Iltatyttö Janita?

Seurusteleeko?

Taisin nähdä tässä taannoin tämän tumman kaunottaren Gigglinissä!!! Upea ilmestys!!
Mahtaako seurustella? Olisi mukava tutustua häneen paremmin!!!

26

6888

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seurustelee

Ja omaa kaksi lastakin ;)

• Seppo58v

No kyllä on sennäköinen lortto, että kaksi kakaraa on helposti tullut ulos. :D Hyi helvetti.

• No One

.... ehdoton suosikki syksyn Iltatytöistä. Melkoisen SeXY nainen.

• PErst

EIhän tota ämmää voi edes verrata Bb sariin:Djotain Nainen on huijari.Sarppa sentään kultanen tyttö

• ihmeen?

Janita?

• tatskoista (tylsät)
        Janita siis kirjoitti:

http://www.iltalehti.fi/iltatytto/200637_it.shtml?03

muuten hyvän muotoinen/näköinen

• lollo
        Janita siis kirjoitti:

http://www.iltalehti.fi/iltatytto/200637_it.shtml?03

On enemmänkin lapsia tosin uudesta seurustelusuhteesta...ja on muuten aika yksinkertainen kuten bb.n sari...tosin brunette mut versio blonsista...samaan aikaan tuli oltua koulus ton kaa...

• mauttomat on
        tatskoista (tylsät) kirjoitti:

muuten hyvän muotoinen/näköinen

täytyy ihmetellä miksi kaunis nainen ottaa moiset tatskat? Pupu vesirajalla on todella mauton ja huonosti tehty, voin kuvitella miltä näyttää 20 vuoden kuluttua.

• ???**

• hirveet
        mauttomat on kirjoitti:

täytyy ihmetellä miksi kaunis nainen ottaa moiset tatskat? Pupu vesirajalla on todella mauton ja huonosti tehty, voin kuvitella miltä näyttää 20 vuoden kuluttua.

nuo tatuoinnit ja huomee ettei ole paljon järkeä käytetty ennen ottamista. Miltäköhän mahtaa näyttää sitten kun on vanha kurppa :D

• ..nainen..

..kysytty... usein juttuja hänestä. No jos näit hänet, niin näit varmaan sormuksenkin ;)

• Janita taas

kirjotella itestään =)? Eihän siellä gigglinissä sinua edes kukaan huomaa tai pistä merkille sen enempää kuin muitakaan taviksia,vaikka kuinka yrität mennä miesten viereen tanssimaan.Saisit ehkä enemmän huomiota montussa, jos olet huomion kipeä...?

• joskus Lrannasssa

mielenkiintoista kuitenkin nähdä livenä, koska kuvissa aika namupakkaus, "kuori ja muodot"

• erottuu

Tavan persjalkasista tallajista joita Lappeenranta on täynä! Jos hän on vielä 2 lapsen äiti ja noin upeassa kunnossa niin ottakaa vaan Maatias Akat mallia. Normi Suomiämmä lihoaa ja eikä ole kiinnostunut enää yhtään itsestään kun on muksut tehty!! Ja jos joku on hiukan panostanut omaan itseensä lapsien tekemisen jälkeen niin Mätisäkit hyökkivät hänen kimppuun ja haukkuvat Lutkaksi. En Ymmärrä yhtään Suomessa on Kunnon Feministi Valta!!!
        Katsokaa vaikka Ruotsalaisia tai Tanskalaisia puhumatta Virolaisista Siellä nainen pitää huolta itsestään ja voin sanoa että kyllä mies arvostaa sitä!!!

• Silikonia...

Tosi hyvät rinnat tällä Janitalla!!!
      Pitää todella näyttävästi esillä kesäisin verkkopaitoja ja todella pieniä toppeja!
      On saattanut liikkua satamassa pelkissä Bikineissäkin!!!
      Vartalo mahtavassa kunnossa jos vielä kahden lapsen äitikin!!!
      Kuin Hollywoodista!
      Terkkuja Janitalle Ole Oma Itsesi!!!!!

• hah

HAAAAAAAAAAA!
        Kyl nää "kannustusviestit" jaksaa naurattaa..
        Voi elämä..ja kyynel.

• kipa
        hah kirjoitti:

HAAAAAAAAAAA!
        Kyl nää "kannustusviestit" jaksaa naurattaa..
        Voi elämä..ja kyynel.

Janitalla on 2 lasta, jotka ovat isälläään, koska naikkonen ei pysty heistä itse huolehtimaan.

Mimmissä on mustalaisverta ja on äkkipikainen ja arvaamaton ja ei ole yksi tai kaksi naista jotka on saaneet turpiinsa ihan syyttä.

Eikö ihmisellä ole silloin varsin huono itsetunto jos pitää tuoda itseään noin kovasti esille.
        Naurettava pelle jolla ei päässä liiku mitään.

• ryömii
        kipa kirjoitti:

Janitalla on 2 lasta, jotka ovat isälläään, koska naikkonen ei pysty heistä itse huolehtimaan.

Mimmissä on mustalaisverta ja on äkkipikainen ja arvaamaton ja ei ole yksi tai kaksi naista jotka on saaneet turpiinsa ihan syyttä.

Eikö ihmisellä ole silloin varsin huono itsetunto jos pitää tuoda itseään noin kovasti esille.

takas sinne koloon mistä tulikin, agressiivinen itsestään liikoja luuleva tyhjänpantti.

• penaali-antti
        kipa kirjoitti:

niinpä,mora kädessä uhkailee viattomia läskiperseitä kaupungilla.ehkäpä hieman räväkämpi persoona kuin tavalliset verkkarilylleröt perjantai-iltana.hyvä kun te irmat olette kaupungin täysipäisimpiä ihmisiä,kiinnostaa aivan helvetisti jos joku sattuu saamaan pari iskua janitalta,olisi onnellinen.siitä hyvästä voi päästä tänne ja saada suurta huomiota.meneppä peilin eteen ja katso itseäsi.mmm..niin,olenpä minä kaunis,ajattelet kenties.voit ajatella mutta totuus on että mussu on lappeenrannan eliittiä!!!
        ps.aika töröä vetää perheasiat keskusteluun.
        T:penaali-antti,jokaisisen 1/8 puolustaja.

• peruspena
        ryömii kirjoitti:

takas sinne koloon mistä tulikin, agressiivinen itsestään liikoja luuleva tyhjänpantti.

kolo josta hän ryömi oli vagina vuonna 79.aggressiivisuus on tarpeen kun kuivat kinkut tulee tuuppimaan.lappeenrannan ainoa nainen jonka markkina-arvo paranee vanhetessaan.kannattaa esittää hänelle mielipiteet suoraan,niin saa myös suoria vastauksia.sitten voi palata kotiin itkemään miehen/naisen/koiran luokse joka masturboi ilta-lehti kädessä.niin se elämä kulkee kolosein.

• Kysyy hän

seukkaakohan vielä sen venäläisen kanssa? Mitähän mies mahtoi tykätä niistä kuvista...?

• Utelen vain

. harastanut seksiä sen kanssa? Onko hyvä?

• hyh

kyseinen ämmä juoksee jatkuvasti baarissa iskemässä muita miehiä vaikka on varattu ja on monta lasta ja käy aukomaan ja uhkailemaan jokaiselle itseään paremman näköiselle, huhujen mukaan törkeä hutsu huostaanotto haloo??!!

• Minä itse

Kuinka vitussa voi olla mahdollista??Minusta kauniinpaahan ei ole!!Hajotkaa te säälittävät Lappeenrannan tekofeikkipaskat,joiden ulkonäkö ei riitä edes Etelä-Saimaan urheilusivuille.Kaikenlaista vitun verkkaripaska-Ainoa löytyy urputtaa Minun vioista.Olen sentään Ainoa Nainen Lappeenrannassa,ketä miehet katsovat teltta heiluen.Teidän läskiperseiden kannattaisi käydä välillä salilla diettaamassa,niin saisitte samanlaisen täydellisen vartalon kuin Minulla on!Tissit on kotoisin Tallinnasta,ei Lemiltä luomuja.Jos on jotain mussuttamista niin minut löytää Gigsusta nussimasta teidän miehiä,säälittävät pellet,oksettavat yh:t,haisevat kotiäidit.Peskää pillunne,kapisevat nartut,niin miehenne nuolisivat muutakin kuin Minua tai...Minua?.Minä imen paremmin kuin kukaan ja se on fakta,kysykää vaikka gigglinin pokeilta.Olen,elän ja voin hyvin-entä te?
        Janita,Minä,Paras;Kaunein-vaatimaton pieni itseni.
        Ps.Älä moralisoi minua tai Minä MORAlisoin!

• Koroke
        Minä itse kirjoitti:

Kuinka vitussa voi olla mahdollista??Minusta kauniinpaahan ei ole!!Hajotkaa te säälittävät Lappeenrannan tekofeikkipaskat,joiden ulkonäkö ei riitä edes Etelä-Saimaan urheilusivuille.Kaikenlaista vitun verkkaripaska-Ainoa löytyy urputtaa Minun vioista.Olen sentään Ainoa Nainen Lappeenrannassa,ketä miehet katsovat teltta heiluen.Teidän läskiperseiden kannattaisi käydä välillä salilla diettaamassa,niin saisitte samanlaisen täydellisen vartalon kuin Minulla on!Tissit on kotoisin Tallinnasta,ei Lemiltä luomuja.Jos on jotain mussuttamista niin minut löytää Gigsusta nussimasta teidän miehiä,säälittävät pellet,oksettavat yh:t,haisevat kotiäidit.Peskää pillunne,kapisevat nartut,niin miehenne nuolisivat muutakin kuin Minua tai...Minua?.Minä imen paremmin kuin kukaan ja se on fakta,kysykää vaikka gigglinin pokeilta.Olen,elän ja voin hyvin-entä te?
        Janita,Minä,Paras;Kaunein-vaatimaton pieni itseni.
        Ps.Älä moralisoi minua tai Minä MORAlisoin!

Juuri näin on asia, kuinka em. henkilö on kirjoittanut. Valittajia on joka kadunkulmassa, tuntuu kuin ei löytyisi lainkaan niitä, jotka menevät edellä - vain perässäkulkijoita arvostelemassa. :D Lappeenranta on myös hyväuskoisten ja sinisilmäisten tyttösten pesimäsija - täällä on tullut enemmän pillua naamaan parin vuoden aikana kuin esim. pk-seudulla (laatu ei tosin vastaa aivan, mutta menköön, kun täällä kerran ollaan). Vain harvassa simpukassa on helmiä - Janita nyt vain on yksi niistä harvoista (ja miltei ainoista) tässä pikkukyläpahasessa, pienimunaisten puukkojunkkarien luvatuassa tuppukylässä, jossa kaltaiseni kaverit saavat rauhassa temmeltää.

Menkää Platinumiin, älkää poiketko mäkkiin samalla reissulla, niin kykenette samaan. :) Opetelkaa tanssimaan, pukeutumaan, puhumaan - siitä se lähtee. :D

Surkea kansa, suomalaiset. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1421
    2. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      74
      1395
    3. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      311
      1164
    4. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      46
      1087
    5. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      32
      906
    6. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      231
      894
    7. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      163
      868
    8. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      40
      835
    9. Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa

Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso
      Tv-sarjat
      20
      807
    10. Pelekäätkönä mua?

Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te
      Ikävä
      42
      804
    Aihe