oilen lemmenrunoja sinusta.
- Tok-Fia
tomppa2006 kirjoitti:
...istuskelen ja run....oilen lemmenrunoja sinusta.
itseni uneen itkin ja uniin onanoin:))ooopppsss...voi minnuu...mistähän tuokin mun päähän tuli:))
- tomppa2006
Tok-Fia kirjoitti:
itseni uneen itkin ja uniin onanoin:))ooopppsss...voi minnuu...mistähän tuokin mun päähän tuli:))
...mies harrastaa onanointia silloin tällöin, ei siinä mitään hävettävää ole...kiva lueskella miestenlehtiä (sellainenkin lehti on olemassa kuin 40 ), eikä sitä aina löydy halukasta naista...
Olisikohan se tullut mieleesi sanonnasta: siitä puhe mistä puute? - Tok-Fia
tomppa2006 kirjoitti:
...mies harrastaa onanointia silloin tällöin, ei siinä mitään hävettävää ole...kiva lueskella miestenlehtiä (sellainenkin lehti on olemassa kuin 40 ), eikä sitä aina löydy halukasta naista...
Olisikohan se tullut mieleesi sanonnasta: siitä puhe mistä puute?ja ei ku paristojen ostoon..on nimittäin päässyt loppumaan;))
Kyllä ne naisetkin sitä tekee..harva vaan tunnustaa.
Mä en "sellaisia"lehtiä lue:))käytän vaan minun joskus liiankin vilkasta mielikuvitustani:)) - tomppa2006
Tok-Fia kirjoitti:
ja ei ku paristojen ostoon..on nimittäin päässyt loppumaan;))
Kyllä ne naisetkin sitä tekee..harva vaan tunnustaa.
Mä en "sellaisia"lehtiä lue:))käytän vaan minun joskus liiankin vilkasta mielikuvitustani:))...olisin kärpäsenä katossa, kun käytät sitä mielikuvitustasi ja rupeat tekee sitä...
- Tok-Fia
tomppa2006 kirjoitti:
...olisin kärpäsenä katossa, kun käytät sitä mielikuvitustasi ja rupeat tekee sitä...
se kärpänen tippuis sieltä katosta alas surraamaan:))
- kikakakkonen
---on tässä se hyvä puoli, ettei ole niin kuuma että alkais ahdistamaan ja sitten tuo sade tekisi ilman höyryäväksi jnejne. Oisko tässä perustelussa mitään järkeä?
- Tok-Fia
ajattelee mitä hyviä puolia sateessa on:))..ja onhan siinä mutta ei tartteis olla aina niin harmaata,se on niin masentavaa:((
- tomppa2006
...siellä katossa katselen ja onanoin vaan...
- Tok-Fia
selällään makoillessani nään miten sä teet:))wow!
- tomppa2006
Tok-Fia kirjoitti:
selällään makoillessani nään miten sä teet:))wow!
...vähän niinkuin kimpparunk...runoilua?
- Tok-Fia
tomppa2006 kirjoitti:
...vähän niinkuin kimpparunk...runoilua?
kivempi yhdessä kuin yksin:)) Se on kii....kiinnostavaa minusta.
- tomppa2006
Tok-Fia kirjoitti:
kivempi yhdessä kuin yksin:)) Se on kii....kiinnostavaa minusta.
...tavallisesti törttösempiä niissä hommissa, joten pitäisiköhän meidän vaihtaa paikkaa, ettet tahriinnu kovasti?
- Tok-Fia
tomppa2006 kirjoitti:
...tavallisesti törttösempiä niissä hommissa, joten pitäisiköhän meidän vaihtaa paikkaa, ettet tahriinnu kovasti?
katossa roikkumaan...änkäännyn siun viereen sinne sänkyyn niin hoidetaan tarpeemme siinä yhessä:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824627Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763637Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.642070Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301142
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1451072- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891