Eli mulla oli noin kuukausi sitten näppylä ala päässä joka todistautuikin sitten todennäköisimmin finniksi koska sieltä tuli samanlaista töhnää kuin finnistä. Nyt näppylöitä on kaksi mutta eri paikoilla kuin edelliset. Olen yrittäny puristaa mutta niistä tulee vain verta. Tämän jälkeen pyyhin ne desinfiointiaineella. Yhdynnässä en ole ollut ja edellinen näppylä on n.4-6 kk.
Näppylät alapäässä
5
918
Vastaukset
- APUA
eli edellinen näppylä OLI n.4-6 kk. Mitä voi olla ?
- Nimetön
moi olenitsekin tehnyt kyseisiä löytöjä. epäilen että karvojen ajelu voisi olla osa syy, koska jos se terä on tylsä niin se voisi ärsyttää ihoa. Kiva tietää etten ole ainoa löytöni kanssa.
Jospa joku lääkäri eksyisi tänne ja kertoisi. - ongelmia...
Nimetön kirjoitti:
moi olenitsekin tehnyt kyseisiä löytöjä. epäilen että karvojen ajelu voisi olla osa syy, koska jos se terä on tylsä niin se voisi ärsyttää ihoa. Kiva tietää etten ole ainoa löytöni kanssa.
Jospa joku lääkäri eksyisi tänne ja kertoisi.joo,mulla kans on ollu pari näppylää tuol alhaalla...
ainaki pari kuukautta ollu :(
mitähän lie sit ovat???
toivottavasti joku tietäs!! :) - APUA
ongelmia... kirjoitti:
joo,mulla kans on ollu pari näppylää tuol alhaalla...
ainaki pari kuukautta ollu :(
mitähän lie sit ovat???
toivottavasti joku tietäs!! :)Ai kun kivaa ku tietää ettei oo ainoo tän asian kanssa! Joo mäkin ajattelin että voisi olla karvojen ajelu. Ja minä tyhmä menin sitten niit puristamaan ja niistä tuli rumia rupia! Toivottavasti joku osaa vastata tähän..
- Nimetön
APUA kirjoitti:
Ai kun kivaa ku tietää ettei oo ainoo tän asian kanssa! Joo mäkin ajattelin että voisi olla karvojen ajelu. Ja minä tyhmä menin sitten niit puristamaan ja niistä tuli rumia rupia! Toivottavasti joku osaa vastata tähän..
itse olen onnistunut raapimaan niitä. suihkussa niistä ei osaa pitää sormia poissa ja välil onnistunut raapimaan ne auki. vertahan niistä tulee ja itseltä aika reilusti. toinen olen miettinyt että oisko stringeillä tekemistä asian kanssa. itse tykkään käyttää niitä ja ajattelin että jos ne jotenkin ärsyttää kans. mut näppylät eivät ole kipeitä. ne vaan tulee...eniten mietin kuitenkin sitä ajelua..sukupuolitautia ei ole koska ne kaikki näyttää negatiivista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175093Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012321- 1351998
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481878Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171670"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551276Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu117947Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48841Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.303831Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24654